Mar 6, 2013

VIDEO KANTOI - ANWAR PANIK TERLIBAT RANCANG MILITAN LAHAD DATU.








Dato Seri Anwar Ibrahim mengugut akan menyaman wakil media dari Agendadaily jika terus bertanyakan soalan mengenai kaitan beliau dengan pencerobohan di Lahad Datu.

Bijak mengelak soalan. Laporan media Filipina meletakkan namanya sebagai salah seorang pencetus pencerobohan di Sabah. Disebut pula naman Najib Razak.






TONTON VIDEO TERTERA. Lihat kebodohan Anwar menggunakan skrip yang sama bagi mengelak isu sebenar. Nyata memakan diri.


12 comments:

Anonymous said...

najib bodoh yg banyak makan nasi kangkang rosmah sepatutnya suruh mamak pukimak yg beri ic berdiri di barisan depan menentang suluk.

suluk dapat rasa yg bn akan kalah dlm pru13. lebih baik mereka bertindak sesuatu sebelum terlambat.

sandiwara?? mungkin ada betulnya sebab umno lebih aman hadapi pru13 tanpa sabah walaupun masih sukar utk menang.

Anonymous said...

Inilah dia Joze Rizal Melayu Malaysia.....dalang segala kekejaman dan kekerasan di Malaysia....Kalimah Allah...Demonstrasi Jalanan...Orang Islam bebas berugama...suka memburukkan nama Malaysia...tak sedar muka semakin hari semakin berkedut...bertaubatlah wahai manusia bernama Anuar Ibrahim....ingatlah tuhan akan menunjuk dengan balasan yg amat dashyat sekiranya kita suka berbohong dan banyak dosa...

Anonymous said...

Memanglah nampak putar belitnya...jawab shj lah soalan wartawan...ini dia pula nak tya wartawan....kalau betul kau benar, kau akan menjawab dgn berani dan tegas...bukan berputar-putar belit dan akhirnya nak mengaitkan kesalahan kepada UMNO pula.....dulu, kini dan selamanya perangai tetap sama...Anwar...2x

Anonymous said...

Inilah cibai yg fikir tanpa sabah dlm pru 13 pakatan akan mng mudah..bknkah sabah simpanan tetap barisan..tu pasal bkn main dia nyanyi tanya sama najib,apa sbb goyang..nnt jwb najib SABAH NAK HILANG..

Anonymous said...

Taubatlah nuar sblum malaikat maut menjemputmu,

Anonymous said...

Look at his direction of his eyes while answering the question and read article below

http://www.blifaloo.com/info/lies_eyes.php

Anonymous said...

daiii anwar lu ada berani kahsaman karpal singh pasal kes liwat? bodoh lu anwar lu saman media ..lu ala main itu paungkuk saiful..saya tarak cakap itu karpal ala cakap dalam mahkamah..lu saman la kalu lu berani...apasal mau saman itu media? lu bukan PONDAN maaaa...

Anonymous said...

Manusia jenis anuar mana tau apa nakna taubat, beliau ni penyapu, semua balun. Tak perlu kita ajar dia suruh taubat. Biar dia mati begitu saja. Tak tau lah bumi boleh terima dia atau tidak org macam anuar. hati melebehi hati yahudi.

Anonymous said...

Heran betul mcmana org2 PR blh memuja ketua yg mcm ni...... LGBT , anti islam .
Org2 PR punya bahasa mcm org tak solat je ..... biadap , cubalah muhasabah diri , taubatlah , jgnlah pilih ketua yg gay/ biseksual takut nnt dia menghalalkn LGBT , hbslah rakyay msia ....jd kaum Luth pulak , wanauzubillah

Anonymous said...

Aku teringin nk kencing atas kubur lahanat ni bila dia mampos esk!...aku akan cuba sedaya upaya utk laksakan hajat aku nanti!

Anonymous said...

sabah kubu kuat bn la bro..bn akan menang pru 13

Anonymous said...

seandainye kali ini pembangkang menang dan tiada pusingan pemerintahan sehingga DYMM membetulkan segala masaalah sebab semua penjuru dikronikan pemerintah PR termasuk SPR utk PRU14 & PENYESALAN sudah terlambat.

Powered by Blogger.