May 30, 2012

POLIS JOHOR SIASAT TUBUH PASUKAN KHAS.. DIN PUDU GELAR NIZAR KOMUNIS BODOH..!!







Polis Johor menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat kenyataan bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin berhubung bidaan nombor pendaftaran WWW 1 oleh Sultan Johor Sultan Ibrahim.

Ketua Polis Johor Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata pihaknya menerima lapan laporan berhubung perkara itu sehingga petang ini, dan siasatan akan dilakukan mengikut Akta Hasutan.

"Polis akan melengkapkan kertas siasatan selepas kita meneliti laporan berkenaan dan akan memajukannya kepada Timbalan Pendakwa Raya," katanya ketika dihubungi Rabu.

 
Beliau turut menasihatkan mana-mana pihak agar sentiasa menghormati undang-undang negara dan tidak membuat sebarang kenyataan tidak berasas.

Kelmarin, Mohamad Nizar menerusi akaun Twitternya menyebut Sultan Johor menyalah guna wang rakyat dalam pembelian nombor plat WWW 1 berharga RM520,000.


PS : Berkecai impian Din Pudu nak jadi MB Johor.


18 comments:

Anonymous said...

Dia org ni pandai cakap je. Putar sana putar sini. Tapi rukun negara pun tak d tepati. Tau baca tapi langsung tak praktikkan. Ni namanya menghina rukun negara.

Anonymous said...

salam semua, jenis mulut tampal kulit babi nak bercakap bukan kira kawan dia, Din Pudu Raya nak jadi MB Johor.

Anonymous said...

Nizar kominis sabotaj Din Puduraya.. menyusahkan buat kerja Pilihanraya.

Anonymous said...

Lain kali mulut tu insurankan, baru boleh cakap apa2 saja. Oh lupa pulak..dia ni bukan ke lepasan Tanjung Rambutan, memang pun dah ada lesen, boleh cakap macam orang gila meroyan.

Anonymous said...

jgn harap la nak tawan joho.... sentimen org joho dgn kiyai salleh dan bencikan komunis masih menebal, org joho tak akan lupa mat sabu angkat komunis jadi wira..

Anonymous said...

Sebaiknya salehudin balun nizar cukup-cukup kerana cuba nak halang salehudin jadi menteri besar johor. Tak guna betul lah nizar ni. Frustlah aku kerana aku sepatutnya calun exco kerajaan johor dibawah salehudin.

Meow Bergaya said...

Abang kandung Nizar Lambai dlm satu ceramah UMNO dah beritahu pun si Lambai ni memang perangainya suka berbohong sejak dari zaman kecilnya. Jadi apa nak heran, dah besar naik taraflah pulak, jadi pencipta dan penyebar fitnah.

Anonymous said...

tuanku punya pasal la dia nak bida nombor tu yang kau dengki apasal jaga anak bini kau tu...kau memang celaka nizar

Anonymous said...

Duit tu masok ke gomen juga..bukan beli babi tonyok untuk makan..

Anak Lenggong said...

Melayu PAS mana pernah tau nak menghormati orang dan juga perlembagaan negara..Diaorang ingat kumpulan dia je yang betul dan terlebih islam daripada orang lain kalau tidak masakan mereka boleh buat demontrasi diMekah dan Madinah sedangkan negara Arab saudi ada peraturan dan perlembagaan sendiri..tetapi bila kerajaan Arab saudi bertindak ketatas bakal haji..dengan senang puak sial melayu PAS ni kata soal haji tu dibawah urusan kerajaan Malaysia..sedangkan yang buat taik nya mereka..bila terkena bahananya suruh dan menyalahkan orang lain..

Anonymous said...

Din puduraya kena main dengan Nizar

Anonymous said...

laen yang nizar ckp, laen yg blogger ni spin

Anonymous said...

anon june 2...
nizar ckp ape yg sebenarnye?bgtau terang2 kat sini..

Anonymous said...

Anon Jun 02..Nizar cakap plate WWW1 tu sepatutnya dia punya ker?..

Ko tak payah nak spin ler..kalau dah kulit luar hijau ada saja benda yg nak diubah...

Kalau dah busuk hati tu tak payah nak ditudung..makin ditudung makin kuat baunya nanti....

Anonymous said...

Lupakah pemilikan tanah sementara sehingga 999 tahun kepada semua tanah di kg-kg baru Cina seluruh negeri Perak. Mengalahkan felda nampak

Anonymous said...

Nasib baik PR tersunggkur di Perak angkara aktik dan teknik DSAI nak rampas kuasa ikut jalan belakang... Lompat jgn tak lompat. 3 org ADUN PR tersalah lompat, maka Nizar Lambai dan PR Perak tersungkur. Ha ha ha

Anonymous said...

PAS dgn orang2 nyer semua bebal..kawan dgn kafir yg bunuh orang islam 13mei1969...bodoh punya Nik Aziz, Hadi dgn lenlain yg sokong..korang memang manusia paling bahlol!!

Pemuda Belia ANti PAKATAN RAKYAT

Anonymous said...

PAS pilak dulu nak tubuh Negara Islam dan nak laksana Hudud bersama kepimpinan Ulama. Akhirnya Negara Islam jadi Negara Berkebajikan sebab cari dalam Al Quran tak ada sebut pasal negara Islam. Rupanya UMNO dah tau lama dah. Kesian arwah Ibrahim Libya dan rakan-rakan yg terkorban di Memali akibat nak tegak Negara Islam PAS. Hudud pulak macamana nak laksana jika dalam Buku Jingga PR tak ada sebut langsung. PAS dan PR pun sudah bersetuju untuk tidak bersetuju Hudud dijadikan agenda utama dalam PRU 13 nanti. Kepimpinan Ulama? Kalau kepimpinan Ulama macamana Mat Sabu boleh kalahkan 2 org pemimpin bertaraf Ulama dalam PAS dan jadi nombor 2 dalam PAS. Ulama apa ke bendanya Mat Sabu ni. Mahfuz pulak dah jadi one of the three Naib Presiden PAS. Lain-lain malas nak sebut, tapi tak pa lah.. Asal boleh baca sedikit sebanyak ayat Quran.. kira macam ulamak lah jugak. Dulu Hj Hadi kata kerjasama ngan kafir akan jadi kafir juga, tapi sekarang boleh pulak sebab baru jumpa Tahalul Siasi. Maknanya UMNO lebih dulu khatam dalam hal ehwal Islam ni sebab dah berTahalul Siasi sejak PRU pertama tahun 1955 lagi. PAS baru sekarang sedar, kadang tu bukan saja ada Mat-Mat Badut dalam PAS ni, Parti dia juga selalu buat lawak. Bagi semua pemimpin Pas dan para ahli dan penyokongnya, sebahagian rakyat Malaysia masih tidak lupa bagaimana Mat Sabu dan Taib Azimudin begitu beriya-iya mendedahkan skandal seks dan liwat Datuk Seri Anwar Bin Ibrahim pada tahun 1997 yang lalu, lama sebelum SK and the gang dan Nalla mendedahkan Video yg berkenaan. Lu org pikiaq lah sendiri. Jangan besok anak cucu malu megakui bahawa kamu semua adalah ibu bapa dan datuk nenek mereka oleh sebab kamu pernah menjadi pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara.

Powered by Blogger.