May 21, 2012

ADAM ADLI SAHKAN B'KHEMAH DI PUTRAJAYA SABOTAJ HIMPUNAN JUTAAN BELIA 2012!!?








Perhimpunan bermula Selasa ini (esok) bakal menjadi penentu status pengaruh gerakan tidak berfaedah yang dibawa Kumpulan dikepalai Adam Adli benar2 kental atau sebaliknya.

'Kekuatan' yang cuba dipamerkan Adam Adli and the gang dengan menyatakan provokasi berkhemah di Dataran Merdeka sebelum ini dapat mempamerkan kononnya suara Mahasiswa di seluruh Negara. Kononnya golongan belia di Negara ini majoritinya benci akan kepimpinan Kerajaan sedia ada gara2 agenda politik sempit yang dibawa sebilangan pihak.






Ianya disusuli pula dengan Himpunan BERSIH 3.0 yang akhirnya mencetuskan rusuhan yang menggugat keselamatan masyarakat sekeliling secara amnya. 

Adakah ini yang disuarakan belia di Negara ini?






Lebih 500 aktiviti bakal disajikan khas buat 2 Juta Belia di Negara ini pada Himpunan Jutaan Belia 2012 yang bakal berlangsung bermula 23 Mei hingga 27 Mei 2012. Putrajaya bakal ditawan golongan Belia sepanjang tempoh tersebut. Tiada kepentingan dan fahaman politik. Apatah lagi mentaliti sempit sebagaimana yang dibawa Adam Adli n the gang.

Ada juga beberapa Kumpulan Belia yang khuatir geng Adam Adli bakal bikin kacau di Himpunan tersebut. Tak mengapa. Kalau dia datang nak join kita, apa salahnya. Tapi kalau dia bikin kacau, 2 Juta belia akan halau dia n the gang dari Himpunan tersebut. Kerana kita berhimpun bukan untuk kepentingan politik sempit. Kita hadir kerana kita adalah Belia berwawasan.



13 comments:

Adi Kencana said...

Adam Adli ni dah x relevan. Jadi nyamuk pengacau je.

KRONOLOGI ISU ISTIJUARA SDN BHD – RAJA NONG CHIK BAGI KONTRAK PADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Mungkin salah langkah Adam Adli kena belasah dengan majoriti.

Budak pondan la katakan.. tunggulah kalau nasib tak menyebelahi pasal gulungan lain yang lebih 'jantan' ada.

Cubalah bermain api hehehehe

Anonymous said...

Aku cadang adakan acara berjalan sambil memijak adam adli diadakan kat sana nanti. Jenis yang suka berhutang lepas tu tak nak bayar.

infoguy said...

Dah tau riba jangan amik dari awal2 dulu..dah utang skrg kena la bayar..takde isu pun.

Pasrael said...

Fuck Adam adli tp nkn sku la yg nk buat tuh,Abg Non la yg buat..

Anonymous said...

mari ramai2 kita jerit kat adam
"kaninamacibaiangangcaklancau!"

Anonymous said...

Kalau jumpa dia kat dataran esok... Buat pasai je sikit blasah cukup2... Pastu kasi ikat kat dpn dataran biar jadi pengajaran pada anakmuda lain...
.

Anti PR said...

Kalau dia buat kacau, halau macam anjing kurap...

Anonymous said...

Halau macam anjing kurap memamng pun berkurap...

Anonymous said...

mahasiswa tapi bodoh itu pun nasib ada kouta bumiputerajadi kalau tidak jadi pencacai

Anonymous said...

dialu-alukan. kalau nak mampos pegilaa berkhemah.

Anak Lenggong said...

Kalau dia datang buat kacau ..harap jangan dipukul tetapi ludah je kahak didepan khemah mereka tu ataupun baling je dengan telur busuk..

Anonymous said...

Hilang akal ker korang semua mamat pengosok telur anuar tu nak berkhemah kat putrajaya??

Kalau datang cantik gak...aku nak bogelkan depan orang ramai...jentik batu dia sekali sorang...hahahaha

Powered by Blogger.