Apr 21, 2013

GAMBAR ADEGAN PANAS NAJIB BERTEMU SAKSI KES ALTANTUYA?








Gambar di atas sudah cukup menggambarkan sikap sebenar seorang Pemimpin No. 1 Negara. Berhadapan dengan seorang lelaki muda dari PKR belaan individu bernama Anwar.

Pelikkan? Individu yang merupakan wakil calon PKR menentang Najib di Parlimen Pekan ini merupakan salah seorang individu penting dalam menyebarkan serangan fitnah terhadap beliau. Fitnah bukan sebarang fitnah. 

Menerusi sebaran gabungan blogger JINGGA13, Fariz Musa antara Pemimpin PKR yang tidak jemu2 menggunakan segala ruang memfitnah Najib dengan pelbagai tuduhan termasuklah penglibatan Najib dalam pembunuhan Altantuya.

Jika anda berada di tempat Najib, adakah aksi sebegini bakal anda lakukan? 

Gambar tersebut juga memperlihatkan sifat Najib seorang pemimpin rendah diri, tidak sombong dan riak dengan kedudukan dan pengalamannya dalam pimpinan Kerajaan.





Jikalau kita di pihak yang benar, tak perlulah mudah melatah. Tak perlu keliling dunia memburukkan pihak lawan secara ekstrim di hadapan peminatnya.

Malah mampu berdepan dan senyum dengan tenang. Kerana yakin akan kewujudan Allah. Utamakan tanggungjawab selaku pemimpin. 

Najib seorang individu yang tenang. Walaupun dihimpit tuduhan yang mengancam keselamatannya sendiri. Tiada roadshow politik membersihkan nama. Tiada bas yang membawanya keliling dunia meraih simpati.

Kerana Najib percaya kepada kehendak Allah. Amanah paling utama selaku PM dilaksanakan dengan penuh komited. Insyaallah, doa pemimpin sebegini disayangi dan dilindungi Allah.



18 comments:

Anonymous said...

Insaflah dan Bertaubat lah wahai Farzi Musa!!

Anonymous said...

Malu aku, beliau pakai songkok nampak baik tapi membuat fitnah tegar. Orang macam ni nak dipilih? Jauhilah. Akhirat menunggu kamu.

Anonymous said...

Teramat lah setuju & ulasan yang terbaik

Anonymous said...

Kalau nuar aljuburi saman saman untuk tutup mulut orang...itunhak kebebasan dalam parti meka..Kalau Najib saman puak yg tabur futnag..aduh riuh satu dunia meka canangkan Najib tak amalkan hak kebabasan bersuara..Media pun meka nak saman..apa taiknya org mcm ini..

Anonymous said...

Saya tak faham manusia macam mana yang sanggup mengundi Fariz Musa ni. Rasa-rasanya tak ada orang Pekan nak mengundi dia.

Anonymous said...

BALIK TIDO AJELAH...

Anonymous said...

siap posing lagi...cayalah puak-puak ni....mulutmy senyum...hati mau hitam jugak

Anonymous said...

Apa anwar nak bawa klon ke ceramah dia dan juga bekas pegawai polis thailand yang kononnya pakar analisis video.. Tak payah susah susah.. Sumpah aje didepan quran didepan pengikut dia di setiap ceramah ceramah beliau di permatang pauh.. Pasti ramai akan terus mengundi beliau dan pkr.. Atau pun kita suruh aje eskay yang bersumpah disetiap pentas ceramah bn di permatang pauh.. Siapa benar dia berani.. Pasti tertutup mulut anwar...

Anonymous said...

Apa kata kita bawa quran dan suruh sahaja anwar bersumpah selepas solat maghrib sebelum anwar pergi ke ceramah beliau.. Kalau pergi ke ceramah beliau buat begitu sudah pasti akan ditembak oleh pegawai peribadi beliau.. Tak pun keluar acu pistol..

Anonymous said...

Benar eskay perlu melakukan sumpah sekali lagi di permatang pauh..

Anonymous said...

Berita terbaru.. LGE disahkan masuk islam..

Anonymous said...

Dua rakyat islam malaysia sah masuk neraka jahanam straight kerana bersubahat dengan Bn untuk jatuhkan anwar.. Mereka berani buat sumpah laknat kepada diri mereka dan keluarga mereka.. Tapi anwar tak berani langsung.. Jadi siapa yang berada dipihak yang benar

Anonymous said...

kasi tolak pas,pkr,dap

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

alahai tersenyum simpul si fariz tu. mcm tu lah kan elok... hehehe

Anonymous said...

YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) BERCAKAP BOHONG DAN TIPU WANG RAKYAT
KUALA LUMPUR: The Chinese community has been won over by Barisan Nasional's ability to maintain stability, peace and harmony.
Unlike the opposition coalition, BN component parties stay united and learn from their mistakes to become stronger and well prepared for the election, said MCA Gombak chief Datuk Yip Kam Fook.
He said the Chinese community's support for the BN now is different from what it was in 2008.
"Back then they wanted change and they gave the opposition a chance, but the quickly regretted their decision as their representatives did not do anything for them.
"They see oppositionleaders bickering with each other and coming up with conflicting statements", said Yip during a 1Malaysia dinner organised by MCA Kampung Kuala Ampang in Hulu Klang last night.
More than 2,000 people cheered when Gombak parliamentary seat candidate Datuk Dr Rahman Ismail and Hulu Klang state candidate Rahim Kamarudin walked into the tent, accompanied by Yip.

Anonymous said...

mengantuknya.....undi BN......

Anonymous said...

Macam2 Pm buat untuk rakyat Malaysia... Takde sikit pun ke rase terima kasih, bersyukur dengan ap yg die dh buat untuk rakyat...suke menabur fitnah,ap yg Pm buat semuanye x btul..bukanke lebih baik mendoakan die drpd menuduh,memaki x tentu pasal macam org gila,buat blog khas menceritakan keburukan die..mereka-reka cerita..sedarlah sikit diri kita dah cukup sempurnake untuk menilai diri die?? Tolonglah Allah bgi kita akal fikiran,pendidikan yg sempurna, kesihatan yg baik,rezeki yg x putus2..jadi org kaya raya bukan untk kita gunakan utk menghasut org melakukan kejahatan,keburukan ...kalau kita jadi org yg berpengaruh gunaknlh peluang tu dengan betul...ajak org buat kebaikan,amalan2 baik...Bertaubatlah sebelum terlambat..Fikir betul2 APA yg baik dan buruk...jgn asyik buat bende yg x mndtangkan faedah untk diri
kita pun...baik cukupkan amalan menghadapi hari akhirat nnti...FIKIR!!

Powered by Blogger.