Apr 5, 2012

VIDEO PANAZZ PKR AMPANG - HANTU ZURAIDA KENA TAMPAR DGN. AZMIN ALI!!







Ketidakyakinan PKR akar umbi kian terserlah setelah kawasan Bahagian yang menjadi kubu kuat Mak Lampir Zuraida lumpuh. Video ini juga menyebabkan Zuraida didakwa bakal dipanggil Anwar dan Azmin untuk menjawab kegagalannya menjaga kawasannya dengan baik. Silap2 kena tampar dengan Azmin.



 


Beberapa AJK PKR Cabang Ampang dikepalai Ketua Penerangannya Mohd Isa Mohd Saidi mendesak Azmin Ali membuktikan tuduhan yang telah 'ditegur' Hasan Ali benar2 fitnah kerana sebelum ini beberapa dokumen telah mengesahkan pertuduhan tersebut.

   




Malas nak cerita banyak. Tonton video di atas. Apa alasan Azmin? Macam biasa. 'Agen' UMNO. Sesiapa yang membangkitkan isu yang tidak disenangi mereka secara terbuka, itu sahaja alasan yang diberikan. Alasan tersebut diarahkan Diktator Anwar Ibrahim jika kesalahan mereka cuba diasak dan dibongkarkan. TONTON VIDEO DI ATAS!!



5 comments:

Anonymous said...

mak lampir akan diterajang oleh GOG n MAGOG pkr...

pejuang hamas...

Anak Lenggong said...

Alasan yang paling senang adalah mereka2 ni telah diUpah oleh UMNO..kah kah kah..itu cara pelarian daripada sesuatu isu dilakukan oleh PKR dan PAS

Anonymous said...

Masa mula baca entry ni.. Dalam hati aku dah cakap mesti dia orang akan cakap semua ni dibeli oleh UMNO atau agent umno.. Kat akhir article ni pun kata macam tu.. Tak masuk akal semua yang menentang PR ialah agen UMNO.. Samalah juga.. Yang menentang kerajaan kita boleh kata agen PR atau Israel.. Ini termasuk bar council dan banyak NGO NGO lagi..

Johan said...

Syabas kepada Zuraidah, mengambil tindakan pantas dan cekap dengan menyingkirkan orang yang cuba sabotaj PKR. Tindakan tanpa alasan kukuh amat terdesak bagi seorang pemimpin. Tindakan ini membolehkan Parti yang dikemudikannya dihala ke landasan yang ingin dituju. Jika Isa masih ada sudah tentu hala tuju akan terganggu. Syabas, tindakan berani ini mesti dipuji dan sebagai amaran agar ahli-ahli jangan memandai dan lupa bagi parti pemimpinlah yang penting bukannya ahli dan semua ahli mesti sedar dan sokonglah dengan membuta tuli tanpa soal. Go on PKR, negara akan aman jika cara ini diteruskan....DIKTAKTOR.

Anonymous said...

Mereka sudah mula menayangkan corak pemerintahan mereka untuk kita "TENGOK"..macam tu la cara mereka nak perintah kita kalau mereka berkuasa.

Powered by Blogger.