Oct 8, 2012

P'TEMUAN SULIT KARPAL & PARASIT PAS - MAJLIS SYURA ULAMA' DIKUASAI AGEN UMNO!!









Keputusan Pemimpin No. 1 DAP Karpal Singh yang tetap akan menyaman Ahli Majlis Syura Ulama PAS Pusat Nasharudin Mat Isa adalah mesej jelas penolakan Pakatan terhadap beliau walaupun diikhtiraf kesemua Ulama PAS di peringkat akar umbi.

Tindakan Karpal tersebut dikatakan turut diikhtiraf Pimpinan Parasit2 dalam PAS sebagai tekanan terhadap kesemua ahli Majlis Syura Ulama parti tersebut terhadap keputusan mengekalkan Ustaz Nasha dalam parti.

Bagaimana kerjasama Pakatan ini dilihat berkemampuan membina sebuah pentadbiran Negara tatkala kesatuan pimpinan masing2 masih bercelaru. Pertelingkahan ini buat atas dasar politik semata2. Akan tetapi ianya disebabkan ketetapan dasar pentadbiran dan sensitiviti Agama yang mampu mencalar perpaduan Negara.

Kritikan terbaru yang disuarakan Timbalan Mursyidul Am PAS Haron Din terhadap gaya politik sekular Anwar Ibrahim adalah nyata dan jelas dari seorang Ulama' yang diikhtiraf parti tersebut.

Bagaimana PAS masih lagi berpendirian mahu mengangkat Anwar selaku Pemimpin No. 1 Negara? Walhal kebanyakan Ahli Majlis Syura Ulama' PAS yang menjadi penentu keputusan Parti tidak mengikhtiraf Ketua Pembangkang tersebut?

Gara2 ekstrim menyerang Kerajaan Pusat tanpa mengambilkira rujukan Agama bagi setiap pertuduhan, maka parti yang mereka ikhtiraf berjihad demi Agama kini memakan diri.

Mungkin akhirnya AGM Luar Biasa PAS akan diadakan. Dengan membuat pertuduhan yang seringkali diperlakukan tatkala pimpinan mengkritik parti. AGEN UMNO.!!

Agen UMNO yang dicipta... atau Parasit PAS yang sedang membiak?


7 comments:

Anonymous said...

Syabas BN kerana telah memasuki attack mode sebelum PRU13... Bonus juga kerana pertelingkahan diantara PR sendiri... Serang jangan tak serang.. Politik baik tak berjalan bagi orang melayu.. Mereka ini suka perfi ke ceramah ceramah dengar fitnah sana sini.. Tapi BN dah berjaya bongkar banyak keburukkan mereka dan juga finah yang mereka buat termasuk dalam kes kapal selam dan altuntuya.. Sekali Lagi kita serang.. Semboyan telah dibunyikan..

Anonymous said...

PAS tak payah nak comment anwar lah pasal launch buku ex MP india tu.. Itu lebih baik jika dibanding dengan bersama DAP yang terang terang anti ISLAM dan tak akan benarkan hudud dimalaysia jika mereka masih bersama PR.. . Cross by dead body first...

Anonymous said...

Ye lah HUDUD bukan ada dalam "Kitab Jingga" PAS dan PR..

Anonymous said...

Apa bengapnya Najib ni.. Cakap PR memgamalkan kronism dan neoptanism sebab anwar, wan azizah dan nurul izzah akan jadi menteri jika PR menang nanti.. Dia lupa ke mungkin boyfried bontot yang bachul jual bini itu pun akan dilantik jadi menteri..

Anonymous said...

Lebih baik jadi agen umno dari agen DAP atau agen Soros laknatullah..

Anonymous said...

Bro.. Azmin ni kat nak jadi MB Selangor.. Bukan kat pusat.. Sigagap itu akan ke pusat.. Tapi pusat serentilah..

Anonymous said...

Apa orang flat aje nak mintak PKNS bayar dia punya hutang takut rumah kena lelong.. Kenapa saudagar emas tak mintak kerajaan berkebajikkan di selangor dan penang bayar perbelenjaan mereka untuk menyara keluarga etc sebsb telah tertipu oleh sendikit penjualan emas itu..

Oh ye ini nasihat kepada orang flat pulak. Letak caveat dalam gran rumah kononnya dah jual separuh kat sedara atau kawan kawan.. Mesti tak laku rumah untuk dilelong.. Boleh duduk lagi.. Lepas tu kslsu kena lelong juga, sekali lagi minta kersjaan selangor bayar duit lawyer etc..

Powered by Blogger.