Mar 18, 2013

BUNUH VS POLITIK JIJIK PUNCA KEMATIAN P. BALA?








Semua benda yang tidak menyebelahi pembangkang dikatakan salah atau konspirasi UMNO. Sampaikan kematian orang pun hendak dijadikan isu juga oleh puak-puak ini.
 
Apa yang berlaku di Malaysia semua konspirasi UMNO, lepas ini semua yang tidak elok berlaku di Malaysia konspirasi UMNO.

Muhyiddin menasihatkan rakyat agar tidak terpedaya dengan maklumat seperti itu kerana ia kenyataan politik sahaja untuk tujuan mengelirukan rakyat.
 
Zaman ini banyak kekeliruan yang timbul dan rakyat keliru bukan sebab kerajaan Barisan Nasional (BN) tetapi sebab ia diusahakan bersungguh-sungguh oleh kilang fitnah yang dibuat oleh pembangkang.
 
Pembangkang bekerja 25 jam sehari, tiada kerja lain hanya kitar (fitnah) sahaja, berlaku sahaja sesuatu salah BN, apa sahaja berlaku salah UMNO... sebenarnya ia tidak bertanggungjawab.

Nak buat macam mana Tan Sri. Inilah realiti politik masa kini. Bak kata Anwar 'semakin jijik'. 

Sebenarnya politik itu telus dan jujur.

Sebilangan pemimpin2 politik yang memilih strategi sebaliknya. Dan lebih malang jika amalan politik jijik ini mencapai kejayaan di akhir puncak kerjaya parti.

Mungkin ia jalan pintas merampas mahupun mengekalkan kuasa. Kuasa dunia.

Yang pasti, tanpa taubat nasuha, pemimpin yang memilih strategi politik kotor sudah pasti bakal dicampak ke Neraka. 'Berkuasalah' mereka di sana kelak.

Menuduh itu memang mudah. Mungkin semua yang berlaku ini adalah isyarat dari Allah?

Fikir. Nilai. Pilih. Pilihan persepsi atau fakta.

3 comments:

Anonymous said...

NI CONTOH DAPAT BALA KERANA BERSUMPAH

Anonymous said...

orang islam dilarang olih ALLAH mempercayai sumpah orang kafir.

Anonymous said...

Bala dapr BALA..

Powered by Blogger.