Sep 10, 2012

PARASIT PAS KENA 'GAME' - MAJLIS SYURA LULUS USUL USTAZ NASHA BAKAL PRESIDEN..!!





 



Kenyataan Presiden PAS kepada media selepas berakhirnya Sidang Majlis Syura malam tadi mengejutkan puak2 Parasit Parti. Kelihatan Pro Ulama' PAS telah belajar dari kesilapan lama termakan dengan strategi permainan politik Puak2 Parasit dalam parti.

Gambar di atas memperlihatkan pandangan dan wajah harapan Hadi Awang melihat anak didiknya Ustaz Nasha. Hadi Awang bersama Pro Ulama tekad mahu Ustaz Nasha diangkat sebagai Bakal Presiden PAS selepas ini.

Kelihatan sasaran Parasit PAS mahu terus mencalar dan mencemar kepimpinan Ustaz Nasha gagal. Malah lebih perit lagi Hadi Awang mengangkat Ustaz Nasha sebagai anggota Majlis Syura paling diikhtiraf. Din Pudu yang dihantar Parasit sebagai wakil ke mesyuarat tersebut terpaksa berdepan dengan Anwar bagi memberi penjelasan kegagalan beliau mengawal setiap anggota Majlis Syura pada malam itu.






Kini Pimpinan Pro Ulama semakin bijak. Gambar di atas mengingatkan kembali gandingan 2 tokoh PAS yang pernah memimpin Parti. Hadi Awang dengan yakin memberi kenyataan tiada perbincangan tindakan displin diperbincagkan malam tadi.

Parasit tergamam seketika. Kini mereka kelam kabut mengadakan pertemuan tertutup bagi meneruskan agenda yang diarahkan Anwar dalam parti. Kelihatan semakin sukar. Kerana Ulama' PAS kini sedang menyusun semula strategi mengembalikan kekuatan kumpulan tersebut menentang perjuangan Pakatan.

7 comments:

Anonymous said...

jelingan tajam & muka yg masam din puduraya menceritakan betapa berbulunya kumpulan anwarinas terhadap keputusan yg memihak kpd ustaz nasha....

Anonymous said...

hehehehe....bukan bebulu yo jang!!!! dah bekurap ehh

Anonymous said...

korang tengok muka si din pudu tuh...mcm nk cepuk je muka dia tu pun ade aku tengok...
heeiii...geram betulla..!!!

Anonymous said...

Nike Ajis tercungap-cungap..melarikan diri supaya tidak dipersalahkan kerana gagal menggunakan kuasa vetonya..

Anonymous said...

tetapi ustaz nasha telah berjaya dihukum oleh kumpulan anwarinas dan puak syiah ... beliau kini dibekukan dari bertanding di dalam pru 13 ... tidak ada gunanya tidak dibuang kalau dipetisejukan dari perjuangan ....

Anonymous said...

Eloklah tu Hj. Hadi dah boleh memikirkan untuk bersara dari politik dah lama sangat. Dah kehilangan pengaruh

Anonymous said...

Hardi tu bangang bodoh, buat statement utk budk2 tadika PASTI bleh la..die buat2 tnye balik wartawan " masalah ape dgn Nasha..? mmg lidah munafik pemimpin2 PAS ni. biawak.. politik punye pasal cover najis busuk.. pegi melingkuplah parti ajaran sesat-PAS! PAS Laknatullah! Nasha tu pn dulu sakan jg kutuk org..nh skrg bru die kenal sape PAS!!! Syaitan!

Powered by Blogger.