Jul 17, 2012

ANWAR KATA PM 'BELI' 40 RIBU PENGUNDI MUDA BERKUMPUL DI KLCC..!!





 



Program 1Malaysia For Youth menyaksikan kehadiran lebih dari 40 Ribu belia yang rata2 mahu membuktikan kepada Malaysia bahawa sokongan belia terhadap Kerajaan BN masih utuh dan kukuh. 

Kesemua yang hadir ini tidak berlatarbelakangkan mana2 parti politik mahupun NGO yang melibatkan diri dalam politik. 





Mereka bukan sahaja dari kalangan pekerja2 bawahan, malah ada yang hadir tanpa membawa mana2 suara dari mana2 organisasi. Kebanyakannya hadir secara sukarela menyahut seruan 1Malaysia membawa aspirasi gerakan baru anak2 muda diberi nama iM4U.






Tak percaya? Percaya akan tetapi buat2 tidak percaya. Atau memberi seribu satu alasan negatif. Pihak yang memberi respons sedemikian adalah jelas dari juak2 Pembangkang.


15 comments:

Anonymous said...

Baguslah kalau benar..jangan nanti menang sorak kampung tergadai..

Anonymous said...

rela ke? setahu kami, kami diarah pergi. ada surat lagi. ingat nak balik kampung, tak pasal2 kena pergi sana

Anonymous said...

Maaf la ya. saya ni tak minat nak berpolitik. saya ni pelajar lagi. sekadar nak tgk dari jauh, baca itu ini, dah la. nak terlibat, jauh sekali. tapi klw dh dipaksa terlibat dlm program kat situ kelmarin, mmg buat saya angin 1 badan.

RH said...

Alah...
si nuar tu dah biasa beli membeli ni, sampai kat Indonesia lagi U. Sebab itu bila najib buat yg betul di samakan dgn dia. Memang dah dasar hati busuk.

Anonymous said...

anon yang buat fitnah kata kena paksa pegi n ada surat, sila buktikan fitnah engkau..kalau tiada,engkau adalah pencacai pembangkang yg makanan harian suka buat fitnah...nobody believes u anyway...


-tony liu

Anonymous said...

http://milosuam.blogspot.com/2012/07/seribu-pelajar-kolej-komuniti-dikerah.html

Anonymous said...

aku dan gang dari UM naik komuter ke KL... pergghhh semangat betul.. ramai giler.. inilah yang orang muda dan pelajar seperti kami mahu... pemimpin jangan jarakan diri dari kami golongan muda.. Kami tahu mana yang betul dan salah.. Teruskan perjuangan mu PM.. dan terima kasih kerana menemukan aku dengan gang MRSM Balik Pulau.. Hidup UMNO Hidup Melayu. Aku pergi tanpa ada surat arahan pun..

Mahasiswa Univ Malaya

Anonymous said...

Pm terbaeeeek

Anonymous said...

nasib baik anwar xde kat situ sebab nanti dia geram je kat budak2 yg tgh JAMBU tu... nanti konek dia manjang keras je tgk budak2 jantan remaja tu sapa nak jawab??? hahahahah......

kalau anwar jadi PM... malaysia hancur,melayu disama tarafkan dgn CINA babi dan lain2 kaum... nanti elok2 ade quota bumi utk masuk U, ada discount 7% utk bumi beli hartanah, langsung xde... CINA yg sokong DAP atau kebanyakan Cina lain la, diorg kaya sebab boleh berjudi jalankan perniagaan secara riba yg melampau, nanti bumi terpinggir.... skrg senang ckp la nak ubah nak ubah, bila dah dpt PERUBAHAN tu nanti, jangan ternganga sudah, DONT SAY I DIDNT TELL YA......

Dulu,kini dan selamanya said...

so rasa konfiden dah dapat sokongan muda belia apalagi..cepat cepat la pilihanraya...tak paham paham lagi..

Anonymous said...

apa kata PR umpan najib, bubarkan dulu NEGERI-NEGERI yg dikuasai PR.tak reti ke nak memancing sedangkan umpan dah ada atau 2x5.

Anonymous said...

kahakahakah...rela ke semua tu datang sampai brapa? 40 ribu?? hahaha..
kami dapat surat wey kena paksa datang sana, buat letih je ada laaa...rosak program aku hari tu...

Anonymous said...

Yang kena pergi semua ni tak ada telur ke.. Pak turut.. Malu rasanya kalau tak boleh nak buat own decision..

Anonymous said...

trend bebudak sekarang, kalau sokong pembangkang, wa, aku bijak. tapi kalau sokong kerajaan, wa, ko ketinggalan, tak tau apa benda pun, ko baca malaysiakini. semua maklumat ada. kalau ko tak baca saheh ko tak intelek. ko orang kampung yang bawahan. kalau ko budak U, lebih baik ko bangkang apa saja, barulah ko nampak bijak. tak kiralah cucu cicit ko nanti merempat, asal ko bangkang apa saja.

Anonymous said...

Ok lah tu.... Tok Jib mampu beli.... Jangan macam pak Nuar tu... bila dah bankrap.... jual bangsa dan agama .... mana lebih mulia? beli ke jual?

Powered by Blogger.