Jul 14, 2012

WAKIL PEMIMPIN UMNO HADIR BERI SOKONGAN PERHIMPUNAN OREN PETANG TADI..!!








Mungkin gimik penganjur meletakkan gambar Pak Lah di poster2 promosi dilihat tidak menjadi.

Namun penganjur tetap mengumumkan pada Perhimpunan Oren yang berlangsung petang tadi kehadiran wakil dari Pimpinan UMNO bagi menyatakan sokongan terhadap pemberontakan bodoh FELDA tersebut.





THAMRIN GHAFAR. Dengan bangga menjadi salah seorang pencacai Anwar/Pakatan menyatakan dirinya mewakili Pimpinan UMNO yang menyokong penuh kepimpinan Pakatan. Bila masa UMNO mengikhtiraf menghantar beliau sebagai wakil parti?

Adakah anak kepada wira UMNO Tun Ghafar Baba ini layak digelar Pemimpin UMNO?

Thamrin juga mengambil contoh tindakan Tun Mahathir satu ketika dahulu mengkritik kepimpinan Tunku Abdul Rahman sebagai penyebab tindakan beliau adalah releven. Thamrin silap. Adakah Tun Mahathir pada ketika itu merelakan dirinya menjadi pencacai Pembangkang menyatakan sokongan kepimpinan PAS dan DAP paling layak mentadbir Negara? 

Jangan hendak menumpang populariti Mahathir pula. Kerana Mahathir ini dipandang Pembangkang seperti 'alas kaki' sahaja.







Mengkritik Pimpinan UMNO itu tidak salah. Akan tetapi merelakan diri dibayar menjadi pencacai Anwar dan sekutunya itu perjuangan palsu.

Mungkin Thamrin lupa bagaimana bapanya dihina dan ditindak Anwar pada ketika merebut jawatan No.2 dalam parti satu ketika dahulu.

Mungkin Thamrin lupa Pimpinan Pembangkang termasuklah Anwar dan penggerak Reformasi satu ketika dahulu pernah menggelar arwah ayahnya Tun Ghafar Baba sebagai 'Anjing BULDOG.'

Siapa yang gelar? Pemimpin2 yang kamu sanggup kamu jilat sekarang ini.

PS : Yang pasti, jumlah kehadiran yang dicanang dan disasarkan penganjur sebelum ini seramai 100 Ribu 'tumpas' dengan kehadiran hanya tidak lebih dari 3 Ribu sahaja. Jumlah peneroka yang hadir? Tak sampai 1000 pun. SYOK SENDIRI.


KLIK DI SINI untuk lagi berita berkaitan PERHIMPUNAN OREN.



9 comments:

Anonymous said...

Hahaha...
1000 org??
Dh ilang akal ke??
dgn otak yg kotor hati yg hitam dek fitnah & porno...
Sebagai anjing UMPORNO yg bodoh...
ko patut simpulkan...
yg dtg 100 org je...
hahaha..

Anonymous said...

thamrin ni sapa?

Anonymous said...

Habis tu apa yg korang dapat dgn himpunan tu ???hahaha

Korang bukan peneroka, korang sebenarnya dengki dgn apa yg peneroka dapat..korang habuk pun tarak..duk melalak macam anjing.

Kalau nak dikira rakyat biasa menjadi jutawan rata2 dari Peneroka Felda, cuma sekejap dan lama sahaja. Korang jutawan apa?..jutawan angan2.

Peneroka tak kecoh pon, yg ada segelintir tu adalah totok2 PAS. Hasil baham jugak..jenis manusia dua alam..kalau jenis dua alam ni jenis HARAM JADAH.

AKU ULANG SEMULA..HARAMJADAH..hahahaha

Anonymous said...

Thamrin tu siapa???

Thamrin tu Kerbau Balau yg kena cucuk hidung...tunggu masa nak buat korban jer..

Anonymous said...

anon kt atas sekali dapat aku simpulkan adalah dari golongan melayu yg busuk hati! umpama bangkai!

Anonymous said...

tak nak buat himpunan selamatkan kohilal ka. er mana pkr mana dap pas keseorangan dalam himpun ni. pelik.

Anonymous said...

asal muka melayu je yang ramai..mana muka hindu dan cina ..masa ambiga buat BERSIH SHIT..melayu yang paling ramai membantu..ni bila time geng melayu tak sedar diri ni buat perangai..berapa kerat je puak2 kafir tu membantu korang..kat situ pun geng2 THAMRIN yang bangang totok dengan PR tak nampak g ke..ORE KELATE KATE "BENGONG MU ni"..

Anonymous said...

Himpunan Oren itu Himpunan Orang-Orang Gila (Publisiti)

Anonymous said...

anon yg atas sakali tu pernah minta nak jadi peneroka felda tapi tak dapat agaknya...sebab tu marah sgt dgn felda dan kerajaan...cemburu dn busuk hati dgn kejayaan org felda

Powered by Blogger.