May 2, 2012

BELA SEKS BEBAS AZMIN ALI - NIK AZIZ BERI LAST WARNING BUAT ANWAR!!







Tindakan Nik Aziz yang mengeluarkan 'fatwa' beliau secara drastik beberapa jam setelah gambar aksi seks Azmin Ali disebarkan telah mengejutkan pimpinan PAS yang lain.

Anwar seperti biasa telah menggunakan pengaruh Diktator PAS itu sebagai 'kata kunci' buat kesemua pimpinan dan penyokong Parti tersebut agar tidak mengeluarkan sebarang kenyataan yang memberi liabiliti kepada Azmin dan PKR.








Namun Nik Aziz dikatakan semakin 'jelak' dijadikan kambing hitam setiap kali berlakunya pendedahan moral melibatkan Anwar serta rakan2nya di dalam PKR. Malah Nik Aziz didakwa telah memberi amaran terakhir kepada Anwar agar menghentikan serta merta permainan politik melampau yang dipercayai didedahkan kroni MB Selangor Khalid Ibrahim.




Namun apa yang pasti, PKR telah cuba membawa satu fahaman baru dengan memberi fokus terhadap serangan korupsi sebagai Raja segala kejahatan dalam kepimpinan Negara mengatasi isu moral yang secara jelas lebih besar kesan terhadap Pentadbiran Negara.

Persoalan yang semakin berlegar dari kalangan Pimpinan PAS di peringkat akar umbi mengenai status akhlak dan moral Pemimpin yang bakal dijulang jika Pakatan diberi peluang memegang tampuk pemerintahan Negara.


 


Mengapa KES membabitkan Azmin Ali ini tidak diberi peluang untuk disiasat malah mengambil langkah drastik membuat kesimpulan bahawa ianya serangan politik pihak lawan semata2? Adakah isu akhlak dan moral itu agenda politik semata2?

Sampai bilakah Pakatan akan menggunakan alasan yang sama jika insiden yang sama berlaku terhadap Pimpinan2 lain selepas ini?

FIKIR.

21 comments:

Anonymous said...

er... SB tu... bukan azmin

enigma said...

haah cam film mission impossible tak gitu?

ishak ibrahim said...

jgn hairan.bini pun jual pada kawan

Anonymous said...

biasa la ni sume keje umno dan BN...alasan paling mudah nak mengelakkan diri...go to hell PR!!!

Anonymous said...

pok nik aziz, lu dok diamx, barang lu dah tak boleh pakai, dah lembik

Anonymous said...

Bro..semua korang kena kesiankan kat AZMIN....

Apam balik bini dia dah tak boleh pakai dah, dah luas dikerjakan oleh Anuar..so kena Apam balik yang lain ler...yg sesuai dgn batang buruk size S dia...

Aku rasa puak2 ni amalkan SWINGER Party ler...patutlah dia org letak nama PKR?....Parti Koyak dan Rabak
Sharing Is Caring..hehehehe

Hai....kompiusss aku ngan puak2 ni..beria-ia penyokong puak ni defend Anuar...gamaknya kalau menang PRU13..dia org boleh terus bebas Swinger....hehehehehe

Aku sure...mana2 penyokong PR yg berkeluarga kena serahkan Anak Bini mereka untuk di Jolok sebagai bukti kesetiaan mereka terhadap Anuar...hahahahaha

Anonymous said...

itu bukan Azmin tapi potostet dia.

Anonymous said...

Macamana nak suruh azmin buat ujian dna pada anak dia.. Takkan nak cakap azmin bacul sebab bagi bini kat anwar.. Azmin sendiri adalah jambu anwar.. Sama sama dah kena demgan anwar.. Jadi macamana nak cakap dia bacul.. Samsidar pun bacul juak lah.. Sebab bagi laki kena jolok bontot dengan anwar..

Anonymous said...

Sedap nya kena kulum !

Anonymous said...

Siapa pompuan tu ek?

Anonymous said...

Kote Pok Nik rok ke tak rok dah,kalau tidak boleh ikut serta parti sex PKR yang di imamkan oleh Anwar Aljuburi dan di bilalkan oleh Azmin Ali

Anonymous said...

anwar punye video yg dlm video tu bukan anwar, azmin pnya video pon bukan die gak...isk3..byk tol pelandok 2 serupa ni...

