Mar 7, 2012

TERKINI TUN M DEDAH - US SIAP SEDIA 'SERANG' NGRA. JIKA BN KEKAL MENANG PRU13.!!







Semalam bekas Bapa Angkat Anwar Ibrahim yang juga merupakan mantan PM Tun Mahathir telah mendedahkan sokongan yang bakal diberikan Kerajaan Amerika Syarikat terhadap Anwar untuk dinobatkan sebagai Perdana Menteri baru menggantikan Najib Tun Razak.

Menerusi blog Tun M yang bertajuk 'Peperangan Mesir Melawan NGO', beliau telah menjelaskan apa yang dilakukan oleh Amerika terhadap negara Arab akan dilakukan juga di Malaysia.

"Campur tangan Amerika dalam gerakan bagi menjatuhkan kerajaan negara yang tidak sependapat dengannya amat jelas,” katanya.

Menurut Dr Mahathir dalam usaha mengangkat Anwar menjadi PM, bantuan dari segi kewangan dan media turut diberi oleh negara itu kepada badan bukan kerajaan (NGO) yang dilihat cenderung menghasut dan memburukkan Kerajaan Pusat




Sememangnya beberapa Pemimpin US telah memberi bantuan Kewangan secara belakang tabir terhadap Anwar dalam merancakkan beberapa misi Latihan dan Program2 Politik beliau. Bantuan tersebut disalurkan menerusi beberapa NGO seperti Bar Council pimpinan Ambiga, SUARAM yang diantara pendukung tulang belakang adalah Irene Fernandes dan beberapa NGO2 lain.

Maka tidak hairanlah pembiayaan badan-badan NGO dilakukan untuk menjayakan 'Regime Change' (pertukaran pemerintah).

Tun M yang telah sekian lama menyelidik agenda jahat ini turut mendedahkan beberapa NGO menggunakan beberapa isu kononnya tidak puas hati dengan dasar kerajaan mengenai hak asasi manusia termasuk seksualiti bebas (menghalalkan zina, perkahwinan sejenis, menghapus institusi perkahwinan dan kekeluargaan, dan liwat).

“Sebenarnya tujuan mereka ialah untuk menjayakan hasrat Amerika agar Malaysia dapat menjadi alat mereka," kata Dr Mahathir.

Namun jika dilihat Tun M telah memberi 'kata kunci' buat kesemua rakyat Malaysia terutamanya pengundi sebelum memilih parti yang bakal dipilih bagi setiap kawasan Parlimen/DUN masing. Ini kerana, satu undi yang memihak kepada mereka bakal memusnah Negara. Ini fakta jelas.

Misi utama US menduduki takhta Anwar untuk memegang jawatan PM tidak akan menjadi realiti jika Pembangkang tewas pada PRU13.




Maka ada usaha untuk membawa beberapa pemerhati dari Negara Barat itu untuk memantau dan mencampuri urusan Proses Pilihan Raya di Negara ini. Malah apa yang lebih dikhuatiri, Anwar bakal mengheret campurtangan US jika benar sasaran beliau keputusan PRU13 memperlihatkan majoriti yang amat tipis dan tidak stabil di antara jumlah Parlimen BN dan Pembangkang.


Dan ketidakstabilan tersebut berlaku apabila sasaran Anwar yang mahu melihat keputusan PRU13 membuktikan berlakunya undi perkauman yang paling buruk pernah berlaku dalam sejarah PRU Malaysia sejak kemerdekaan.




Dan campurtangan US inilah yang disebut 'SERANGAN PSYCHOLOGY' yang berperang dengan eksploitasi Undang2 dan ianya bakal memberi jalan buntu  yang dikhuatiri bakal menerima padah kejatuhan kesemua Industri Negara sepertimana yang telah berlaku pada beberapa Negara2 Dunia Ketiga.


Apa pelan dan strategi UMNO dan BN bagi menyahkan malapetaka ini berlaku?

25 comments:

Anonymous said...

FUCK OFF ANWAR!!!

Anuar dalang USA no 1 said...

Kalau Anwar berterusan memporakperandakan negara, tak mustahil satu hari nanti dia akan menjadi makanan penganas

Anonymous said...

Sudah terang lagi nyata siapakah musuh 'kita' sebenar!!!
Semuga Allah memberi petunjuk kepada
rakyat Malaysia agar dapat mengenal mana kaca mana permata.....
dan teruskanlah 'perjuangan kita'
demi Agama, Bangsa dan Tanah Air!!!

hangkedee said...

Mengapa kah Tuhan tidak memberi pertunjuk kepada penyokong penyokong
tegar melayu Hampas/PKR.

