Jul 13, 2012

PAK LAH UMUM SOKONGAN ANJUR PERHIMPUNAN OREN ESOK..!!?








Bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi, menegaskan beliau tidak terbabit dan tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan kumpulan yang berhasrat untuk mengadakan perhimpunan 'Oren' esok.

Sehubungan itu, Abdullah kesal dengan tindakan kumpulan itu yang menggunakan gambar beliau pada poster mereka. "Mereka tidak patut menggunakan nama atau gambar saya untuk apa jua matlamat mereka," katanya dalam khidmat pesanan ringkas (SMS) melalui pegawai khasnya kepada BERNAMA di sini, hari ini.






Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan kumpulan tertentu yang menggunakan gambar beliau dan tokoh veteran Umno yang juga Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, pada poster Himpunan Oren.

Tengku Razaleigh bagaimanapun enggan mengulas berhubung perkara itu.


7 comments:

Anonymous said...

Yang pasti mesti ada golongan ANAK yang berketurunan cina dan india besok.. Mereka ini adalah ANAK peneroka tulen...

Anonymous said...

Tak payah le.besih la..oren la,yg aku tahu semua tu menyusahkan orang.bukan ke warna oren tu kesukaaan team bola belanda n yahudi.

Anonymous said...

x faham..masa peneroka zaman meleset kais pagi makan pagi..ujung bulan air mata menitik tgk gaji mak bapak xde belen..kalo ada pon rm200 sebulan..xde pulak golongan yg sebok prihatin beriya2 tentang nasib peneroka atau anak peneroka.

tapi bila peneroka felda boleh hela nafas sikit..boleh bg makan dan pelajaran yng kira sempurna skrg ni..baru lak mcm2 timbul dan bantah

Anonymous said...

aku cukup bengang dgn diaorg ni aku anak felda, masih ingat lgi camne makbapak aku mula pindah ke felda dulu, mandi air paya, pakai lampu ayam, mkn jgn cite la ape yg ada je. mak bapak aku kuar pagi balik ptg kerah keringat nak majukan tanah yg di beri.....tpi skrg aku tgk mak bapak aku mula la senang sikit, boleh la mereka berdua berehat dan melakukan amal ibadat dgn tenang. TOLONG JANGANG GANGGU MAKBAPAK AKU DGN AGENDA BODOH KORANG TU. SAPA NAMA BUDAK YG KETUAI ANAK TU? AH CIBAI BUANG MASA AKU NAK INGAT NAMA DIA TPI AKU NK BAGI INGAT TOLONG JANGAN GANGGU WARGA FELDA... MEREKA DAH PENAT BERHEMPAS PULAS UNTUK DIRI MEREKA, BIARKAN MEREKA JALANI SISA HIDUP DGN AMAN.....

Anonymous said...

pki baju oren, kalo tak..nti kene cerai

Anonymous said...

Ada sembang dengan sorang pesakit dari felda kat n. sembilan.. Gaya pakcik dan makcik ni memang stylo.. Kalau org cakap kalah mak datin.. Cerita pasal felda.. Dia kata orang felda yang buat taik ni semua dari parti PAS dan PKR.. Konon bantah.. Tapi nila dapat duit sapu aje.. MANA MARUAH BEB.. TENGOK DARI KES CERAI TU, MEMANG SAH LAH DIORANG NI TAKSUB DENGAN PARTI YANG AKAN BUAT MEREKA SESAT DAN MENJAHANAMKAN UMAT ISLAM MELAYU DI MALAYSIA NI.. SEDARLAH MELAYU YANG TAK TAKSUB.. TOLONGLAH MEREKA INI DENGAN TIDAK MENYOKONG PEMIMPIN MEREKA MASA PRU NANTI..

Anonymous said...

teruskan ANAK,..kerana ANAK bukan parti politik.
Ahli-ahli ANAK adalah terdiri dari para peneroka dan anak, cucu, cicit peneroka Felda yg telah sedar akan penyelewengan Najib, Isa Samad dan kuncunya dari amanat Tun Abd Razak.

Powered by Blogger.