Apr 2, 2012

VIDEO MURTAD - RAKAN ANWAR DI AUSTRALIA RANCANG DAKWAH MURTAD DI NEGARA INI!!?









Video yang dipaparkan di kediaman Presiden JATI Hasan Ali sebentar tadi benar2 mengejutkan hampir kesemua wartawan. Rata2 mendakwa memang benar isu ini sudah tersebar dengan begitu serius.

Namun apa yang pasti, pihak yang memulakan agenda memurtadkan masyarakat Melayu di Negara ini bukan calang2 orangnya. Seorang Mubaligh yang didatangkan dari Australia merupakan individu yang merupakan antara pengasas agenda ini.

Misi memecah tradisi Kaum Melayu di Malaysia beragama Kristian tidak mustahil berlaku. Kejayaan terbesar Mubaligh2 sebegini memurtadkan beberapa Umat Islam di Indonesia sehingga ianya tidak lagi terkawal dan menjadi kebiasaanya masyarakat di Negara jiran itu. Memakai songkok tidak semestinya Islam. Bertudung tidak semestinya Islam. Berlaku kekeliruan masyarakat Malaysia yang ke sana untuk melancong.





Hasan Ali ada menyebut Mubaligh ini melaksanakan satu misi yang telah berikrar akan menjayakannya. Dakwah yang dilakukan amat bijak. Antara strategi Mubaligh2 ini adalah  pergi ke surau dan masjid dengan berjubah dan berketayap.

Kumpulan "orang putih" itu juga menggunakan bahasa Melayu dan juga perkataan Arab seperti "Assalamualaikum" dan "Alhamdulillah" serta menggunakan cerita dalam surah dalam Al-Quran untuk mendekati orang Islam, dakwanya.

Lelaki itu juga mendakwa pernah dimasukkan ke dalam satu kolam renang di sebuah apartmen di Kuala Lumpur, sebagai satu simbolik upacara pembaptisan.

Lelaki berkenaan, bersama isterinya, bagaimanapun telah kembali kepada Islam pada akhir tahun lalu, dakwa seorang pembantu Hasan Ali yang menayangkan video berkenaan. 

Siapa dalang Mubaligh dari Australia tersebut?

Dikatakan Mubaligh Australia ini telah menemui salah seorang Pemimpin Kerajaan Australia dan pernah mengusulkan penerimaan pasangan Gay di Parlimen Negara tersebut. Pemimpin Yahudi dari Australia ini bernama Michael Danby yang pernah menerima kunjungan Anwar Ibrahim sebelum ini. (seperti gambar di atas). Adakah benar? SIASAT SEGERA!!

Video pengakuan MURTAD Lelaki Islam di DUMC ada dipaparkan KLIK DI SINI

0 comments:

Powered by Blogger.