Mar 17, 2013

VIDEO GAY ANWAR - ASYIK SALAHKAN UMNO SAJA.







Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan menafikan penglibatan Umno dalam video aksi songsang memaparkan individu yang didakwa mirip seorang tokoh politik dengan pasangan lelakinya di sebuah hotel.
  
Beliau berkata pembangkang sememangnya akan menyalahkan Umno berhubung video itu yang dimuat naik sebuah blog, rajagoyang360.blogspot.com. dan kemudiannya turut dipaparkan di beberapa blog lain.
  
"Sebagaimana fikiran pembangkang segalanya kerja Umno termasuk insiden (pencerobohan pengganas Sulu di) Lahad Datu tetapi Umno tidak sehebat itu untuk mengatur segalanya.
  



"Tak kan orang dalam bilik pun kita yang mengatur, kita tak ada masa nak pasang kamera dalam bilik orang," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Taklimat Penceramah Penerangan Negeri Melaka di sini, hari ini.
  
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam akhbar The Star hari ini yang menafikan individu dalam video itu adalah dirinya sambil mendakwa ia perbuatan Umno.
  
Ahmad yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, rakyat boleh menilai sendiri siapa tokoh politik yang didakwa dalam video itu.
  
"Tengok sendiri dan buat keputusan, jangan bantai (kutuk) sebelum tengok, tapi tengok dulu...kita serah kepada mereka untuk menilai sendiri," katanya.
  
Sementara itu, Ahmad menyeru semua anggota Umno dan Barisan Nasional (BN) agar menanam keyakinan bahawa parti itu mampu mencapai kemenangan serta memperoleh majoriti dua pertiga pada pilihan raya umum ke-13.
  
Beliau berkata, keyakinan itu harus disandarkan pada kejayaan program dan dasar yang dilaksanakan kerajaan di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada masa ini.
  
Malah, katanya, pembangkang tidak mempunyai sebarang kekuatan kerana gagal melaksanakan janji selain mempunyai pemimpin yang didakwanya terlibat dalam pelbagai skandal.


24 comments:

Nam Ron said...

DARI lucah kembali kepada lucah juga akhirnya. Memang itulah saja modal yang ada buat parti lucah bernama Umporno untuk berhadapan dengan DS Anwar Ibrahim.Bermula dengan fitnah Seks ianya pasti akan berakhir dengan benda yang sama sebelum jangka hayat parti Umporno ini akan terkubur. Kini, seks dimainkan lagi setelah berbagai-bagai cara dicuba untuk meyakinkan rakyat agar menolak DS Anwar Ibrahim. Bermula dengan fitnah Liwat, ejen Amerika, ejen Israel, Liwat II, Video Seks Eskay, Ejen penceroboh Lahad Datu dan berbagai ejen lagi yang belum disebut hanyalah ejen Insuran, kini kembali pada asal iaitu Seks. Fitnah terbaru adalah video/gambar Seks aktiviti Gay pula. Apakah ianya terhenti setakat ini? Tidak. Selagi Umporno wujud, fitnah tidak akan mati. Alhamdulillah, semakin difitnah kita dapat lihat semakin kuat sokongan rakyat terhadap DS Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Aku amat setuju sekiranya puak pkr, pas dan dap mengadakan sembahyang hajat dan bacaan yasin ... lebih-lebih lagi yasin 40. Amalkanlah selama 40 malam tanpa ditinggalkan walaupun semalam. Cukupkanlah 40 orang. Dengan ikhtiar ini InsyaAllah kita akan mendapat petunjuk. Memang teruk umno menfitnah anwar ... sebagai orang yang teraniaya mohonlah kepada Allah ... semoga Allah melaknat dan menimpakan bala dan azab yang pedih di dunia dan akhirat kepada pelakun yang melakukan fitnah tersebut ... sekiranya ianya bukan fitnah dan ianya adalah kebenaran maka mohonlah juga agar Allah menimpakan bala dan azab yang pedih kepada pelaku yang melakukan perbuatan tersebut. Doanya "Ya Allah sekiranya Anwar memang difitnah maka engkau turunkanlah azab yang pedih di dunia dan di akhirat yang tiada ubatnya kepada pelakun vidio lucah yang menyamar sebagai anwar, sekiranya memang Anwar yang melakukannya engkau timpakanlah azab yang pedih kepadanya kerana perlakuannya itu. PKR, PAS dan DAP mempunyai bahagian, cawangan dan ranting masing-masing ... syorkan agar setiap ranting membuat apa yang dicadangkan di atas ... tentu mereka bersemangat mahu melakukannya ... InsyaAllah doa anda akan dimakbulkan

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

Satu soalan Dato Seri!!!
Satu soalan Dato Seri!!!

