Mar 3, 2012

VIDEO BUKTI - HASAN ALI DAKWA MAHFUZ OMAR OTAK LEMBU!!







Ini akibatnya apabila Pemimpin Lepasan SRP guna Otak lembu. Sudahlah akal yang dianugerah Allah tidak rujuk pada Al Qur'an dan Sunnah, berfikir guna cara Pluralisme Anwar. Akan tetapi bernaung di bawah Parti Islam SeMalaysia PAS. Insaflah Mahfuz...






Tonton VIDEO di atas serangan balas Hasan Ali terhadap tuduhan Naib Presiden PAS mengenai dana RM36 Juta yang disalurkan berkaitan dengan Presiden JATI INI.

20 comments:

rahman said...

nak layan si mahfuz bingai tu???...otak dah separuh tiang....nak menyibuk soal JATI kenapa??. Dr. Hassan bukan dalam PAS lagi...tu laa BANGGANG PAShit ni... yang cerdik2 yang pandai2 semua di pecat!!!...apa yang tinggal dalam PAShit semua parasit yang belajar tak habis. perangai tiga suku semua layak jadi lembu DAPig jer..

Anonymous said...

ambek ko..yb akal separuh tiang jamban....

Anonymous said...

BUKAN OTAK LEMBU TAPI LEMBU ,MALAH LEMBU SERIBU KALI LEBIH BAIK ,TAHI DIA BUAT BAJA ,TAPI KALAU SI DIA NI TAHI DIA NAK BUAT APA ?

Anonymous said...

Padan muka kau Mahfuz. Dulu Pak Omaq suroh kau belajar betul2 kau tak nak, dah besar mmg jadi bodoh kau ni.

Anonymous said...

Mampus Omar kena saman.. MENGGELETAK macam cacing panas bak kata Muhyiddin...

Anonymous said...

Aku gelak aje tengok orang PAS kena main oleh BN... PAS dan bekas ahli PAS bergaduh pun BN kena tuduh... Aku rasa Mahfuz tu dah terjerat oleh BN.. syabas BN.. lembu Mahfuz.. Siapa pandai...

Anonymous said...

Sidang akhbar ni dah masuk tv nasional ke... Biar kita tengok ramai ramai malam ni kat tv nasional..

Anonymous said...

Nampak pakatan rakyat ni tak habis habis dengan masalah.... Yang hairannya semua masalah tu dicipta oleh mereka sendiri.. Kerajaan BN pula dilihat banyak membantu rakyat dan lebih telus dalam pentadbiran.. Yang untung siapa.. RAKYAT..

Anonymous said...

PAS dah hancur... Kini asyik berbalah diantara pemimpin muda yang berpendidikan agak tinggi dan ulama mereka.. Dulu ini adalah kekuatan PAS, kini ini adalah kelemahan PAS.. Dulu PAS mendapat sokong melayu sebagai parti alternatif yang menjanjikan hudud.. Kini hudud telah dibuang.. Lebih baik undi UMNO dan BN jika tiada agenda hudud didalam PAS.. Gerenti Islam dan melayu terjaga..

Anonymous said...

Najib boleh menang Kelantan dengan mudah... Cuma perlu ambil perjuangan PAS di Kelantan... Umumkan kerajaan akan buat kelantan sebagai sebuah negeri contoh untuk hukum hudud dilaksanakan jika perlembagaan membenarkannya.. Jika BN berjaya menawan kelantan pada PRU13.. Kita lihat apa reaksi rakyat kelantan dan juga PAS kelantan.. Nik Aziz pun dah tolak hudud..

Anonymous said...

Tajuk berita lebih sesuai jika... PAS SETUJU MEMBIAYAI PROGRAM JATI SEBANYAK 36 JUTA...

pukimaq said...

Oleh itu semua yang lepasan SRP tak patut jadi wakil rakyat.Yang berkelulusan dari universiti dan suka bontot saja yang patut dijadikan wakil rakyat.

Anonymous said...

Mahfoz dah nak Mampos hehehehe.
Kambing & Lembu boleh memikir..hehehehe

Masalahnya MAHPOS bukan kambing atau lembu, orang yg tak boleh memikir sebenarnya Ba Alif Ba Ya...
hehehehe...bila lari tak ada konar-konar punya...straight foward jer.

Pasal tu menatang tu bila accident kaw-kaw kena, tergolek atas jalan..sama ler tu.
Kalau Kambing & Lembu nak lintas jalan cerdik gak tgk kiri kanan. Pandai gak patah balik bila rasa terancam...hehehehe..Ba Alif Ba Ya..mana ada U-Turn signal, brek puntak ada..hehehe

Anonymous said...

Kalau sidia TAHI lembu sudah tentu dibuat baja dan diletakkan dipangkal pokok2 hijau lalu tumbuh segarlah PARASIT2 baru dlm tunas pokok.
Sudah tentu yg dah nak MAMPUZ meninggalkan bakanya kpd yg akan tumbuh seperti di Pulau Pinang. Yg ada BERSHit.
Jom kita racun ramai2 pd PRU13. Hehehe. JATI SEJATI

Anonymous said...

itu saje yang setan Jati tau nak buat.....fulus..fulus....

duluPas said...

Tidak masuk akal sama sekali tuduhan Mahfool bahawa Umno akan menaja 2,000 ceramah untuk Hasan Ali. Jika pun Hasan Ali berceramah setiap hari termasuk hari raya, hari minggu, hari merdeka, hari taipusam, hari krismas, hari bulan, hari potter,hari hujan dan hari mau, bermakna beliau memerlu tempoh 5 tahun 6 bulan untuk melengkapkan jumlah ceramah beliau.

Siuman kah lagi si Mahfool ini?

pakwadin said...

Mintak simpang Malaikat 44 jangan lah jadi menteri besak aku dah lah aku tak berapa pandai-tapi pandai la sikit dari Mahfuz tu-dapat MB pun tak berapa ceredek dah la jadi kuda-kuda kayu pulak tu.Tu lah nak kata kat org pikiak2 la dulu macam la kita tu pandai sangat-kira-kira pun dia tak reti nak kira juta2-kesian kat hang nu.. .. ..

Anonymous said...

mahpuih akai kacang hijau...sayorg togeh...puih puih puih

Anonymous said...

mmng ptt pun mahfuz ni kena saman.. itulh, ckp tu fikir2 lh sikit.. ikut sedap mulut dia je.. x tau o x reti nk ckp apa, DIAM lg elok (drp menmpkkn kebodohan).. skrg dh nk kena saman.. pdn muka kau mahfuz..
kpd yb dato hasan ali, aku merayu sgt2.. tolong saman mahfuz ni..

zam said...

Kepala bapak kau la mahfuz...dia ni kalau cakap mana ada pakai otak..tengok aje la muka dia tu...kan macam lembu...lebih baik kau mampusss la sial.

Powered by Blogger.