Jan 12, 2013

VIDEO RASUK HISHAMUDDIN RAIS - KITA BERONTAK TUMBANG KERAJAAN DI JALANAN.








"Saya  tukang hasut. Kamu semua ini telah saya hasut datang ke Kuala Lumpur. Kita datang untuk jatuhkan Kerajaan United Malay National Organisation (UMNO) yang telah menipu rakyat."

"Masanya telah tiba untuk kita turun ke jalan raya. Tidak perlu bercakap lagi, tidak perlu berbincang lagi. Kita harus melakukan aksi. Anak anak muda, dunia ini akhirnya milik kamu."






Mat Sabu Beri Jaminan... Perhimpunan Aman? TONTON VIDEO TERTERA. UCAPAN HASUTAN HISHAMUDDIN RAIS MALAM TADI.


8 comments:

Anonymous said...

majority rules.


Anonymous said...

Darkness rules...

wong said...

beruk khawarij mna yg dok berucap ni. mcm beruk la......

Anonymous said...

Ini lah kelemahan najib. Mansuh ISA . sekarang rasakan.

Anonymous said...

mamat ni GAYBOY tua !!!! member anwar, dulu lari ke oversea tapi dpt pengampunan balik ke msia. dia no hanjeng la sebab dah dpt balik msia lepas menggigit plak. hanjeng dan babihutan (DAP dan PKR) dua2 parti pukimak babi celaka

Anonymous said...

ni monyet atau unka yg bongok lagi tolol. Aku kesian kat mak bapak dia yg sudah pasti menyesal kerana melahir dan membesarkan si barua yg trrkutuk ni yg nama nys hisamudin rais. Ape le ke bahalol si anak rais ni.

Anonymous said...

kalau betul 1juta yg kumpul pon, mana nak letak lagi 26juta rakyat malaysia, yg 26juta tu sila campak yg 1 juta tu masuk zoo

Anonymous said...

Ya ALLAH selamatkan lah negara kami.Amin.

Powered by Blogger.