Aug 15, 2012

RAHSIA BOCOR - HADI AWANG HANTAR USTAZ NASHA WAKIL PAS IRINGI NAJIB KE MEKAH..!!








Kebanyakan Blog Pembangkang terutamanya Blogger Pro Anwar Ibrahim mula mempersoalkan fungsi Ketua Biro Antarabangsa PAS Pusat Ustaz Nasharuddin Mat Isa bersama Perdana Menteri Najib Tun Razak bertemu beberapa Tokoh Ulama Arab Saudi.

Ulama' tersohor tersebut adalah Sheikh Dr Abdullah Hamad Jalaly, Mufti Masjidil Haram Makkah Sheikh Dr Sulaiman Al Salumi dan Ketua Hakim Mahkamah Makkah Dr Saleh Darwish bagi membincangkan isu2 semasa terutamanya mengenai pemulihan kekuatan ummah.

Ustaz Nasha  didakwa memainkan peranan mengadakan pertemuan tersebut. Siapa Ustaz Nasha dalam Kerajaan? Bekas Timb. Presiden PAS ini tidak ada sebarang jawatan di Kedutaaan Malaysia Arab Saudi apatah lagi di dalam pentadbiran Jabatan PM?






Ustaz Nasha juga bukan sahaja masih memegang jawatan dalam PAS akan tetapi turut diberi kepercayaan mengetuai Biro/Lajnah Hubungan Antarabangsa dan Hal Ehwal Luar PAS Pusat.

Ada sumber sahih mendakwa Presiden PAS sendiri telah mengarahkan Ustaz Nasha selaku Ketua Lajnah mengiringi Najib ke Mekah dalam sessi rombongan Malaysia ke Sidang Kemuncak Luar Biasa OIC. 

Malah Ustaz Nasha juga didakwa mendapat amanah dari Ustaz Hadi Awang untuk mengadakan pertemuan bersama Ulama2 tersebut. MOTIF? Dikatakan berbincang isu Kerajaan Perpaduan. Kelihatan Ustaz Hadi Awang masih berhubung dengan Presiden UMNO itu.

Apa2 pun, Anwar sudah pasti akan mengarahkan Parasit2 PAS melakukan sesuatu dengan segera bagi menghentikan niat Presiden PAS bermuzakarah dengan UMNO.

Lagi Artikel Berkaitan (KLIK pada tajuk dibawah untuk paparan) :- 

GARA2 PUJI NAJIB - ANWAR GELAR MUFTI MASJIDIL HARAM 'ULAMAK BODOH..!!'


16 comments:

Anonymous said...

Kepada Untaz Nasha.....jangan dok peduli dengan apa yg depa kata. Depa tu semua nak masuk lubang neraka, biaq pi mampoih dengan depa. Teruskan kerja kerja baik mu...semoga ALLAH memberkati...aamiinnn...

Anonymous said...

Pas = Parti Islam Semalaysia, jadi wajarlah PAS menghantar seorang wakil mengiringi PM Malaysia walaupun PM bukan di kalangan mereka.Saya puji sikap terbuka PAS dengan menghantar Ustaz Nasha mewakili PAS kesana.

Anonymous said...

kenapa pulak PAS nak suh antar si nasha ni ikut PM? PAS lagi besar dari PM ke hahaha... PM yang jemput logik la.. sumber sahih mana ni bai hahaha

Anonymous said...

aku rasa amno nak buat hukum hudud kut..tu yg pi jumpa ketua hakim mekah..ustaz nasha pulak bakal jadi hakim hudud negara..PAs kan dah cakap akan sokong amno kalau laksana hukum hudud..berprasangka baik di bln romadon..

Anonymous said...

terkencit PAS nak buat wat hudud kena sergah dgn karpal wheel chair ahakss...pastu kata umno nak buat ahaks,...pas pas..melepas hahaha

Anonymous said...

ake ake
aku tak kesah apa mainan politik korang.yang penting " kita sebagai orang islam sentiasa boleh bertindak bijak dan berkesan demi islam itu sendiri. syabas us nasa.
ake ake

Anonymous said...