Dato Seri yang sontot pungkok dia ka
Dato Seri yang kena sontot pungkok

Anonymous said...

Adoiyainyee... ini lah cai cai cybertrooper.aljuburit.... Semua blog ada reply... geli ketiak aku dengar ayat last tu.... Kuat ker.... Kuat ngentot jer la

Anak Lenggong said...

Sekiranya ini satu fitnah..secara logiknya kenapa tiada gambar ataupun video melibatkan nike ajis, hadi gendut, guang eng, kit siang ataupun OKU singh ataupun lain-lain pemimpin PR tengah menyondol betina..jawapannya mereka2 ni tidak terlibat dengan aktiviti tersebut ataupun aktiviti mereka tidak dikesan oleh pihak lain...so yang sering terlibat dengan aktiviti ni adalah nuar brahi..kalau tiada angin masakn pokok bergoyang.

lagi pun siapa yang mengelarkan nuar tu ALJABURI dan siapa pula yang mengusulkan kes liwat nuar dibawa untuk dibincangkan didalam Parlimen..UMNO juga ke..

Kes liwat (1), 3 daripada 4 hakim menyatakan liwat memang berlaku, didalam kes liwat(2) pula karpal singh dan halim menyatakan liwat memang berlaku cuma nuar terlepas disebabkan kes taknikal iaiotu cara pangambilan DNA tidak betul..Nam ron..rasa nya ko akan percaya sekiranya bontot ko ataupun sedara ko ditujah oleh sinuar kut.

Anonymous said...

memang salah UMNO. aku sokong sangat2 salah UMNO....salah UMNO pasal bagi muka sangat kat Aljuburit tengik ni...

Anonymous said...

Anwar ni ibarat sesumpah ditakuti suatu ari nnti jadi sesumpah yg tulen dgn kuasa allah.

Anonymous said...

Lancau lahh blog lembu UMNO ni. Terus terang aku memang tak sebulu ngan nuar tapi aku lagi menyampah dgn menteri2 UMNO yang ada sekarang nih. Aku rasa maybe sekor ke dua ekor je menteri yang ok lah . Lain tu semua Haram jadah makan rasuah terang2.
So undi aku untuk PRU13 adalah untuk calon yang bukan dari UMNO.
Ramai orang yang feeling macam aku sekarang nih....

Anonymous said...

takbir..
berkat solat hajat mega pas dan pkr utk mohon petunjuk dari Allah swt, siapa benar dan siapa salah.. sekarang terlalu banyak kebenaran yg telah Allah swt tunjukan dan terbaru vedio terkini..

petunjuk mcm mana lagi yg hendak ditunggu2..??
kebenaran dah ditunjuk didepan mata dari dulu hinggga sekarang..
negara, agama dan rakyat dah jadi kacau bilau, baru nak tersedar dan baru nak akui, masa tu dah terlambat...

Anonymous said...

hampehhh.. punya pr, ingatkan bila diberi kuasa perintah akan menjadi lebih baik dari kerajaan BN tapi rupanya lagi hancorrr... tunggang langgang rakyat dan hak rakyat dikeje dek pemimpin2 pr ni.. kroni, rasuah, kaum kerabat berlumba2 kumpul harta, baru sepenggal dah kaya raya yg melopong rakyat.. janji tinggal janji, pemerintahan pr pemerintahan penipu..
dah tu langsung tak boleh tegur.. mcm firaun

utk aku pru ni pasti BN/UMNO...

Anonymous said...

Pendapat peribadi aku... kalaupun sememangnya YA, UMNO/BN yang menyebarkan gambar2 aksi yg sgt3 menjijikkan itu... apa juga masalahnya... kita patut bersyukur n berterima kasih dengan penyebaran gambar2 tersbt.. kiranya pelaku dlm gmbr2 trsbt bkn si NON tu, masa tu baru blh dinamakan FITNAH...
Syukur n terima kasih yg x terhingga kerna sebarkn gambar2 trsbt.. kot lah org dlm gambar compom c NON... selamat kita selamat negara kita... tolonglh bkn dia ni jd leader aku esok... TUHAN TOLONG..

