Feb 9, 2013

SHAHRIZAT & RAFIDAH 'PERANG BESAR' DI PWTC SEMALAM?








Jelas kelihatan tiada yang mustahil dalam politik di Malaysia. Spekulasi perang besar melibatkan 2 Pemimpin Wanita UMNO iaitu Shahrizat dan Rafidah seperti yang dihebahkan tidaklah seperti yang berlaku realitinya. 






Kedua2 Pemimpin Wanita ini sebenarnya punyai 1 agenda yang lebih penting. Memperkukuhkan jenteran Wanita BN dalam menggandakan kemenangan PRU13. 






Perjuangan parti mengatasi dendam kesumat yang dibawa Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim di dalam UMNO 1 ketika dahulu.

Pertemuan bersejarah ini sempat dirakamkan Laman Portal KLPOS pada Pelancaran Gelombang Biru Jentera Pilihan Raya di PWTC semalam.

KLIK DI SINI bagi mendapatkan berita penuh berkaitan persiapan Wanita BN menjelang PRU13.


12 comments:

Anonymous said...

Inilah pemimpin yg perjuangkan perpaduan ummah.

Anonymous said...

Bersama lembunya

dad8home said...

Tak perang pun.....pembohong betul pencanai najis PR....

Anonymous said...

Perjuangan PR bersama Cina Doll!!!

Anonymous said...

Perjuangan berlandaskan DENDAM KESUMAT dipelopori oleh pakatan haram...dendam dgn UMNO/BN...

Anonymous said...

daging lembunya kalau dimasak kari lepas tu beri kau aku gerenty kau mesti CEKIK punya.

Anonymous said...

Kenapa orang suka fikir yg seorang isteri boleh kawal apa yg suami dia buat. Mungkin ada isteri yg mampu kawal suami begitu (yg 'queen control') tp percayalah.. jumlahnya tak ramai.

Majoriti kami ni hanya mampu berdoa aje yg kalau suami cakap dia keluar pergi keje, memang benar dia pergi keje. Demi utk jaga usia perkahwinan, majoriti kami akan berbaik sangka dgn suami.

Tanya wan azizah, dia tahu tak SEMUA yg anwar buat? Gerenti dia tak tau. Dia hanya tahu apa yg anwar decided to tell her. Itupun belum tentu yg benar.

Sesetengah isteri lg malang, kalau tanya aje terus kena tengking.

Sedangkan suami yg baik pun tak suka beritahu isterinya ttg SEGALA yg dia buat, apatah lagi suami yg ada niat nak buat benda tak elok.

Tolonglah jangan fitnah Shahrizat atas apa yg suami dan anak dia buat.

Adil ke kalau orang kutuk Tuan Sabariah bila Nik Aziz sedekah ribuan hektar tanah kpd Ngeh dan Nga? Tak adil, kan?

Anonymous said...

Gua suka makan daging lembu ape. Korang tak makan ke. Hari ni ada kenduri kawin, masak kari dan rendang daging lembu. Pasti meriah bro. Ada tak pencacai tak makan daging lembu.

Anonymous said...

Slogan BN.. RAKYAT DIDAHULU KAN.. JSNJI DITEPATI..

slogan PR.. POLITIK DIDAHULUKAN.. JANJI DIINGKARI..

Anonymous said...

Tadi ada nampak satu iklan gambar anwar dgn dua budak dgn basikal tua kat taman TTDI jaya Shah Alam.. Slogan tak silap cakap PR berhati rakyat.. RAsa nak aje tampal gambar anwar dgn jet dia tu kat sebelah gambar tu.,

Anonymous said...

Pru betul dah hampir.. Najib dah palu gendang CINA dalam iklan CNY.. banyak pula iklan yang menunjukkan kebaikan baget 2013 dalam tv.. Harap BN menang besar.. Tak ada sabotage..

Anonymous said...

PR dah kena demam BN 2008.. Akan ada banyak sabotage dalam pakatan.. Tapi yang penting haram bagi orang melayu mengundi kaum cina atau india jika terdapat orang melayu islam bertanding.. Tak percaya.. Tanya PAS!!!!!

Powered by Blogger.