Jun 23, 2012

KU LI AKHIRNYA AKUI ANWAR SUNDAL MARUAH NEGARA..!!








Ahli  Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah meminta rakyat memberi kemenangan kepada Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-13 untuk membolehkan kerajaan meneruskan agenda pembangunan negara dengan lebih pesat dalam tempoh beberapa tahun akan datang.

Justeru, beliau meminta mereka menilai kemajuan dan pembangunan yang dinikmati kini hasil pemerintahan kerajaan BN.

"Kemenangan pada PRU-13 itu terletak di tangan rakyat untuk membuat keputusan, tetapi saya percaya rakyat akan membuat penilaian dan menentukan keputusan terbaik kepada kerajaan sedia ada," katanya ketika merasmikan Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru Sekolah Kebangsaan Paloh 3 hari ini.

Turut hadir Anggota Dewan Undangan Negeri Galas Ab Aziz Yusof.

Tengku Razaleigh, yang juga Ketua Umno bahagian, berkata rakyat perlu memahami perjuangan sebenar kerajaan sekarang yang lebih banyak membantu mereka menikmati pelbagai kemajuan, termasuk dalam bidang pendidikan.

Beliau berkata kawasan Parlimen Gua Musang juga sudah menikmati banyak projek pembangunan, termasuk beberapa sekolah menerima bangunan baru yang serba lengkap dan selesa untuk pelajar.

18 comments:

Anonymous said...

aku nak khabar pada seluruh rakyat malaysia bahawa baju, seluar dan duit belanja anak aku, aku yang bagi.Macam inilah bangai org BN berkempen.

art said...

Saya bersetuju dengan Sdr Anon di atas. Memang saya pun menyediakan semua itu kepada anak2 saya.

Bukan setakat itu saja, saya membiayai sendiri anak2 saya di IPTS, tanpa sesen pun bantuan kerajaan ataupun PTPTN.

Tetapi saya sedar bahawa, kerajaan BN lah yang telah menyebabkan saya mampu menyediakan semua itu kepada anak2 saya. Kita aman di Malaysia, kita perlu mencari peluang terbaik untuk berjaya di Malaysia. Tiada yang percuma dalam hidup ini. Kalau nak percuma jadilah kita macam negara2 Afrika. kebuluran, perang saudara, boleh dapat makanan percuma dua tiga biji nasi hasil bantuan kerajaan luar. Bantuan untuk mengaut hasil negara tersebut.

Alhamdulillah, saya berjaya kerana dasar2 kerajaan BN selepas merdeka.

Saya tidak mau complaint banyak sangat, sebab Allah berkata, sekiranya kamu bersyukur nescaya aku tambah lagi, sekiranya kamu kufur nescaya aku tarik balik rezekiku pada hamba2ku.

-ARTIS-

Anonymous said...

Anon no1, apalah punya bodoh kamu, dh keluarga kamu tkkan nak suruh kerajaan sedia segala2nya.Baju dan makanan nak free jugak ? Abis apa peranan kamu sebgi bapak ? Buat anak yeee...???????

Aku amat bersyukur dgn nikmat yg Allah SWT turunkan, dgn keamanan yg sediada kita senang mencari rezeki dimana2 bumi Malaysia ini hingga pendatang asing pun idup senang.....

Azly Razali said...

hmmm.....masih lagi nk complain itu dan ini....bagi Anon No1 How sure are u katakanlah PR mng next GE they will provide everything for free?!!buka bijik mata tgk negeri yg mereka jaga....sedangkan UNISEL pun xleh handle ni lagi spai nk jadi WELFARE Deprt.!!!!brsyukur lah....walaupun BN x 100% tpi mereka cuba yg terbaik utk kita rakyat Msia......

Edja said...

Alhamdullillah..bersyukur kehadrat ilahi, dng limpah dan kurnianya keatas bumi yang bertuah ini hasil dr perjuangan pemimpin2 terdahulu shinggalah sekarang.. sekiranya perancangan teliti x dibuat bkemungkinan besar saya & anak2 xakan merasa kenikmataan keamanan dan kesenangan sebegini..Mudah2an Allah SWT tetap melindungi anak cucu & semua rakyat Malaysia dari pemimpin2 durjana yg mahu mrosakan kenikmatan & keamanan yg dirasai sekarang. BN TERBAIKK!!!!!

Global Products & Services Review said...

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://ReadandDecide.blogspot.com/2011/10/uinvest.html


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

Anonymous said...

