Jun 18, 2012

VIDEO PANAS.. FATWA KHINZIR PKR WAJIB BUNUH ZULKIFLI NORDIN..!!?






Sanggup diupah untuk mengancam dan mencederakan individu yang pernah secara sukarela bermati2 an membela Anwar di Mahkamah pada kes di tahun 1998 satu ketika dahulu, yang kini sedar akan penipuan Anwar.

Apakah rasional lelaki berlebai ini tidak mampu menerima hakikat penipuan pemimpin yang dia puja Anwar Ibrahim? Mungkin satu hari nanti lelaki berlebai ini akan sedar perjuangan dia adalah palsu.

Tonton Video di bawah. Ancaman yang mirip ke arah Arab Spring. Jangan sampai satu masa akan difatwakan pula Wajib pembunuhan ke atas sisa2 Anwar yang telah insaf dan sedar ini.






4 comments:

Anonymous said...

Teruskan TIBAI.. Siapa samseng disini.. Siapa yang kacau upacara siapa.. Memang itu perangai PKR.. Nantikan lah kekacauan dalam negara lepas PRU 13 nanti lepas PR kalah..

Anonymous said...

blakon ke? =)

Anonymous said...

ish diorang punya ceramah xda sesapa kacau.org ceramah diganggu pulak.apa kes???pak aji berat sebelah nih....

Anonymous said...

Kesian dia, tu lh kerana mulut. Org tau zul tu macam mana. Sebab tu x ramai yg dtg. Org sekarang bukan zaman perang Jepun, anak aku nak masuk dua tahun pun dah pakai iPad. Mcm2 ada, MANUSIA2.

Powered by Blogger.