May 2, 2013

DAKWAT TIDAK KEKAL - MEJAR AZMEE BUANG DEDAH PENIPUAN NURUL IZZAH.





 


 “Tidak sangka keikhlasan saya untuk menunjukkan jari yang sudah dicalit dengan dakwat kekal itu kepada Nurul Izzah dimanipulasikan oleh pihak pembangkang,” jelas Mejar Azmee Buang, 41.

Beliau adalah pegawai Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang gambar jarinya dicalit dakwat kekal cuba dibersihkan oleh calon PKR Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar, tetapi tersebar luas di internet.

Katanya, ketika keretanya berhenti dalam kesesakan lalu lintas berdekatan Taman Koperasi Polis, sekumpulan penyokong pembangkang yang mana Nurul Izzah ada berdekatan, meminta untuk melihat jarinya yang sudah dicalit dakwat kekal.

Beliau mendakwa Nurul Izzah yang tiba kemudian cuba mencuci dakwat itu termasuk dengan sejenis cecair yang dibawanya dan pada masa sama gambar itu diambil pihak tertentu, lapor Berita Harian.

“Gambar itu memang saya, tapi ketika itu saya sedang berbual dan beliau (Nurul Izzah) ada meminta untuk melihat dakwat itu dan cuba untuk mencucinya tapi tidak boleh.

“Saya tidak sangka gambar beliau sedang mencuci itu tersebar di internet dengan dakwaan ia boleh ditanggalkan,” katanya ketika ditemui BH di pekarangan Kementerian Pertahanan, di sini, semalam.

Justeru, Azmee yang juga Pegawai Penyelaras Pilihan Raya Kem Sungai Besi itu, menafikan dakwaan beliau bersubahat dalam isu itu.

“Saya tidak ada berjumpa sesiapa pun termasuk pemimpin pembangkang untuk mengadu mengenai warna dakwat itu hilang seperti yang digembar-gemburkan di internet kerana kesannya masih ada di jari.

“Saya tidak menyangka tindakan spontan (menunjukkan jari pada Nurul Izzah) itu akhirnya mengundang padah dan jika pihak pembangkang masih memanipulasi dan mengaitkan saya dalam hal ini, saya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang,” katanya yang tampil bersama enam anggota ATM menyangkal dakwaan pembangkang itu.

Staf Sarjan Rafei Abdul Rahman yang turut hadir berkata walaupun sudah seharian dakwat itu dicalit di jarinya, kesannya masih boleh dilihat.

32 comments:

Anonymous said...

Padan muka kau percaya sangat dengan pembangkang kaki auto putar belit alam

Anonymous said...

Nurul anak puaka tu mau kena koyak nonoknya baru senyap.....lebih baik pompuan jalang lagi....Undilah BN kasi bungkus PKR...

Anonymous said...

oii orang ats..smpai mmpos ko jd macai amporno tu..jilat pkuq njib ye..

Anonymous said...

Oii orang atas... ko plak sampai mampos jd macai Pakatan Rosak..jilat pungkoq jub** Nuar...

Anonymous said...

Oii orang di atas .... ko plak lagi jilat pungkog Anwar ....dah tahu benda tak betul buat apa nak sokong...

Anonymous said...

oi orang di atas di atas di atas... benda dah salah apasal lak nak dipertahankan

Anonymous said...

Ayahnya nuar suka menipi. anak pun sama juga. tak payah lah anak nuar tu pakai tudung. dosa menipu tu sama je macam orang tak tutup aurat. memalukan orang islam. Undi BN

Anonymous said...

kita tentera ni da kena liwat lah.. da tahu mangkok ni polong gi percaya apa hal dan ingat nak nampak terkenal dikalangan pembangkang.. padan muko..semua org kedia kopi kata kau bebal..mana ada dakwat kekal.. Nayaw pun bercerai dari badan Cat kereta pun boleh tanggal dgn Sapu Paint Removel...da kena da..

Anonymous said...

Hubungan nurul izzah dgn mejer halal ke? Boleh pegang tangan lak ? Menghalalkan yg haram ?

Anonymous said...

Barua pr tak boleh di percayai .Kalau hal liwat dan zina dengan amoi yg besar tu mereka boleh spin ni kan hal dawat .

Anonymous said...

Terlupa le siapa yg beria-ria nak guna dakwat kek ni dulu ;-)

Anonymous said...

Tulah, pelik kan? Dia orang yg beria2 sangat nak guna dakwat kekal segala bagai, lepas tu dia kata dakwat tak kekal plk. Mmg bang*** tahap gaban dia org tu.

Anonymous said...

Masa baca, saya pun teringat benda yg sama. Mejar tu kenapa bengong sangat boleh biar betina tu sentuh tangan dia. Org jantan ni pun satu hal, pantang tengok dahi licin. Ha, padan muka.

Anonymous said...

buat laporan polis dan sama pulak si nurul ngan tian chua tu cam bapak dia suka saman menyaman. ingat kita ni orang bawahan suka diperkotak katikkan jerk. bukan menghasut tp beri cadangan supaya mereka hormat orang lain sket

Anonymous said...

SLOGAN : TOLAK PEMBANGKANG YANG MENGHURU HARAKAN NEGARA .

Anonymous said...

