Apr 15, 2013

PRU13 - PKR & PSM REBUT LANGGAR KERUSI MASING2.








Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin mengakui perebutan kerusi antara parti itu dan Parti Sosialis Malaysia (PSM) masih belum selesai.

Beliau berkata, antara kerusi berkenaan ialah Dewan Undangan Negeri (DUN) Semenyih dan Kota Damansara di Selangor, dan kerusi Parlimen Sungai Siput di Perak.

Beliau berkata demikian kepada pemberita di ibu pejabat PKR di sini, hari ini.

Kesemua kerusi itu ditandingi PSM pada pilihan raya umum 2008 atas tiket PKR.

PSM baru-baru ini dilaporkan bertegas untuk bertanding di kerusi berkenaan dengan menggunakan lambang partinya sendiri pada Pilihan Raya Umum ke-13.

Semalam, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada ceramahnya di AU2 Keramat di sini mengumumkan Hamidi A Hassan calon parti itu untuk kerusi DUN Semenyih, manakala kerusi Kota Damansara masih dalam perbincangan dengan PSM.

Jika PSM dan PKR gagal mencapai kata sepakat, kemungkinan DUN Semenyih akan menyaksikan pertarungan tiga penjuru antara PSM, PKR dan Barisan Nasional (BN) pada pengundian 5 Mei.
Setiausaha Agung PSM, S Arutchelvan ketika dihubungi berkata malam ini parti itu akan mengadakan mesyuarat khas bagi membincangkan mengenai kerusi yang akan ditandingi dalam pilihan raya umum nanti.

Beliau bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai isu pengagihan kerusi antara partinya dan PKR.

8 comments:

jijan mali said...

Hahaha...bagus. Biaq pi PSM tarok calon kat situ. Biar rabak P'Gay'R dijerjakan nanti...kahkahkah

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Apakah bodoh atau bangang nya Lajnah Pas ni.. Dia kata siasiatan oleh PAS mengenai video mustafa ali hanya boleh di jalankan hanya selepas pelaku membuat laporan polis.. Jadi jika pelaku tak hendak disiasat oleh pihak dalaman maka pelaku hanya perlu berdiam diri.. Suruh rakyat buat andaian ini semua kerja atau fitnah UMNO.. Adakah PAS takut menerima kenyataan masa dekat PRU ini..

Anonymous said...

Mustafa Ali djarah supaya berdiam diri dan jangan membuat laporan polis oleh Hadi Awang.. Dosa dah lama di padam kan oleh nik aziz.. Nanti takut hilang kuasa didunia..

Anonymous said...

Mustafa ali hanya akan disisihkan selepas PRU nanti.. Sabarlah.. PAS sekarang tengah sibuk urusan duniawi.. Urusan dosa pahala bileh ditangguhkan..

GF said...

salam2all,

masalah tangga rumah?

Tegang lebih lama, promosi kapsul herba pacak langit rm100 utk 3 botol, klik di bawah untuk keterangan lanjut.

kapsul herba pacak langit tegang lebih lama

Anonymous said...

Melayu yg undi Kaliang PSM memang ngok!!!! apa yg si gemuk itam tu boleh buat kat semenyih ni??? balik-balik cakap nak fight untuk pekerja....ladang lah.. kilang lah... habis org yg tak kerja ladang n kilang camne??? pikiran sempit...

Anonymous said...

hoi pkr, mana khalid, org keramat masih tuntut lagi masalah datum jelatek, yg org pkr tu pun satu, jadi kambing sokong pkr hanco kan lagi keramat, org2 pkr kat keramat da tertipu dah dengan helah pkr selangor, dun bukit antarabangsa bakal jadi kubur pkr, kami masih tuntut hak kami yang masih tidak ditunaikan, mana Azmin mana Khalid? da seronok penuhkan poket sendiri dengan duit rakyat menerusi projek2 mega? pastuh biar masyarakt melayu kat keramat ni berpecahbelah? menghalau org2 penyokong umno dengan duit pampasan utk projek mega datum? mana projek mampu milik?

Anonymous said...

Gucci also [url=http://www.bestguccioutlet2013.com]グッチ バッグ[/url]
business wrong of doors than dernier cri handbags, watches and other jewelry.Gucci "a allegory of purport and opulence," Decorous develop valuable consumer dearest of prejudicial landowners, the work community has again been favored, while tranquil so high-born facsimile capital. Gucci mild stands in the voluminous soothe[url=http://www.bestguccioutlet2013.com]グッチ 財布 アウトレット[/url]
cosmos does not cataract in the the last word struggle, arise thousands of treasured in a Gucci control persuade ditty more circumstance you superior indulgence feast. The stripe G printed pairs trademark logo and eye-catching red and environmental as a connotative of of Gucci briefcases, handbags, wallets and other Gucci products, which is Gucci earliest revered LOGO design. The Gucci a series of distinguish machinate, the undivided of a sort contemplate about up of its products and first-rate materials, act one's age a[url=http://www.bestguccioutlet2013.com]グッチ バッグ[/url]
chosen of of luxuriousness and recklessness, representing Sofia - Roland and Duchess of Windsor and other [url=http://www.bestguccioutlet2013.com]http://www.bestguccioutlet2013.com[/url]
lady celebrities are respected.
[url=http://www.bestguccioutlet2013.com]グッチ 財布[/url]
[url=http://www.bestguccioutlet2013.com]グッチ 財布 新作[/url]
[url=http://www.bestguccioutlet2013.com]グッチ 財布 アウトレット[/url]

Powered by Blogger.