Kejatuhan kuasa kuasa Islam timur tengah NYATA DAN BENAR di hadapan mata kita,kerna Yahudi laknatullah hendak menjahanamkan Dunia Islam."Arab Spring"Akan pasti ke Malaysia kerna orang melayu ?Islam sendiri menjemputnya,.AL JUBURI.

praha2 said...

walau macam mano pun eden porcayo oran melayu tak akan bersekongkol dongan sipeliwat ni. eden porcayo yang ATM dan PDRM bolih menangkis serang america ini. tambah lagi oran melayu sayang kan malaysia dan eden porcayo oran melayu tak akan berpelok tubuh melihat negaro yang tercinta ini dijadi kan ertaruhan. jom oran melayu kito pertahan kan negaro yang kito sayangi. kalo terpakso bertumpah darah eden sedio kehadapan.bior putih tulang jangan putih mato. anak melayu pantang berundur. kito bukan egypt, bukan libya bukan tunsia dan bukan yemen. kito malaysia.

Anonymous said...

malangnye malaysia dpt parti bengap lg hapah x gune seperti pas. sampah=pas

Ghazali said...

Pendedahan demi pendedahan telah dibuat berkaitan apa yang dikatakan agenda tersembunyi pihak Amerika Syarikat dengan perancangan Regime Change mereka, sebagaimana yang berlaku di Mesir, Libya, dan sedang bergolak di Syria, Yemen dan beberapa lagi negara Timur Tengah.

Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan negara sendiri, yang cintakan kedamaian, keamanan dan keharmonian, saya amat berharap pihak KDN iaitu Polis khasnya dapat bertindak bagi memastikan negara kita tidak akan menjadi seperti apa yang berlaku di Mesir atau Libya ataupun Syria.

Amin Ya Rabbil Alamin

Anonymous said...

Anwar=Mahathir=Syaitan.

Anonymous said...

anuwar aljuburi + melayu hamPAS yang bangang = Dajal

Anonymous said...

skandal NFC,pinjaman wang tekun oleh artis jutawan,realisasi subsidi mengakibatkan harga minyak dan makanan kian meningkat,margin keuntungan peniaga kecil makin mengecil akibat kos barang mentah yg tinggi dll.Semuanya agenda amerika juga

Anonymous said...

apa kata bagi je Anuar jadi PM, tengok betul ke semua cakap2 org tentang dia? Kalau betul, rakyat boleh memberontak di jalanan jatuhkan dia mcm rakyat buat kat presiden Libya dan Iraq. Boleh masuk CNN, Al-Jazeera dsbgnya. Kuasa rakyat kan besar?

Anonymous said...

bukan agenda amerika la..vote dah swing utk PRU13,kalau kerajaan jaga baik terhadap rakyatnya,tak de masaalah...bila dah taw tak de majoriti 2/3 di parlimen buat la sungguh utk bela semua nasib rakyat,yg segaja wujud mcm skandal dan isu apasal?Banyak keputusan ntah apa2,rakyat tak taw mana arah tujunya.Harga barang kian meningkat nie,belum di tokok dgn kenaikan gaji kerajaan.Lepas tu nak gertak rakyat dgn pelbagai fakta...apa rahhhh

Anonymous said...

Org yg kata harga barang meningkat tu memang x tau bersyukur ngan subsidi kerajaan bagi.. mengkritik memang senang.. negara mane yang barang murah?

pakwadin said...

nak cuba bagi kat anuar jadi PM boleh, tapi apa jadi dgn. Selangor macam2 hal-sampai MB pun jadi kaki pembohong-kalau takat selangor saja boleh la gagah lagi - kalau sampai jadi PM jgn. menyesai hampa nanti-tereyak keluak ayak mata darah pun tak guna lagi. pikiak-pikiak lah dengan waras.

Anonymous said...

Praha2...

Apa bengap sangat kau ni.. Mana ada orang melayu boleh bersatu.. Itu hanya igauan kau aje..

Aku pun dulu ingat begitu... Tapi pasca pru13 dah bukak mata kita yang melayu tak akan bersatu walaupun hak mereka tercabar... Cuba tengok berapa ramai melayu yang hadir masa program HIMPUN SEJUTA UMAT kat stadium shah alam tu.. Cuba tengok berapa melayu yang hadir jika ada demo untuk menuntut hak melayu... Tak ramai pun.. Hanya melayu macam kau aje yang hadir... Melayu sekarang telah dibuai mimpi..

Jadi, sebelum terlambat, lebih baik jauhi bala bala ini... Buat masa ini, survival melayu akan datang hanya boleh bergantung kepada UMNO.. Tapi kalau tak nak ni, maka undilah PR, gerenti hak melayu akan dihapuskan..

Anonymous said...

Anon harga naik...

Sahlah kamu ni tak pernah ke luar negara.. Pergi tengok harga minyak kat singapore dan thailand... Itu tak kira harga minyak kat australia, uk dll lagi.. Sekarang ni zaman teknologi.. Pergi check kat internet kalau nak banding dengan malaysia.. Lepas tu boleh komen...

Jumlah subsidi kerajaan, boleh tengok kalau ambil minyak kat stesen stesen minyak malaysia.. Terpampang.. Buat kira kira dengan banding kan harga minyak kat negara lain.. Betul ke tak subsidi tu.. Lepas tu boleh komen...

