Mar 21, 2013

REFORMASI..!! VIDEO ANWAR MENGAKU LIWAT DEPAN PAPAGOMO!!?









39 comments:

Anonymous said...

Do it fast PapaGomo so that Satu Malaya boleh saksikan kelibat adegan PapaHOMO...

Anonymous said...

tak sudah2 dengan membuat dose fitnah...

ingat2 aje le mati - maut tu datang pade bile2 mase aje.......... tengah tido bedengko pun boleh matiiiiii -

Anonymous said...

jike anda masih anggap diri anda Islam, berhenti lah menaburkan fitnah........

Anonymous said...

fitnah???mne ko tau fitnah...kalo betol mcm mne plak...kite pn same berdose pilih pemimpin mcm nie..

Patriot said...

Dah depan bijik mata...dah terang-terang lagi kata fitnah. Apalah kauorang ni makan atu pun kauorang pun sama macam mangkok nuar ni.

Anonymous said...

kepada anon 2 orang yang kata ini fitnah...korang tu pun sama...sudah2 la fitnah najib dengan isteri dia...sekurang2 nya najib berani lafaz sumpah..si nuar tu berani??

Anonymous said...

Yang asyik kata fitnah ni,apa kebendanya?.Kalau benda tu betul ,kau yg jadi pemfitnah kepada org yg bercakap benar, bersubahat dgn Nuar yg main jubo' tu,menzalimi org macam Saiful yg kena tibai,mengangkat org yg tak layak jadi pemimpin.Mana lebih banyak dosanya.Lebih baik kau diam je kalau tak percaya pun.Aku memang percaya dan aku yakin aku pada pihak benar.Sebagai bekas penyokong Nuar,Nuar pun tahu aku tahu kerja dia,mcama dia tahu Nalla tahu hal dia.

Wak Labu said...

Wak berani kate perkare ni fitnah kerani klip VDO tu langsung tak jelas tentang ape yang di tuturkan oleh anwar, lagi pun kite hanye boleh kate betul kalau kite sendiri yang benar2 telah berdepan menyaksikan nye.

Anonymous said...

aku rasa la...yg kata ini asyik2 fitnah ni sebenarnya penyokong2 LGBT....SAH DAHHH!!!

Anonymous said...

pelik cai cai.. yg kes cincin rosmah yg takde pun videonye selain dari dokumen bodoh tu takde lak ckp fitnah ye?

Anonymous said...

WAK NI PON TONGGONG...SABAU LE SIKIT....KAN ADE SMBGNNYA...JGN LA BLM TGK DAH TUTUP MATA....SERAM LA PULAKKK...APEBENDALA...CMNI NAK TERIMA KEBENARAN...PUNYA LA PAYAHHH

ahlee said...

relaks lah baru episod 1 apalah kalut kalut ni wak sabeeerrr menanti......

Anonymous said...

mengangkat org yg x lyk jd pemimpin?????yg ad skg layak ke memimpin????fitnah org je pndai....

Anonymous said...

AKU DA AGAK DA JAWAPAN KORG.. DULU CKP XDE KALER.. SKG ADE KALER N SUARA LG.. PON X PERCAYA.. FITNAH KEPALA HANGGUK KORG.. YG KORG CKP NAJIB BUNUH ALTANTUYA XDE BUKTI XDE VIDEO TU BKN FITNAH... AGAK2 KLU SATU BILIK DGN ABG NON TGH MENJUBO PON KORG X PRCAYA TU ABG NON.. XKAN NK KENE TALE DGN ABG NON JUBO KORG BRU NK PRCAYE.. BANGANG X SUDAH...

Anonymous said...

bila nak dedah video najib dgn altantuya plak ?

Anonymous said...

BILA KENA BATANG HIDUNG PUAK PUAK KORANG, TUNJUK ALIM LA PULAK.....BERDOSA FITNAH ORANG LA... PERBUATAN MUNKAR LA.....
TAPI PUAK PUAK KORANG YG FITNAH NAJIB,ROSMAH DENGAN TAK ADA BUKTI CONCRETE TU, APA CERITA???? TAK BERDOSA KER??? BODOH!!! PTUII!!!

Anonymous said...

Pencacai Anuwar Jubor ni mmg cam tu..kalau tuduh PM & Bini dia bukan main lagi tp buktinye belum tentu sahih! Ni video abang oi! bukan satu dah keluar! byk tu..& akan lagi byk! kaler lagi tu! kalau ni kes jenayah i.e rompak atau rogol..mahkamah dah confirm gunapakai video ni setelah dianalisakan sbb video/cctv adalah antara bukti2 yg paling dipercayai(dlm mahkamah civil)...betul tak pencacai!!

Anonymous said...

Kami tak kisah klu Anwar Gay.. Allah laknat tu blkg kira

Anonymous said...

Betul x pencacai...

Anonymous said...

ini bukan fitnah...ini betul punya...apsal la puak2 sokong anwar ni masih buta hati nk deny benda ni...tolong la fikir sbb Allah beri kita akal.

Anonymous said...

malunye..mana nk letak muka. tu laa cabar lagi paagomo. diani bukan brapa betul sikit.

Anonymous said...

suara tu confirm suara gatal anwar...sebab aku selalu layan ceramah dia...aku dah sedar bahawa anwar ni org yg dilaknati Allah. kira wajib tolak dia agar Allah tak laknat kita. aku kembali ke BN. org yg sokong anwar sekaang ni hanyalah org yg mendapat upah dari dia shj.