Anonymous said...

woiii semua, gua ingatlah...kote kena kulum tu macam anuwar israel yang punya...anuwar pakai topeng muka azminlahhhh...azmin mana ada kote! cipap shamsidar pun anuwar israel tolong jolokkan....sahhhh...ini bukan azmin ali!

#kira power gak kote anwar ibrahim...henjut cipap...henjut juboq...tapi kote tetap steady...bengkok lagi siot...wan azizah pun tak mampu layan.....

bayangkan anuwar TIBAI ambiga...puhhhh...berdesing cipap loyar pundek tu...

#Mat sabu dah jeles....aksi dia tak penah masuk blog...

Anonymous said...

The konek look like me..but not me..correct..

Anonymous said...

Ini bukti tak boleh pakai ma... ini besi, kaca, circuit board, ada CPU ada itu button maa... mana boleh pakai... Nanti itu PAS punya olang manyak marah ini UMNO and BN ma... Olang UMNO and BN lu cakap baik2 arrr... nanti kena itu Bersih 4.0 pulak hehehe....

Anonymous said...

macam azmin, tapi bukan azmin..ini semua PENCACAI UMNO BN HARAMJADAH punya kerja..Macam mana depa boleh buat, jangan tanya saya, tanya azizah. Jijah...mana jam omega abang non? kih! kih!

Anonymous said...

kalau korang kata ini bukan Azmin Ali, habis tu buat apa pasang kamera di rumah wanita? kalau korang kata ini fitnah, cuba korang tanya wanita itu sendiri merupakan seorang pekerja di Pejabat Pentadbiran Selangor yang mana merupakan kakitangan kerajaan negeri Selangor PKR. kalau korang kata ini kerja UMNO, jadi macam mana UMNO tahu Azmin Ali dapat wanita itu kerja kerajaan negeri Selangor PKR? kalau korang fikir ini bukan kerja UMNO, mungkin kerja rakan dia sendiri? cubalah tanya Khalid Ibrahim sendiri sahaja tahu.

maah83 said...

http://maah83.says.com/recommendations/wwwow-vote

Anonymous said...

Sedapkan Azmin,oh tp Boss u punya lagi besar si aljuburi 2.........elah sama aje......asalkan u happy......I'm happy...he he he....inilah kelebihan orang Parti Kelirukan Rakyat (PKR)......Inilah realiti orang yg suka memfitnah org lain tp apa dah jadi......adakah ini balasan tuhan!Kalau kita sendiri tak BERSIH,tak perlulah nak bersih orang lain........semasa cuti makanlah ubat penenang jiwa..kah kah kah..memang tak tenteram beb.Kantoi!

Anonymous said...

Hanya liPAS dan hamPAS yg percaya video boleh disupedrimposed... tapi di manakah video sex Najib dan Altantuya.

Video Bokep Indonesia Terbaru said...

1.DOWNLOAD Video Porno Farhat Abbas dgn Para Wanita Terlengkap (baru tersebar) full 3gp

2.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH & BCL 3gp

3.DOWNLOAD Video Porno Aceng Fikri Mantan Bupati Garut dgn Para Wanita (baru tersebar) full 3gp

4.DOWNLOAD Video Porno Angel Lelga Full 3gp

5.DOWNLOAD Video Porno Jenifer Duhn Terlengkap 3gp

6.DOWNLOAD Video Porno Anak SMU Terkomplit 3gp

7.DOWNLOAD Video Porno Para Pejabat Indonesia & Artis Terlengkap 3gp

8.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Terkomplit Full 3gp

9.DOWNLOAD Video Porno Artis Indonesia Full 3gp

10.DOWNLOAD Video Porno Anak SMP Full 3gp

11.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Ngintip Terlengkap 3gp

12.DOWNLOAD Video Porno Cewek-Cewek Berjilbab Terlengkap Full 3gp

13.DOWNLOAD Video Porno Artis-Artis Dunia Full 3gp

info Video Porno Indonesia lebih lengkap clik disini

Powered by Blogger.