Kepada saudara seislam yang masih menyokong kerajaan bn marilah kita di saat-saat akhir ini kita bermunajat, solat hajat agar Allah memberi kemenangan kpd bn. Tak perlu kita mencaci mrk.Kalau kita mencaci mrk kita jg tak ubah spt mrk. Allah itu maha adil dan jg maha mengetahui.

Anonymous said...

Wahai saudara Islam ku, tidak dengan keizinanNya pada sebarang yg berlaku diantara sekeliling kita .. bermaksud, tidak akan berlaku sesuatu perkara itu tanpa izin Allah swt. Kita berdoa agar kita diberi pertunjuk .. dan pertunjuk itu dipaparkan kepada kita sebagai pertimbangan yg perlu atas kematangan dan panduan dari al-Quran. Pembohongan dan FITNAH itu akan terserlah kepada kita dan pada ketika itulah akan menjadi pedoman dalam kita melaksanakan ttgjawab pada 5hb ini nanti .. ins sha allah. .. Azre Ghazali KL

Anonymous said...

Melucah and mencarut la kalian puas2. Bagus sgt ke? Ini la contoh terbaik.! *clap*. Semoga AMAN sentosa, dunia AKHIRAT dgn pencarutan kalian

Anonymous said...

Mejar ni kalu pegi mana-mana, kena bawak kerusi skali. Baru org takut nak dekat. Takut kenak hempok dgn kerusi.

Anonymous said...

sungguh mangkuk pompuan bengap tuh... ko g basuh benda tu jam kt tgn br kul 7.58... blum pon kul 8. pe ke bengap nye... tu lah...nak kapor terkapor diri sendri. kalo ko nak menang skali pon x yah wat citer camtu... kuang ajor betul.. tunggu je 5 mei nih... aku pon g ngundi. cam member aku sorg nih kata kalo dakwat kat jari dia kekal mmg dia nak tenyeh2 pale pompuan tu. dahla x suda2 spin... mmg x cukup diajor ngan mak pak dia... tp tulah kan... agaknya pemenda x puas ati di ngan mak pak tu dia g wat demo kat umah... mmg lingkuplah ko pru nih... ingat org nak telan je pe ko ckp.... mintak jauhlah korang tu menang. tok guru pon abes dah terpengaruh ngan kumpulan yg mmg pergunakan dia abes2an.... aduhai... PR....

Anonymous said...

hai abang askar............jgn lah lurus sgt hati tuan mcam laras meriam. yg gi hulur kat nurul izzah tu buat apa..........tak kan tak tahu lagi perangai dia orang ni. wajib kenal dari ayah nya smp cucu cicit.

Anonymous said...

Sebenarnya dakwat ini akan hilang kesannya jika kita korek bontot, lepastu korek hidung dan akhirnya korek kat gigi. Hemm.. ternyata hilang warnanya walaupun tak habis. Baunya akan tetap hilang. Saya sokong PR.

Anonymous said...

BERITA GEMPAR TERBARU,,,,,! SESUATU USUL YANG AMAT BERAT TELAH BERLAKU NURUL IZZAH DAN ANWAR TIDAK SETUJU DAKWAT DI CALIT DI JARI......DIA HENDAK UNTUK DIA SORANG DIA MINTAK DAKWAT DI CALIT PADA KELINTIT PANTATNYA MANAKALA ANWAR DIBATANGNYA......JADI BOLAH MELANCAP SAMBIL HILANGKAN DAKWAT.....LAGI SUSAH NAK HILANG LAGI LAMALAH MELANCAP.....tak gitu....?

Anonymous said...

Dulu kata nak dakwat, skrg nak apa lagi. Nak minta kira undi kat pusat pembuangan undi pulak? Macam2 pkr ni minta.

Anonymous said...

Barisan penipu tarak telor mengundi pun takut main kotor klu perang gua ingt lg la lu org takut klu btul2 gantle bikin telus la..barisan bachol

Anonymous said...

kalau btul bole main tipu undi ni kerusi Lembah pantai dan Permatang pauh dah awal2 kami tipu biar kalah anak beranak. Kat Gelang patah telus pulak,lembah pantai telus pulak, kat kelatan tolak 12 kerusi BN suma tempat telus, kat selangor pun tolak 3 kerusi BN suma tempat telus. Banggang abadi la Penyokong PR ni...

Anonymous said...

Aku rase baik calit kat dahi dorg yg mana kat jari boleh ilang tu..xpun lumur satu muka dakwat kekal tu..

salwah syahnas said...

Umno Berkuasa !!!!
Rasuah Semakin Berleluasa !!!

lelaki manja said...

calitan tak jari aku susah gak nak hilang.

Anonymous said...

yang pasti psl dakwat semua dah terjawab, jari aku serius aku kata aku balik rumah lepas mengundi terus aku basuh pakai sabun terus hilang. so fikir2 lah sendiri, sape yang auta sape yang tak auta. sendiri tengok sendiri buat beb

Anonymous said...

aku basuh sbb lmbat sgt kering.....aku xpham dgn org yg undi umno..apasal serang peribadi....korang mngiyakan pemimpin korang tau x....klau cmni pru14 pun xselesai...jgn buta la wei

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Powered by Blogger.