Mar 22, 2013

TUN M - PENGUNDI PERMATANG PAUH MULA TOLAK ANWAR.







Kenyataan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa beliau mungkin bertanding di Perak pada pilihan raya umum ke-13 ini menunjukkan keyakinan beliau terhadap pengaruhnya di kawasan Permatang Pauh semakin berkurangan.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, berkata Malaysia negara bebas dan "Anwar boleh pergi ke mana saja yang dia mahu, tetapi untuk menang, satu cerita lain."

"Maksud saya jika beliau mahu lari daripada Permatang Pauh, tak mengapa. Ini jelas menunjukkan keyakinan beliau terhadap (mengekalkan) kerusi Parlimen Permatang Pauh semakin hari semakin berkurangan," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ucapan pada persidangan ulung Persekutuan Perusahaan Islam Sedunia yang juga Forum Ekonomi Islam Sedunia di sini hari ini.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu baru-baru ini berkata beliau mungkin bertanding di kawasan parlimen Perak pada pilihan raya akan datang, semasa ditanya sama ada beliau akan mempertahankan kerusi parlimen Permatang Pauh.

13 comments:

Anonymous said...

PEGILAH KEMANA KAU SUKA,JAWAPANNYA KALAH......KALAH.....KALAH..

Anonymous said...

Pergi ajela ke Sulu ...dok dgn Sos Tiram dan Meekari...kat sana ang nak jadi sultan aka SETAN pon lantak hang la...hang nak tungging terbalik jubor sapa2 sukati hang la...

Jangan kacau Malaysia ngr ku yg tercinta ini...Dan angkotla sekali anak bini , keturunan hang dan sekutu2 hang yg saaaaaayaaaaaaaaangggg banget kat hang esp wali slipau...

Anonymous said...

BURUK MUKA BURUK PERANGAI. SUBHANALLAH. MOGA DIJAUHKAN ALLAH DARI HARAM JADAH INI!!!!!!!

Jijan Mali.... said...

Woi Nuar Berahi, hang pi lah mana-mana yang hang suka. Seeloknya hang pi straight masuk liang lahat. Geranti aman bumi melaya ni. Aku memang dah konfirm takkan pangkah PR kali ni dlm PRU13 ni. Cukuplah aku kasi ko orang chance dalam PRU12 dulu. You guys have screw up BIGGGGG. Ko ingat aku tak tahu perancangan jahat DAPpigs ko tu. Kharrrrrk ptuiiiihhhh....

Anonymous said...

kalah akan mengejar kamu kemana pun kamu pergi

Jebat said...

Al jub....podahhhh....cit..

Anonymous said...

Semoga Anwar anak beranak lingkup pada PRU 13 nanti.

Anonymous said...

YOU ARE NOT WANTED........PLEASE GET LOST.

Anonymous said...

Ini still photo je. Kalau audio dia ada bunyi...
HUHUUUU!!!
(aksi ngetot)

Anonymous said...

Kekalahan akan menanti ketibaanmu Bang Non...auwww. Tapi mak tetap menanti mu,.. tak kuasa!

Anonymous said...

kehebatan seorg pejuang rakyat DSAI..berani bertarung digelanggang baru..bukan mcm puak2 perompak harta rakyat tu..hnya berani bersabung di halaman sendiri je...sapa pun masuk lawan d Permatang Pauh...boleh balik awal le x pyh tgu keputusan.. bungkus dlm tangan..org Ptg Pauh x sebangangg cai2 ameno le...Hidup PR Hidup DSAI...rakyat kebanyakan mendoakan kejayaan anda..ABU

Penduduk Permatang Pauh said...

Tak dak sapa aih yang nak ikut pemimpin yang keja meliwat orang ja... Hang bagi aku sejuta suruh undi Anwar pun aku tak mau... Perosak negara... Aku pun orang Permatang Pauh jugak... tapi aku bukannya bodo sampai nak undi orang macam nie jadi pemimpin... Pakai otak la...

Anonymous said...

Ramai dah menyampah dgn musibat ni! Aku orang permatang pauh, boleh nampak dgn jelas terlalu ramai akar umbi yg dah menyampah dgn al-jubs ni. Mampuih la hang kali ni..

Powered by Blogger.