May 5, 2012

VIDEO LUAHAN IBU AZMIN ALI - "MIN.. SAMPAI HATI KAU DERHAKA PADA MAK!!"









9 comments:

Anonymous said...

MasyaAllah!....bwk2 la mengucap...ape la nak jadi...
saya kalau boleh naknye jumpa mak selalu....tapi apa kan daya Allah S.W.T lebih sayang dia....kepada si anak makcik ni...insaflah semasa mak masih ada....nnt kau akan menyesal bila ko kehilangan dia....

Anonymous said...

syabas umi hafilda kerana memperalatkan bonda sendiri utk politik.aku lihat anda begitu seronok mendedahkan maruah darah daging sendiri spt azwan,shamsidar dan azmin kerana dendam yg tak berkesudahan..sedih.....

mat syabu said...

anon at atas ni,

memperalatkan? cuma meluahkan perasaan seorang ibu.
azwan ali dah insaf, assmin bila lagi? anak derhaka tak dpt masuk syurga walaupun diampun oleh nabi nik ajis

Anonymous said...

ITU BUKAN IBU AZMIN ALI! ITU PELAKON ERRA FAZIRA PAKAI TOPENG GETAH DIUPAH OLEH UMNO UNTUK MENGAIBKAN AZMIN!!!

KWANG x3!!

Anonymous said...

datang balik rumah mak, hasut anak2(cucu) kata mak dia masak mende haram..kerusi belum samak..tergamaknya...

saiful4637 said...

ada ke seorang ibu rela diperalatkan utk mengaibkan anaknya sendiri? fikir2 lah sendiri..
ini adalah luahan hati seorang ibu.
ko ni seorang ibu atau haiwan?

Anonymous said...

Min tak balik sebab "SALAH UMNO "
Keh keh keh

tuah said...

Salam...syabas pahit bagaimana pun mesti berani..lemparkan jauh-jauh apa komen @ kata -kata kerana setiap kebenaran pasti banyak halangan dan suara syaitan yang cuba menutup dgn berbagai cara.Yang pasti Dajjal datang sebelum Imam Mahdi.Pasti mata hati di tutup rapat sehinggakan kebenaran dianggap fitnah bukan mengata.Keluhan ibu adalah suci.Kembalilah banyakkan mengingatkan Allah moga terlepas dari tipu daya Dajjal laknaktullah.

Anonymous said...

segal...kau nie..aper kau pun buat mak kau macam tu ker..ada akal pakai la oit..jgn sebab politik kau ketepi kan keluarga.binatang pun kenal la mak dia yg mana..

Powered by Blogger.