Jadi, kalau nak komen biarlah ikut fakta bukan ikut hati.. Atau lebih bodoh kalau ikut kata penceramah politil PR.. Hanya orang tak guna akal sahaja akan komen pasal harga minyak ni...

Anonymous said...

Anon skandal NFC..

Memang lah margin peniaga kecil makin kecil... Sebab margin tokeh cina makin besar... Tahukan anda bahawa kebanyakkan perniagaan kat malaysia ni di monopoli oleh orang cina.... Ada pernak tengok kedai hardware dan pemborong kat pasar orang melayu punya... Mana ada... Tokeh tokeh ni pula akan jual barang dengan harga berlainan kepada peniaga cina dan melayu... Oleh itu peniaga melayu tak akan dapat compete dengan peniaga cina.. Lama lama gulung tikar..

Melayu akan terus layu dinegara sendiri.. Apa akan jadi kalau PR dan DAP dapat kuasa nanti..

Anonymous said...

Anon pemberontak jalanan..

Kau ni memang pemberontak jalanan.. Aku rasa kau mesti orang paling depan kalau ada demonstrasi jalanan.. Aku rasa kau mesti kecewa sekarang sebab dah tak ada UMPH nak buat demo sebab kerajaan dah bagi buat demo di padang padang.... Dah tak ada thrill lagi nak berdemo...

Tak kan kau nak berdemo kat jalanan nanti kalau apa yang dicakap pasal anwar tu betul... Masa tu kalau kau berdemo, gerenti kena tembak dengan peluru hidup... Dan sudah pasti regime anwar cakap itu propaganda umno jugak..

Masa tu pun kau hanya memberontak dengan a samad said.. Suruh dia tulis sajak panjang panjang... Jangan harap lah LGE, LKS, AMBIGA dll ada bersama kau... Mereka dah dapat, apa yang mereka nak.. hapuskan hak melayu.. Hak sama rata untuk semua rakyat malaysia.. Baru kau tahu tinggi antara langit dan bumi..

Anonymous said...

satu masa dulu pernah orang melayu bersatu untuk mencapai satu matlamat iaitu kemerdekaan,malah bukan melayu pun bersatu untuk perjuangan yang sama, tapi mengapa kini melayu berpecah...! ini adalah disebabkan seorang syaitan yang bertopengkan manusia..,beliau lah yang menjahamkan perpaduan melayu yang ditanam oleh pemimpin kita terdahulu...manusia ini juga adalah pengkianat ataupun musuh no satu negara

Sedar lah wahai saudara saudara ku..bersatulah....bersatulah demi agama, bangsa dan negara

Anonymous said...

Yang buat semua barang naik hARGA adalah DAP. 90% Peniaga semua bangsa cina. Yang buat cina besar kepala adalah melayu PAS dan Melayu PKR.
Melayu PAS + Melayu PKR = BANGSA HARAM JADAH

Anonymous said...

klau betul2 jadi siap la kau pakatan jaga2

Anonymous said...

sebenarnya kita dah boleh hukum anwar dengan cara tembak atau bagi racun je pd beruk ni. kerana anwar ni dah jadi musuh agama kita. takbirrrrr. bunuh jangan tak bunuh.

kalau pembangkang menang pru 13, sehari selepas itu kita tembak je anwar , tembak jangan tak tembak.

manjung mari

merbah desa segt said...

dulu semasa aku kecil kecil orang tua tua selalu bercerita semasa tengku abdul rahman pergi ke england menghadiri persidangan commonwell meminta kemerdekaan.pihak commonwell menyatakan kami bolih beri kemerdekaan kepada malaysia tapi dengan syarat jika malaysia huruhara kami akan ambil balik.jadi kita kena fikirkan perkara ini secara terbuka.dalam alquran ada menyebut hendaklah kamu berfikir agar kamu bertakwa.

Anonymous said...

Segala puji bagi Allah, Tuhan penguasa sekalian alam, Yang maha Pemurah Lagi Maha Penyayang. Bahkan kepada Mu jualah kami sembah dan kepadaMu kami memohon pertolongan. Selawat dan salam ke atas junjungan besar kita nabi Muhammad saw dan keluarga serta sahabat baginda.

Ya Allah Yang Maha Pemurah lagi maha Menyayangi...aku sujud memohon kepada Mu agar Engkau lindungilah agama Islam yang suci ini, akidah kami dan keturunan kami, Engkau gagalkan lah tangan-tangan musuh agama kami dan kaum munafiq yang ingin meghancurkan negara kami...sesungguhnya masih ada lagi di antara hamba Mu yang tetap teguh di jalan Mu...Ya Allah hanya kepada Mu kami memohon, maka perkenankan lah Ya Allah...

Anonymous said...

CELAKA WAHAI MELAYU YANG JEHAT DAN BERNAFSU SYIATAN....JIKA BENAR KAU BERBUAT DEMIKIAN.....LATNA LAH KAU.....MASIH RAMAI HAMBA ALLAH YANG MEMBACA QUNUT UNTUK KESELAMATAN DAN CELAKALAH PADA YANG PENKHIANAT.....

Powered by Blogger.