Anom no 1 tu cuma pandai bukak seluar dalam jer.... tau buat anak jer tp tak tau nak tanggung anak.. tu sebab dia kalau boleh semua anak dia minta orang tanggunkan...

Anonymous said...

kerajaan Mongolia,kerajaan komunis chinapun buat sediakan sekolah.masalahnya kita byk sumber petronas boleh belanja berbillion ringgit cuma utk F1. Mas and airasia boleh buang duit ke qpr.kalau salurkan ke kerajaan utk bangunkan bidang pendidikankan lagi bagus,belum lagi syarikat yg lain.semuga Allah tukar kan kerajaan BN.Kesimpulannya siapapun kerajaan memang patut buat pembanguan utk rakyatnyaSebagai pengundi kita berhak utk memilih kerajaan yg tidak boros.

Anonymous said...

Dgn adanya f1 tu la macam promosi negara. Bila org tau pasal negara ni baru la org dtg nak buat pelaburan... Nak harapkan petronas je bape lama la sgt. Minyak pon tak lama lagi habis la tu. kalo kita Tanya org2 kat overseas ni. Kebanyakan org tau ttg indon, Singapore, Thailand but bila sebut ttg Malaysia je dorang tak tau. Jd benda2 yg dorang buat cam f1 tu qpr tu penting utk Masa akan dtg.

Anonymous said...

Anon 1 tu betul2 bingai,bodoh haram jadah,kalau tak ada kerja macam mana nak beli,usaha kerajaan BN la benda ni seua nya dapat,bangkai betul la....Da bertahun2 perentah masalah air yang simple tak boleh nak buat,duit berjuta dah bagi pergi mana duit tu,tak semesti nya pakai seban tebal2 boleh diharap.

Anonymous said...

Kalau nk tau pendapatan petronas plg byk melalui carigali oversea. ..melalui f1 jenama ptronas kuat seluruh dunia. ...puak2 pr je yg bodoh tak tau strategi niaga. ..ingat sebut nama nik aziz. .petronas blh terkenal ke. ..kambing x sekolah betul

Anonymous said...

Anon 1,jenis puki babi haram jadey,tak reti nikmat kesyukuran. Kalu nak harapkan parti aljuburi,bolehla beli pam kot* bagi besar panjang cam belalai. Syukurlah ALLAH S.W.T bagi BN perintah,penuh dengan rezeki dan kemampuan utk rakyat.

Anonymous said...

Betul, pendapatan petronas banyak yang dapat dari carigali di overseas jika dibanding dengan malaysia.. Tak kan nak harap petronas sahaja.. Sampai bila nak bergantung pada subsidi..

Anonymous said...

Anny
daripada rakyat kepada rakyat setiap pendapatan kerajaan dibelanjakan untuk rakyat penyediaa sekolah percuma buku teks
kalau tak malu pi jumpa wakil rakyat minta sendiri bantuan

sial punya anon no 1 said...

anon no 1 mmg paling bodoh,bahlul,sialan dan pukimak la..adaka anak2 dia pun nak kerajaan yg tanggung..apakah bodoh punya manusia..dia ingt kalau PR mmerintah depa bole bg smua free,tinggal dia jimak istri dia jer pastu tunggu anak lahir dpt tanggungan free..hey tamby! mana negara d dunia ni yg bg smua free?hayyooo! tula ketagih sgt dgn haramkah daily dan suara keadilan al juburi sampai xbole berfikir dgn waras..hrp2 anak2 ko x ikut bingai mcm ko setan...

Anonymous said...

jgn marah anon 1 tu oku agaknye.. cume konek je yg idup n kuat.. jadi mcm mane nk tanggung anak sekolah..

jo said...

Bang...Anon1...fikir le bang...kalau hidup ni semua dapat free...tak ada umphhh! hidup ini. Krajaan BN bagi pancing, jala, cari lah ikan...jangan nak tunggu hari-hari bagi ikan...macam binatang dalam ZOO..

Anonymous said...

Tergelak bc komen yg mula2. Aku bersyukkur sb sjk aku kecik smpai la aku besar, aku ditaja oleh kjaan BN utk belajar sb mak bapak aku susah. Skrg bila dah berjaya, aku tanggung sndiri anak2 aku dan aku ucapkan brbyk2 terima kasih kpd BN sb beri aku peluang utk berjaya dan mendidik anak2 aku. Kalaulah tak ada kerajaan mcm BN ni, tak tau lah nak jadi apa dgn keluarga aku

Powered by Blogger.