Nov 8, 2012

PEMIMPIN PAS 'HINA' HADI AWANG : "TUAN GURU TAK LAYAK LAWAN NAJIB DI PEKAN..!!"








Akhirnya.. Hasrat 'murni' Presiden PAS Hadi Awang untuk bertanding di Parlimen Pekan pada PRU13 ditolak secara berkias oleh Pimpinan Parti.

Kenyataan berlapik yang dikeluarkan Ketua Penerangan PAS Pusat Tuan Ibrahim Tuan Man menerusi beberapa laman portal termasuklah Sinar Harian dan KLPOS jelas membuktikan keyakinan PAS yang menganggap Presiden Parti tidak mampu memperolehi kemenangan berdepan dengan PM Najib Tun Razak di Parlimen tersebut.

KLIK DI SINI.. Anda sudah pasti dapat 'membaca' mesej berkias yang disampaikan Tuan Ibrahim. Agak 'malu' dan menghina kepimpinan dan krelibiliti Tok Guru mereka sendiri.



13 comments:

Anonymous said...

Hadi lawan Najib di Pekan dicadangkan juga Mat Sabu lawan Muhyiddin di Pagoh. Baru ada 'TOLO' namanya. Boleh kita tengok siapa yang akan hilang wang pertaruhan nanti.

Anonymous said...

Kadang2 kita merasa heran dgn. Hadi ni cakap merepek tak tentu pasal tak semacam seorang Priseden parti yang dipanggil Ulama. Biarkan Mahfusss tu sorang cukuplah dok cakap merapu.

Anonymous said...

x payah ler nak pergi tanding jauh2
Kalau menang pun bukan duk jaga rakyat kat situ...

Kawasan sendiri yg dimenangi pun x dijaga ni nak jaga kawasan org????
Cuba gak tgk mereka2 yg menang dikawasan org lain...dia org jaga ker??????.

Tarakkkk...elekkkkk....pelawokk belaka....

Kalau setakat nak jual saham tak payah ler...rakyat nak hidup bukan dgn populariti...rakyat hendak apa yg dikehendakki skrg...
Kalau menang tapi rakyat terbiar nak buat apa???...

Tu yg bodohnya rakyat yg menyokong PR nih...lu org sokong apa korang dapat???...bukan aku kata x dapat langsung..dapat...

Tapi dapat dengar ceramah ler...
Dapat dengar cerita2 merapu..dapat dihiburkan dgn aksi2 berahi pemimpin..rupa-rupanya korang memilih pemimpin yg sememangnya terbaik utk melakonkan pelbagai watak...hebat..hebat...

Anonymous said...

Kerajaan bn kena Pandai macam pembangkang teruatama apabila PRU dah dekat... Pusing mana pun kenyataan akan menguntungkan mereka...

Anonymous said...

memang tok guru hadi ni tk setaraf nak lawan najib sebab dia tak pandai temberang kt bangsa melayu umgok yang bengong lagi bahlul tuu...

wak labu said...

nampak sangat posting dah kehabisan modal.......

Pekan bukan nye kubu kaut Najib, di cume menang dengan sokongan undi pas aje satu ketike dulu.

kalau le betoi2 Hadi Awang tanding kat Pekan - pasti Najib terkecut telo nye

sidek said...

Elo brader, rakyat pekan lagi suka hadi tanding vs najib, senang rakyat nak sembelih penipu2 PAS..

lu x duduk pekan tapi sembang je lebih..

Kalau x berani letak Hj Hadi, letak le Nik Aziz pun takpe sbb kita semua takde hal.. Kita tgk telo sape kecut...

- anak pekan -
019-917 7317 (roger kalau nak rentap)

Anonymous said...

Bodohnya... Kenapa najib menang besar tahun 2008.. Kenspa org pas nak sokong dia dan bukan pr sendiri.. Fikirkah sispa yang temberang..,

Anonymous said...

Nurul izzah dah silap langkah.. Ada ke makcik pakcik PAS nak sokong org macam ni.. Juga makcik pakcik PKR yang teguh akidah nak sokong org macam ni...

Anonymous said...

AES.. Itu adalah helah DAP dan MCA...

Mungkinkah MCA, menteri pengangkutan hendak sangat buat benda ini sebelum PRU supaya orang sakit hati dgn kerajaan sebelum PRU nanti.. Cuba fikir kalau kita disaman, mesti tak puas hati punya walaupun sebelum ini memyokong kerajaan..

Jadi sebaik baiknya, kita tangguh selepas PRU nanti spt yang dicadangkan oleh pemuda umno..

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...


Muhyiddin Pemimpin LEMBU.... Puteri UMNO Kump ANJING Gila Babi....

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... BAPAK lembu..... Wanita LEMBU... Kecik2 tak nak mampus, Dah tua menyusahkan orang.....


~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


Anonymous said...

X terfikir kah ini nak kurangkan org melayu dlm parlimen....ini kalah mati ....dua2 pehak rugi...klu sy elok lah Hadi bertanding tempat lain...agar dia bleh menang dan najib menang tempat dia...kita x nak ahli parlimen melayu kurang ,....alangkah ramai skrg ni pun lemah apa tah lagi kurang...x fikir kah org bijak pandai ahli politik kita ni?

Anonymous said...

Tuan-tuan;
tak guna bertekak dgn lalat hijau ni,apa yg mereka tulis semua sekadar hendak menyedapkan hati mereka.Bersandiwara adalah tabiat mereka.Mereka tahu pemimpin mereka dalam kepanasan tak tahu kawasan nak bertanding,tidak ada kawasan selamat,cth,Mat Sabu ,Kedah tak terima,nak tanding kat Png,hendak ke DAP bagi kerusi selamat.Din Puduraya ,Kltan tak terima,la ni tengah pusing-pusing kat Johor cari kalau ada.Justeru tu eloklah Presiden PAS tanding kat Marang je,itu pun belom tentu lagi,beliau pernah tewas.Salam

Powered by Blogger.