Anonymous said...

PUAK2 YG DOK KATA FITNAH NI WLAU BERATUS BUKTI JELAS DIBAGI ADALAH GOLONGAN YG AKAL DAN HATI TELAH HITAM NAK TERIMA KEBENARAN...
YANG AKU PELIK DEPA DOK FITNAH NAJIB N ROSMAH BUNUH ALTANTUYA BOLEH PULA..PADAHAL SATU HABUK BUKTIPUN DEPA TAK BOLEH BAGI..BERMODALKAN AYAQ LIOQ SAJA...MACAM ANWAR....

Raja Raga said...

sudah terang lagi bersuluh, anwar memang suka layan mamat lembut,

Anonymous said...

Bagaimana pun, keputusan majoriti Mahkamah Persekutuan membuat penemuan bahawa:
"Testimoni Dr. Mohd Fadzil dan Tun Haniff dan kelakuan orang yang merayu (Anwar) mengesahkan penglibatan Anwar dalam aktiviti homoseks.

Majoriti hakim juga berpendapat "Kami mendapati terdapat eviden untuk mengesahkan bahawa orang yang merayu (Anwar) sememangnya terlibat dalam kegiatan homoseksual dan kami lebih cenderung untuk mempercayai bahawa insiden di Tivolli Villa seperti yang dituduh sememangnya telah berlaku"

Sehingga kini, kenyataan ini kekal dan tidak pernah dicabar oleh Anwar dan barisan peguamnya. Mengapa?

Anonymous said...

Dah tersesat jauh anda ini..dah lupa kisah umat nabi luth?? Sgup ketepi kn islam sb politik..dunia akhir zaman

Anonymous said...

wak labu.kalau wak labu ade depan Anwar rasenya terus tak naik pedang abg non tu.ilang selera trus tgk muka wak.hahaha

Anonymous said...

hahahaha.. kalau ada bukti video yg mana sangat clear .. ni namanya KENYATAAN bukan fitnah dah..

kalau fitnah ni macam pak lebai pas tuduh najib bunuih antantuya.. tu baru fitnah.. sebarang bukti pun takde...

Anonymous said...

wak labu ~ kalau kau ada buasir.. buleh dah bagi jubur tuh kat nuar,,, mana tau buleh hilang buasir utk 3 tahuns ekali jolok wakakakka

Anonymous said...

Ini video dan video yang lain lain siapa rakam.. Yang pasti anwar lebih cekap kepala otak dia dari hakim hakim kat malaysia ni.. Case broker hakim suatu masa dahulu yang dirakan melalui handphone pun boleh jadi bahan bukti yang sah.. Case anwar semua video pun tak betul..

Anonymous said...

Bang Gomo udah udah le tu dah kembang tekak aku dengar Bang Non cakap I dan U....kalau tayang semua selera makan tertutup terus nak muntahhh aku weeekkkk....apa ape pun tok guru gak yang cuci dosa bang non nanti....weekkkkk...loya tekak aku weiiii..
( Adi Awang pernah kata tak salah klu dedahkan aib orang lain kalau sesuatu tujuan keselamatan negara )

Anonymous said...


Anwar bagi biasiswa RM300.00 aje ni le bahana bila PTPTN dimansuhkan......bang non oohh bang non...
Tak pe tok guru kan ada...cuci dosa...

Anonymous said...

Bodoh punya statement..anwar gay..kita ni yg akn jd mangsa nanti.bala dr Allah.

Anonymous said...

Anonymous said...

gomo dah bukak seluar. bersedia letak telur atas meja untuk tatapan rakyat malaysia! rakyat jadi hakim. anwar jangan takot! gomo jangan kecut! kita tgk sapa telor paling besar!

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Anonymous said...

sekalipun anwar salah atau mati ke ape ke, aku tak sokong BE-END dah.. p mampus la BE-END

Anonymous said...

Hoii.. apa ni.. ada season 7 and episode pulak? kalau dah kebenaran.. sebarkan lah.. apa boleh buat.. ini main ugut2 suruh tarik diri dari pentas politik.. dedah je laaahh.. bagi la episode seterusnya.. aduih... macam permainan pula bagi papagomo ni.. memperbodohkan rakyat.. sama macam datuk trio tu.. ugut dulu... suruh tarik diri.. pastu kantoi..

ni.. kalau betul jangan la mcam datuk T tu lagi.. main ugut2.. ko bagi la dgn rakyat kebenaran tu... takyah episode2 lah.. lepas pru13 ko buat la filem..

ini lah keja2 separuh jalan ni.. buat org lain sangsi.. betul ke ni????

Anonymous said...

Kita bagi 24 jam kat papagomo tayang episode kedua dan sterusnya. Klu dia gagal tayangkn ertinya kita kena tipuuuuuuu.

Anonymous said...

Kalau nak saksikan sendiri depan mata baru nak caya.. apa kata yg kata video ni fitnah ni gi kenen2 anuar n jadi mangsa liwat dia.... baru caya kot!!

Anonymous said...

KALAU TAK PERCAYA JUGA WALAU DAH ADA VIDEO,KELUARKANLAH ORG2 DLM JAIL.BODOOOOOOOOHHHHHH.ORG MACM PENCACAI ANWAR NI SENANG DI TIPU.TAKLEH JADI MASJISTRATE PASAL BUKTI DEPAN MATA PUN TAK PERCAYA BODOOOOOH!!!!!

Powered by Blogger.