VIDEO PANAS DEEPAK SERANG RAFIZI BUDAK HINGUSAN ANWAR.



Ahli perniagaan Deepak Jaikishan berkata beliau tidak tahu menahu mengenai dokumen yang dikemukakan Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli hari ini berhubung dakwaan pembelian barang kemas - didakwa sebahagian daripada sogokan untuk melicinkan satu urusniaga tanah.







Tonton VIDEO KENYATAAN DEEPAK berkaitan penafian fitnah Rafizi tersebut.


9 comments:

Anonymous said...

bagusssss

PENYAMUN jual PENIPU

Papa Zola said...

hai abang, adik budak baru belajar. mintak tolong link blog adik ni http://the-papazola.blogspot.com/ terima kasih bang

Anonymous said...

Kenapa kita tak buat laporan polis terhadap Deepak..Ayuh PEMUDA!Kita perang Deepak durjana.Mana maruah kita sebagai pelindung PM!!!

Anonymous said...

Bagus sebab kerajaan dengar cakap orang ramai pasal tak bagi hadi muncul di kava tv bagi memanipulasikan amanat dia... Puak PAS ini ingat gomen tu bodoh sangat ke nak bagi dia keluar tv.. Skrg siapa yang lebih tertekan.. PAS dan amanat hadi telah jadi issue PRU dan bahan lawak pada ramai org kecuali pengikut tegar PAS yang masih buta.. BN tak rugi bila amanat ini disensasikan oleh media cetak, NGO NGO, dan juga bekas pengikut tegar PAS yang sudah mula berfikir secara waras.. Lihat sahaja kegelabahan HADI cuba menafikan perkataan amanat sekarang ini tetapi bukan 10, 20, 30 tahun dulu.. Itu jelas menunjukkan dia sedang tertekan..

Anonymous said...

Hadi tak baca news ke.. Issue amanat ini dibangkitkan oleh bekas bekas ahli PAS dan NGO- NGO.. dibawa kepada rakyat oleh pemberita di media cetak dan tv.. Bukan oleh kerajaan..

Anonymous said...

DAP buat lawak awal tahun.. Macamana keputusan pilihanraya dia boleh salah.. Yang lebih pelik macamana Zairil dari tangga ke 36 bole jadi ketangga 20... Cantik cantik sahaja dapat number terakhir untuk diundi untuk jadi CEC DAP.. Tersalah kira pun bukan setakat 10-20 tetapi lebih lima ratus undi.. Tak kan bodoh sangat tak tahu nak kira undi.. Yang katpal pun bodoh juga, cakap pengerusi pilihanraya DAP tu tak payah letak jawatan.. Sebab itu bukan disengajakan.. Jadu tak bersalah.. Kalau mscam tu.. Lsin kali kalau dia saman orang, jsngan letak defendend pertama, kedua dan ketiga dsbnya.. Sebab defended defended yang number 2, 3, 4 tu bukan oun ada kaitan dengan kesalahan yang dilakukan oleh defenden pertama.. Mereka ini selalunya ada lah orang ysng melangik defenden pertama.. Analogue nya , samalah kita suruh LGE dan Karpal juga bertanggungjawab dalam hal sebegini.. Jika yang bertanggungjawab telah mengaku kesilapan dan kelalaian dia, dan rasa baik untuk dia letsk jawatan, maka baik juga LGE dan karpal letak jawatan..

Anonymous said...

Itulah sebab karpal suruh dia tarik balik perletakkanjawatan dia.. Jika tidak LGE dan karpal juga kena letak jawatan..

Anonymous said...

Lain kali jika anda didakwa sebabkan mematian dalam road accident dsbnya.. Harap ambill karpal jadi lawyer.. Pasti anda tak bersalah sebab tak kan anda sengaja nak langgar orang bagi mati.. Sama juga jika disaman polis trafik rm300 sebab langgar kereta orang lain.. Jsngan bayar sebab tak kan anda sengaja nak langgar kereta orang suka suka.. Semua ini bukan kesalahan yang disengajakan.. Jadi tak payah bertanggungjawab.. Itu kata peguam terkenal malaysia.. Mr Karpal Singh..

Anonymous said...

Betul juga kata sesetangah pihak bahawa issue pilihanraya dalam DAP diwujudkan sebab beberapa sebab.. Sebab utama, nak tarik orang melayu yang kurang cerdik untuk terpengaruh yang kononnya DAP ini oarti berbilang kaum.. Sebab kedua nak tutup kes tanah perak kelantan tu... Tak percaya cuba tenggok berita tanah itu dah kurang sekarang... Itulah politik malaysia..

Best Blogspot Templates 2013