Apr 21, 2013

CALON DUN SG. ACHEH - CHEGU BARD LUDAH KERJASAMA PEMUDA PAS PULAU PINANG.








Perebutan kerusi DUN Sungai Acheh antara PKR dan PAS sampai ke kemuncak hari ini apabila Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengumumkan pertandingan tiga penjuru di kerusi berkenaan termasuk penyandang Datuk Mahmud Zakaria dari Barisan Nasional (BN).

PKR meletakkan Badrul Hisham Shaharin atau dikenali sebagai 'Chegubard' sebagai calon parti itu akan menentang Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang, Mohd Yusni Mat Piah.

Kesemua mereka menyerahkan borang di pusat pencalonan di sini pagi tadi.

"Saya telah dipilih oleh Majlis Presiden Pakatan Rakyat untuk bertanding di sini dan ia adalah mandat dari Pakatan," kata Badrul.

Mohd Yusni sebelum ini menyatakan perasaan terkejut apabila Pengerusi PKR negeri Datuk Mansor Othman mengumumkan akan meletakkan calon untuk bertanding di Sungai Acheh walaupun telah bersetuju kerusi tersebut milik PAS.

Pencalonan Mohd Yusni diumumkan oleh Ketua PAS Pulau Pinang Datuk Mohd Salleh Man pada Rabu minggu lalu.

"Saya ingat Chegubard (Badrul Hisham Shaharin) akan diletakkan sebagai calon di kerusi Parlimen Nibong Tebal. Saya jangkakan perkara ini kerana saya dan beliau telah bekerjasama secara rapat.”

20 comments:

Anonymous said...

siapa cikgu bard???... undi yg dia dapat di rembau PRU12 bukan sebab dia handal. Jangan dok perasan Bard!!!

Anonymous said...

Chegu Bastard - Kokorikulam dia MENCARUT, MENGHASUT, BOHONG dan FITNAH DAJJAL..pasal tu tengoklah hasil pada tarbiyah dia pada penyokong parti kencing raykat.

Anonymous said...

Tak dak penyokong pas,dia hilang deposit

Anonymous said...

kasi tolak pas,pkr,dap

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Berita dari gunung said...

Jangan undi Bard.

Anonymous said...

Jangan gelar dia cikgu!
Dia manusia biasa tak berjasa langsung.. ayuh rakyat Sg Acheh kita sama2 pakat tolak PakatanHaram tak kira PKR atau Pas!

Anonymous said...

Dia dulu cikgu ajar ABC ke? Lawan dengan kawan pun dah tak kenal...

Anonymous said...

ni la cikgu paling bangang di ERA kini. kawan dengan lawan pun tak tahu nak beza.....cikgu makan taik kot....atau pun terminum air kencing nuar,,,,,sebab tu orang kata BODOOOOOOOOOOOOOO PIANGGGGGGG.

minyakpanas said...

Kenapa mesti kekalkan panggilan cikgu bastard? Layak ke dia nak bawak title cikgu kalau perangai macam malaun sakai diun. Seorang yg dipanggil cikgu selalunya berwatak mulia.....

Anonymous said...

Nampak gambar nik aziz diusung keluar dari tempat ceramah di johor.. Kesian tengok orang tua ini.. Menghambakan diri kepada parti politik songsang di akhir hayat.. Semata untuk bersubahat memberi kemenangan kepada kafir harbi DAP.. Lebih baik mrnghambakan diri pada Allah sebelum ajal memanggil..

Anonymous said...

Nak tulis boramg pencalonan pun suruh orang.. Cuba tengok gambar nik aziz masa hari penamaan calon.. Dia hanya peluk tangan sahaja.. Memamg dah tak mampu menulis dan memimpin.. Hanya dipergunakan sebelum ajal tiba..

Anonymous said...

Nik aziz akan sakit jantung dan kojol pada 5 Mei ini..

Anonymous said...

Parti PAS ini pekak ke apa.. Malam ini haji karpal singh sekali lagi menegaskan yang DAP tidak akan sekali kali mengikut kehendak PAS untuk buat hukum hudud walaupun menggunakan lambang PAS.. Jadi apakah makna nya perjuangan PAS bersama DAP.. Syok sendiri aje.. Fikirlah dan tolaklah DAP..

Anonymous said...

ASAL BUKAN DAP.. ABDAP..

Anonymous said...

jijik kami penyokong pas panggil kat binatang cikgu bard....kepala butuh dia, si bard mmg peragai mcm anak haram jadah...dah kena tendang kat rembau nak jual buntut kat penang plak...nak jual buntut pun jgn la kacau kerusi kami, kepala butuh dia...sanggup tikam rakan perjuangan sendiri...mak bapa dia tak ajar dia kot...

Anonymous said...

Si bahlul ni di hantar ke kedah untuk jadi pencaci anuar di kedah.. Terbaru dia kata polis tahan dua individu dari thailand untuk buat revelation yang pelaku dalam video itu bukan anuar.. Seperti biasa puak ini akan ambil kesempatan untuk buat orang keliru.. Ye benar, polis malaysia ada tahan dua rakyat thailand iaitu sepasang suami isteri yang kononnya si suami adalah pakar dalam bidang analisa video yang akan dipergunakan di prntas ceramah PR yang Akan mrngataksn video ini adalah tipu.. Polis kedAh terang terang dah cakap mereka tidak menahan individu ysng menyerupai anwar.. Dan ianya bukan satu kesalahan untuk ditahan jika betul ada prlanduk dua serupa.. Jelas mereka tak ada clone anuar, cuma menggunskan taktik sebegini bagi memperdaya orang ksmpung ysng hanya baca harakah dan pergi ke pentas pentas ceramah PR sahaja..

PAKLAH KEPALA BATAS said...

INI BLOG UMNO BODOH NI!!! JGN PECAYA!!! UMNO BODOH!!! KAHKAHKAHKAH....

Anonymous said...

YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) BERCAKAP BOHONG DAN TIPU WANG RAKYAT
KUALA LUMPUR: The Chinese community has been won over by Barisan Nasional's ability to maintain stability, peace and harmony.
Unlike the opposition coalition, BN component parties stay united and learn from their mistakes to become stronger and well prepared for the election, said MCA Gombak chief Datuk Yip Kam Fook.
He said the Chinese community's support for the BN now is different from what it was in 2008.
"Back then they wanted change and they gave the opposition a chance, but the quickly regretted their decision as their representatives did not do anything for them.
"They see oppositionleaders bickering with each other and coming up with conflicting statements", said Yip during a 1Malaysia dinner organised by MCA Kampung Kuala Ampang in Hulu Klang last night.
More than 2,000 people cheered when Gombak parliamentary seat candidate Datuk Dr Rahman Ismail and Hulu Klang state candidate Rahim Kamarudin walked into the tent, accompanied by Yip.

Mohamad Aizam said...

UMNO hebat ke...???Mengampu dan menipu...inilah dasar Umno...

Powered by Blogger.