Mar 7, 2013

VIDEO PANAS - ZUL NORDIN DEDAH MISI MILITAN ANWAR & TIAN CHUA DI LAHAD DATU.







Zulkifli Nordin mendedahkan ISU LAHAD DATU yang memungkinkan ancaman besar terhadap masa depan umat Islam khasnya dan rakyat Malaysia amnya.







TONTON VIDEO TERTERA bagi mendapatkan maklumat dan serangan bekas Peguambela Anwar ini terhadap sikap biadap bekas rakan seperjuangan beliau TIAN CHUA menghina parajurit di Lahad Datu.



11 comments:

Anonymous said...

ISLAM BERPERANG DENGAN ISLAM..
YAHUDI, NASRANI DAN MUSUH ISLAM...
BERSORAK GEMBIRA BERTEPUK TANGAN MERAIKAN KEMUSNAHAN AGAMA ALLAH....
"ISLAM YANG AGUNG"

Anonymous said...

ELOK SAJA DIBERI KERAMBIT KAT PERUT SI APEK CHUA TU!!! BIAR KUAR USUS MELERET!

Anonymous said...

kalau kerana UGAMA[ISLAM]semua orang islam akan BERSATU PADU.tetapi kalau kerana POLITIK orang islam pasti BERPECAH BELAH.sebab itulah NEGARA2 KUASA BESAR[terutama sekali AMERIKA dan ISRAEL]sentiasa mengutamakan POLITIK daripada UGAMA dan berusaha keras supaya POLITIK dapat MENGUASAI DUNIA dan inilah akibatnya yang berlaku DIKUDAT dan SAMPORNA.orang ISLAM BERPERANG dengan orang ISLAM yang lain.

Anonymous said...

Fikir logik sekarang isu lahad datu angkara siapa..

Adakah BN yang merancang kemudian pergi serang bunuh sampai 52 askar sulu setakat ini dan sultan sulu tu boleh duduk diam aje.. Tak mungkin..

Adakah PR yang merancang.. Banyak bukti menjurus kesitu.. Dendangan anwar ibrahim tanya sama pokok.. Laporan dari perisik filipina.. Dll..

Sebenarnya isu ni adalah isu janji yang tidak kesampaian.. Anwar dah janji pada sultan sulu yang dia akan bagi sabah kat mereka jika PR Menang nanti dengan syarat mereka boleh tunjuk kat rakyat malaysia bahawa anwar adalah hero.. Dengan itu ramai orang sabah akan undi dia.. Tapi sayang permintaan untuk jumpa personaliti tertentu tak kesampaian.. Anwar tidak nampak macam hero tapi kini di tuduh pula..

Anonymous said...

dengan cara ini menunjukkan bahawa ANWAR mengutamakan POLITIK SEPENUHNYA[guna cara NEGARA BARAT]dan MEMBELAKANGKAN UGAMA[ISLAM]DEMI MENCAPAI HASRATNYA untuk KEPUTRAJAYA.

Anonymous said...

Sebenarnya anwar ambil approach win win situation..

Dia akan dipandang hero di sabah jika kononnya dia berjaya menyelesaikan masalah ini tempoh hari selepas bertemu dengan ketua pengganas tersebut..

Atau kerajaan akan dipandang kejam terhadap rakyat sabah jika apa yang tidak diinginkan berlaku seperti sekarang.. Maka ribuan rakyat malaysia dari puak filipino ini sudah pasti akan menolak kerajaan Bn masa PRU13 nanti..

Anonymous said...

Bapa saiful dah dibeli oleh anwar...

Anonymous said...

Tak usah buang masa dan berlembut dengan puak pengganas ini.. Hanya ada dua pilihan.. Mati sekarang atau serah diri dan dihadapkan ke mahkahmah malaysia kerana membunuh dan mengistiharkan perang terhadap agung dimana hukuman nya juga adalah hukuman mati..

Anonymous said...

seandainye kali ini pembangkang menang dan semua penjuru dikronikan pemerintahan PR termasuklah SPR untuk PRU14 dan seterusnye & PENYESALAN sudah tiada berguna lagi sebab semua yang tersedia elok makin bertambah buruk sehingga datang dgn izin yang maha kuasa raja bagi segala raja didunia berdarah terus ke baginda rasulullah saw bergelar DYMM baginda Amirulmukmineen terbit dibumi Malaysia tercinta bumi bertuah menjadi penyelamat serta penyuluh untuk sekian kalinye maka masa itu bergermerlapan Islam seantara dunia. Mudah2an kita akan dapat melihat didepan kita kalau tidak pun anak cucu kita sesungguh allah kembangkan manusia dan alam ini mengutus nabi2 dan rasul..., allah jualah mengirimkan wakil untuk menyatakan kebenaran tentang segalanya perencanaan allah swt. Amin. Itu pasal dulu dan kini banyak bersalah-salahan dan tak kan mengalah diantaranye.

Anonymous said...

aku jumpa cina ne ...siap aku baling taik kat dia

Anonymous said...

hahaha, kesian zul katak brahim katak. Si Najib tdo tak lena mng kerusi tipis. undi popular kalah.... najib akan menggeletar diparlimen

Powered by Blogger.