Politik otak keldai begitu lah gamatnya...selagi mana seseorang itu mengucap 2 kalimah syahadah selagi itulah ianya menjadi saudara kita semua. Kalu ada 2 golongan muslim tgh berbalah, islam mengarahkan kita mendamaikan mereka dgn islam. Yg x setuju dlm hal ini hanya mb kelantan je...dia terasa dirinya dah naik taraf wali agaknya...

Anonymous said...

Saya kesian Ustaz nasha. Mcm2 depa tomah dia. Papepun, harap Ustaz bersabar danjgn hiraukan org yg dengki. Teruskan kerja2 mu yg baik.

Anonymous said...

sudah diduga...mmg anuar pasti akan sakit bila najib ke tun dr mahathir dipuji...mmg patut pun serban yg melilit kpala org2 paspispus lempar kat dinding atau kain lap kaki...

Anonymous said...

NASHARUDIN TU MESRA ALAM BUKAN PUTAR ALAM ATAU MANUSIA DUA ALAM.

Anonymous said...

NASHARUDIN BERMARUAH BERJIWA BESAR. APASALAH BELIAU IKUT PM, ASALAKAN JGN IKUT ANWAR DAN KARPAL SINGH MACAM NIK AZIZ.

KAPAKTAJAM said...

Umat Islam wajar dan wajib menjadikan ini sebagai "Tapak" untuk menilai secara rasioanal bahawa Kerajaan BN sekarang memang melaksanakan dasar2 Islam secara berperingkat dan berhati2 agar ia tidak lari landasan sebenarnya. Perlaksanaan Hudud juga sudah diberikan kajian yang menyeluruh dan konsep serta perlaksanaannya sudah diperingkat penghujung dan diperhalusi juga dari pakar2 undang2 Islam luar negara. Kerajaan BN bukan mahu melaksanakannya dengan secara hentam keromo dan tergesa2 dan akhirnya banyak yang tidak enak dan manis disisi Islam. Allah telah turunkan Islam dgn sempurna kpd Nabi Muhammad, adalah tidak wajar kita yang mahu melaksanakannya tidak melakukan kecerdikan dan fikiran serta berpandukan nas2 serta juga hadith2 yang wajar diselidiki dgn menyeluruh dan menjaga martabat Islam itu sendiri.

Persetankan dgn ANWAR, biarlah dia dgn bayang2nya dan China dollnya, bini orgnya, dan berbagai2 lagi doll2 itu dan ini. Lagi pun Insya Allah, manusia ini akan di ambil oleh Allah sekiranya kelakunya yg memburukkan lagi martabat Islam semakin terserlah dan agenda beliau dgn golongan Nasrani dan Yahudi juga sudah kita maklumi. Lupakan Anwar... dlm lipatan sejarah Negara.

rakab said...

Aku rasa PM memang sengaja mempelawa Us.Nasha turut serta dalam rombongannya ke Arab Saudi. Ini akan memberikan satu gambaran yang positif tentang keterbukaan PM dalam menyatukan umat Islam di Malaysia.

Disamping itu penyokong pro ulamak dalam PAS tentu akan lebih menyenangi kepimpinan DS Najib berbanding pemimpin Pakatan yang lain.

Anonymous said...


Ust. Nasa berjiwa besar walau tubuhnya tidak ditenggek serban besar, manusia yang berperinsip akan menerima kekejaman saudaranya sendiri dengan tenang dan terus istikomah, tidak seperti hulubalang2 pas hari ini yang sedia jadi babi tunggangan kafir harbi dan gulungan munafik demi kuasa politik.

kemuliaan hati ust. nasa terserlah dengan kesediaan mengembeling hasrat menyatukan umah yang dipacu dengan kerjasama dengan PM Malaysia semasa ditanah suci.

Anonymous said...

ape yg bleh sy ucapkan hanya....

ALHAMDULILLAH....banyak-banyak kpd ALLAH SWT atas perkembangan terbaru ni....

Anonymous said...

alhamdulillah, kita ada ulama islam yang paham Islam, syabas Ustaz Nasha, Islam berpadu bukan berpecah belah,..penentang Islam ialah PAS sendiri bersama sekutu nya,..Kita tahu apa PAS buat pada Islam..rosak aqidah, kita tahu apa DAP buat pada Islam,,,menentang nya, kita tahu apa PKR buat pada Islam....menyamakan nya dengan kebebasan..Islam tetap Islam, perlu di selamat kan.

Powered by Blogger.