Jun 12, 2012

NIZAR KOMUNIS TETAP MAU TERJAH ISTANA SULTAN JOHOR..!!







Sekalipun Sultan Johor Ahad bertitah agar elok  Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin memohon kemaafan kepada rakyat Johormengenai isu WWW 1, namun bekas Menteri Besar Perak itu tetap mahu mengadap baginda sendiri bagi memohon maaf dan memberi penjelasan berhubung kenyataan menerusi Twitternya.

Pada sidang akhbarnya di lobi Parlimen Selasa Nizar seolah masih mehu mempertahankan twitternya itu tidak ditujukan kepada Sultan Johor.

Beliau menyalahkan beberapa media yang didakwanya memulatbelitkan twitternya.

"Tweet saya merupakan pandangan peribadi dan umum daripada seorang rakyat biasa tanpa ditujukan kepada mana-mana pihak...ini yang perlu diperjelas kepada Sultan Johor supaya tiada lagi spekulasi dan salah faham selepas ini," katanya


Nizar berkata pihaknya akan menghantar surat permohonan rasmi bagi menghadap Sultan Johor dalam masa terdekat bagi membolehkan beliau menerangkan kedudukan sebenar seterusnya menghentikan kontroversi yang melanda isu tersebut.


"Selepas Sultan Johor menyatakan bahawa elok saya memohon kemaafan kepada rakyat Johor, hari ini saya ingin menyatakan seikhlas hati bahawa saya ingin sangat untuk mohon kemaafan kepada Sultan Johor sendiri,"ujarnya.


13 comments:

Anonymous said...

rakyat Johor perlu berhimpun sekali lagi untuk meminta Tuanku jangan terima kunjungan Nizar yg akan mengexplotasikan pertemuan ini...Kebelakangan ini dia tak ada modal nak perdaya rakyat..DiPearak tembelang fitnah dia dah ditolak Rakyat Perak...
Dia nak ikut cara Anwar mengexplotasikan Tokoh dan Ulama secara curang untuk kepentingan nya.

ayoh bangkit Wakil Ngo Ngo menasihat Tuanku...

Jangan bagi Pembohong ni buat dajjal dibumi Johor...

Sultan Perak di dah dajjalkan...tanpa mohon maaf...

Hperancis

Anonymous said...

Dia nak issue sangat..suruh dia tanya nik aziz pasal duit tabong ANAK YATIM MEMALI yg dah 39 tahun disenyapkan....lebih dituntut Islam

Anonymous said...

Setujuuu!!!!!..Suruh dia jumpa wakil orang -orang Johor aje sudahla...hehe..Takut dah tu ...gerenti dia xleh tido kebelakangan ni eh..Padam muka..Padam terus lagi bagus.

Anonymous said...

Buang masa layan Nizar meroyan ni. Jika dah mengadap DYMM Sultan Johor nanti adalah modal dia nak buat cerita lawak bodoh yang lain. Harap DYMM Sultan Johor abaikan permintaan Penderhaka Bangsa ni.

Anonymous said...

aku ni pengundi Pasir Panjang ..
tak pernah pulak Nizar mintak maaf
... pasal kuil besar kat sini ...
... pasal tak ada 1 pun MASJID BARU hatta 1 SURAU baru pun yg dibina tak TERBINA sepanjang zaman pemerintahan PR
... pasal hak 99 tahun kg baru melayu vs 999 tahun kg baru cina
jangan sampai aku ludah ko kalo aku jumpa kat sekolah APID

Anonymous said...

Mohon tuanku... Patik mohon derhaka.. Itu ayat nizar kan.. Memang jenis biadap.. Lepas jumpa.. Cakap macam macam kat ceramah politik duk kata sultan itu ini..

Anonymous said...

Sebenarnya dia dah terdesak.. Disuruh oleh Anwar untuk buat damage control.. Perhimpunan di johor dah tunjuk yang rakyat johor akan tolak orang yang tak hormat agama, bangsa dan raja..

Anonymous said...

Kalau ikhlas nak mintak maaf.. Patut buat sebelum demo itu hari.. Selamat jalan PAS dan PR di Johor.. daulat Tuanku..

Anonymous said...

alalalala....
kalau tak salah...
pehal nak pg minta ampun ngan TUANKU pulak...
dahhhh...
poning den ngan mat lambai ni...

nash said...

jgn wat hal kt ngri jhor nie..buruk pdahnye klak..kami sygkan sultan kami.maruah raja kami adalah maruah kami juga..sp2 yg ada hjt nak wat djal kt johor nie..nasib dia malang.org yg mempertikaikan hak sultan adalah org yg durhaka...wajib dibunuh.

nash said...

jgn wat hal kt ngri jhor nie..buruk pdahnye klak..kami sygkan sultan kami.maruah raja kami adalah maruah kami juga..sp2 yg ada hjt nak wat djal kt johor nie..nasib dia malang.org yg mempertikaikan hak sultan adalah org yg durhaka...wajib dibunuh.

nash said...

jgn wat hal kt ngri jhor nie..buruk pdahnye klak..kami sygkan sultan kami.maruah raja kami adalah maruah kami juga..sp2 yg ada hjt nak wat djal kt johor nie..nasib dia malang.org yg mempertikaikan hak sultan adalah org yg durhaka...wajib dibunuh.

Anonymous said...

Sedangkan rasul ampunkan umat,inikan pula kita insan biasa.

Powered by Blogger.