Anonymous said...

Mcmle ko tu layak mengundi...undi pkr, undi kapir..ape2je le..tp stakat undi ko sorang2..ape kami ade heran..ko ngan pentaksub ko da ketinggalan kapal..orang sulu lanun tu lg da kedepan...

Anonymous said...

Nam ron...dari penipu terus..an nak menipu...udah2le tu..cari je la keje lain..berapa sngt la si nuar bayar upah hang..lgpun duit dr mana dia dapat lak...isy2 pastu bg anak bini hang makan..berkat ka tu...soh le dia tobat ka..sumpah laknat ka...hang ni da kategori subahat ke arah munafik..nuar tu tunggu masa je tu...laknatullah punye manusia...

Anonymous said...

pr kata ni mainan umno....? sapela nk wt sandiwara mcm tu,laki ngan laki lak tu..nk cari rupa mcm dia bkn senang... nk tggu anwar ngaku,mmg x la... malu la dia klu ngaku,klu dia omputih mgkin ye kot... kerap sgt pg luar negara,mana bleh tahan bro....

Berita dari gunung said...

Minta Hadi Awang, bekas Menteri Besar Negeri Terengganu beri tazkirah bertajuk "peringatan Allah tentang Kaum Lut"

Anonymous said...

Kalu ye pun umno pasang kamera aku pedulik hapa.....yg penting mangkuk ni buat ke tak ngan jantan tu? Jawabla......dasar binatang LGBT....puuihhh....

Anonymous said...

Nam Ron....Khhhhaaakkkk Piuhhhh...ludah kat muke engkau...

Anonymous said...

“Damaikanlah saudara-saudara kamu yang sama agama dengan kamu.”

Mamat Musa said...

Beristiqarah lah,mohon pertunjuk Allahutaala akan kebenaran nya ketaksuban pasti tidak memberi jawapan.

Anonymous said...

Pengikut dan blogger PR dah mula menyelusup blog pro BN... Kita yang menyokong BN tidak boleh syok sendiri aje dalam blog proBN.. Kita perlu serang mereka di dalam blog proPR.. Cuma harap jangan ikut mereka yang mengacau sahaja tanpa hujah hujah, lebih kepada maki maki dan mempergunakan agama.. Selamat menyerang

Anonymous said...

otak otak otak,napa tak tangkap kalwat aje ahabis cerita bawa empat
saksi,bodoh punya isu,memalukan bangsa saja,apa orang dsana tua2 gila seks.saya ni umur 40,taklah
24 jam fikir seks,bila jaga waktu solat kuranglah ingat benda ni
try sibukkan diri tunggu waktu
lepas isyak baik tidur dari merayau.bosanlah dgn teknikni apa
mau intip,tangkap teruslah sekali
lagi cuba pasang prangkap buktikanlah...saya granti akan percaya,kalau foto boleh dpersoalkan dzamani....bayipun boleh klon...Allahu aklam

Anonymous said...

ya tangkap kalwat atas tuduhan
dsyaki homoseksual,bodohkah dia
mau tinggal dhotel kalau rumah
keliling pinggang....otak kurang
bodohkah kita pergi tidur dhotel yg ada kamera....dimana privacy hak kita....

Anonymous said...

ya lain kali jgn skoding je dah tau nuar menginap jam 12 malam rush terus bawa wakil mahkamah syariah,time tu semua hilang dosa
kerna sah dan terbukti penatlah
nak fikir betul kah bohong
macam kat tv betulkah bohong jer bunyinya,disangka bohong rupanya betul dan dsangka betul rupanya bohong...masih kita lemah utk
menentukkan terimalah hakikat
kami bukan tak percaya cuma,kita tak arif benda ghaib..
asyik gambarje ,,,banyak benda boleh tiru,yg senang nak percaya buktikan dgn tangkap basah...itujer penyelesaian
selagi tak dapat tak nak aku berdosa...lebih baik dan berpahala
berbaik sangka dari buruk sangka...berpesan utk kebenaran
aku atas pagar aje...berkecuali
aku anak kampung,

Powered by Blogger.