Feb 13, 2013

VIDEO PANAS - PRO ULAMA' PAS TAMPIL DEDAH SALAH GUNA KUASA PARASIT.








Pendedahan 2 Pemimpin PAS ini tidak sewajarnya dipandang remeh. Memang mereka bukan pimpinan atas PAS. Akan tetapi ini merupakan antara Pimpinan akar umbi yang semakin jijik melihat kerosakan kepimpinan Parti yang kian membiak menerusi agenda kotor Puak2 Parasit.

Lebih memualkan kegiatan politik yang mentafsir maksud tersirat penyalahgunaan kuasa dan wang yang rakus.





TONTON VIDEO DI ATAS. Ini adalah sebahagian dari ribuan pimpinan PAS akar umbi yang tertipu dengan agenda politik kotor puak2 parasit.

10 comments:

Anonymous said...

YA ALLAH ENGKAU BERIKAN LAH KEKUATAN KEPADA KAMI AHLI PAS DARI GOMBAK UNTUKMENYOKONG ULAMAK DALAM PILIHANRAYA KALI INI. MARILAH KITA BERSAMA KEMPEN UNTUK JATUHKAN PAS, DAP DAN PKR DALAM PARLIMEN GOMBAK NANTI. ALLAHU AKBAR..ALLAHU AKBAR..MARIKITA SAMA-SAMA TOLAK KEPIMPINAN NIK AZIZ DAN HADI AWANG. MEREKA PERLU DITUMBANGKAN DAHULU DEMI SURVIVAL ISLAM DI MALAYSIA.

Anonymous said...

Kan aku dah cakap, dari dulu lagi Parti2 pembangkang adalah pemimpin yang :
Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki simpan pompuan, kaki hipokrit, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap duit derma rakyat, kaki ugut, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki pluralisme, kaki liberalisme, kaki sosialisme, kaki cauvanis, kaki rasist, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, Kaki Tikam Belakang, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki hipokrit, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki takbur, kaki khawarij, kaki wahhabi, kaki muktazilah, kaki asobiyyah, kaki syiah, kaki maki, kaki pak turut, kaki angguk, kaki hamun, kaki sumbang mahram, kaki suruh murtad, dan akhir sekali kaki sokong Khalimah ALLAH di gunapakai oleh agama lain, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri. HARAM....HARAM....HARAM...

Anonymous said...

undi umno bn la... apa islam2 apa ulama2...pas karot

Anonymous said...

UMNO adalah parti tajaan penjajah British bertopengkan melayu,sebab tu nama tak tukar sampai sekarang,masih pakai nama omputeh.Kemerdekaan diberikan oleh british dgn syarat kekelkan undang2 kafir.Percayalah BN ni tidak sekali2 akan melaksanakan undang2 islam dulu,kini dan selamanya.

Anonymous said...

yang bertopeng itulah membina masjid,jalan,sekolah,dll.pas pulak cakap demi islam ahli kena berkorban tapi peminpin pas dok pun,hidup makan hasil derma .ingat lagi dulu dulu bagaimana org kg termakan janji dan ucapan sanggup melurut gelang emas ditangan sanggup anak berlapar tapi anda peminpin sanggupkah?

Anonymous said...

Apa ada pada nama?..
Selagi UMNO tidak melacurkan agama, selagi itu lah aku menyokong penuh. UMNO tidak pernah mempermainkan agama utk kepentingan politik..malah UMNO cuba utk memberi kesamarataan di Negara yg berbagai bangsa.

Tidak seperti PAS..agama dilacurkan terang-terang, tetapi hanya segelintir yg celik. Bagaimana yg masih buta?.

Jangan nak sembang pasal dasar yg UMNO bawa. Hakikatnya dasar ini juga yg di pegang oleh PAS..ibarat Mulut kata tidak, hati keras mahukanya..

Siapa yg tidak kenal pemimpin2 PAS?. 90% adalah Penipu Besar, penuh dgn Kemunafikan, Syiah/Sunni banggang bercampur aduk.

Kepada mereka yg tegar PAS, hiduplah kami dgn kepura-puraan. Hanya mereka yg sedar sahaja yg berani menentang, yg tinggal hanyalah pencacai yg masih mengharapkan syurga buatan pemimpin mereka....

Anonymous said...

kalau ada 'ULAMA'..dlm PAS mereka bukan ULAMA yg sebenar..hanya orang KAPIR SAJE YG SETUJU KALIMAH ALLAH DIGUNAKAN OLEH KAUM KAFIR..HANYA ORANG KAFIR SAHAJA YG SOKONG LGBT...

Anonymous said...

PEMIMPIN PAS RASA MEREKA LEBIH ULAMA DARI YANG LAIN., KENAPA.. SEBAB RAMAI DIANTARA MEREKA NI DAH DIRESAPI PEGANGAN SYIAH..

Anonymous said...

Sedihkan bangsa kita ditipu oleh PAS. Apa sebenarnya PAS inginkan. Surga ditangan mereka, Mereka inginkan kuasa,Wang yang tak pernah cukup. Dunia nak akhir zaman, bertaubatlah wahai pemimpin PAS. Hanya tinggal beberapa kerat saja peminpin PAS yang ada, Yang bijak pandai telah tinggalkan PAS. Hanya tinggal yang kurang cerdik (pak tutut)kasihan mereka malu untuk berpatah balik walau pun mereka tau mereka telah tersalah jalan.Kafir yang jadi sabahat baik mereka sekarang.
Tuhan maha kaya. sautu masa dulu PAS kata haram undi BN sbb berkerjasama dgn kafir. Sekarang org PAS sendiri yang nyata haram undi PAS. Kita renung2kan. Perbuatan jahat mereka telah mendapat hasil. Sekarang PAS sedang menuai hasil padi yang mereka usahakan selama ini. Tahniah PAS. Semoga banyak dapat hasil dari kerja keras mereka.

Anonymous said...

allahhuakbar

Powered by Blogger.