TERKINI - SENARAI ORANG ISLAM YANG MURTAD DIPAPARKAN!!




MURTAD!! Satu ketika dahulu beberapa Individu berpengaruh di Negara ini pernah didakwa telah bertindak menganut agama lain dan meninggalkan Islam selama2 nya.

Antara yang pernah dituduh puak Pembangkang adalah Datuk Azhar Mansor, seorang pelayar yang berjaya memecah rekod dunia. Pembangkang pada ketika itu senjaga memainkan isu sensitif ini bagi menggambarkan Kerajaan di bawah Pemerintahan Tun Mahathir pada ketika itu mengamal dasar Pluralisme sebagai perlaksanaan dasar utama.

Namun segala itu tersebut terhenti setelah pihak Datuk Azhar sendiri menafikan sekeras2 nya dan sedih dengan fitnah Pimpinan PAS pada ketika itu.





Kini budaya tersebut sedang menular. Kritikal di sebuah Negeri yang di mana sebahagian Kerajaannya ditunjangi PAS. Namun bukan sahaja dinafi, malah pihak PAS menerusi Khalid Samad sendiri membuat kenyataan terbuka meminta maaf kepada pihak Gereja dan tidak menghalang sebarang Aktiviti pihak Gereja DUMC buat umat Islam di Rumah Ibadah tersebut.

Fahaman Khalid Samad ini yang dipengaruhi Dasar yang dibawa Anwar pada ketika ini sebagai tunggak kekuatan PRU13 bagi menagih undi bukan Islam. Ini kerana PAS sendiri mengakui potensi besar mereka memihak kepada Pengundi Cina dan Kristian.




Dan fahaman inilah yang dibawa bekas Pemimpin No. 1 Indonesia dan Pemimpin Islam Asia Amir Sjarifuddin yang membenarkan kebebasan untuk menganut sebarang Agama tanpa batasan yang kemuncaknya mengejutkan rakyat Negara tersebut dengan pengumuman beliau sendiri telah mengisytiharkan dirinya Murtad dan memilih Kristian sebagai wadah pegangan Agama barunya itu.

Fahaman yang dibawa Amir Sjarifuddin kini telah dijadikan Prinsip utama pemerintahan Indonesia sehingga hari ini. Lelaki Islam digalakkan berkahwin dengan wanita Kristian. Lalu anak2 mereka juga disaran menganut Agama2 lain bagi memperlihatkan kepelbagaian pegangan.

KLIK DI SINI untuk lihat senarai tokoh2 Dunia yang telah bertindak Murtad. Tokoh2 ini juga antara Pimpinan yang kini telah berjaya membawa Gerakan Murtad secara sulit di Negara ini.

Paparan ini juga adalah sebagai Mukadimah untuk sama2 kita insaf akan Gerakan Pendakwahan Kristian secara besar2 an. Kita akan nantikan Video Bukti Paparan dan Penyeraian Umat Melayu di Negara ini telah dimurtadkan.


Gambar yang tertera paling atas artikel merupakan salah seorang Tokoh Islam di Mesir bermana Ahmed Hussein el-Akkad yang telah terpengaruh membawa fahaman Liberalisme dan Pluralisme dan akhirnya Murtad memilih Agama Kristian.



15 comments:

Anonymous said...

Ini article yang merapu.

Complete rubbish!!

Pergi cari kerja lain lah bro.

Anonymous said...

Just stick to the AL-Quran and the SUnnah firmly nothing to worry after that...

Very good article indeed. Keep up the good job.

Reverse Gear said...

sape yg kata rubbish tu agaknya kalau citer pasal lembu NFC, pasal rosmah tak pakai tudung baru tak rubbish. Bab akidah senang2 je kata rubbish. Anon tu ada akidah tak?

Anonymous said...

Alahai.... Yg masu Islam pung ramai gok

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_converts_to_Islam

Anonymous said...

Yang mengamalkan sex songsang pun ramai. Maklumlah Ada ketua yang mejadi ikutan. Bab bab liwat, sex songsang, murtad puak-puak ni kata rubbish...

Observer said...

list convert to Islam tu aku abis gak la scroll down..yg murtad dr Islam tu aku x abes scroll pun..ape maknenye tu?

btw, cisse pun murtad upenye....

Anonymous said...

betul 2 cik non oi.. sibuk gembar gemburkan cerita nie. tapi tindakan ada ker? anak bini, jiran dah dakwah ker? ada ker nasihat suh solat kat org ker? nie tabligh dtg umah masing2 pakat tutup pintu adalah..

Observer said...

heh...yg tutup pintu time tabligh dtg tu,..set2 anon komen no 1 ngan anon komen no 8 la..hahaha...

Anonymous said...

Anonymous says: Wednesday, March 14, 2012 Reply
Alahai.... Yg masu Islam pung ramai gok

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_converts_to_Islam


alhamdulillah pada yg dapat hidayah islam...tp yg islam nk jd murtad apa hal

Anonymous said...

Org islam mmg takut agama mereka tidak mendapat pengikut, pemilihan agama oleh setiap org seharusnya bebas dimuka bumi ini. Asalkan mempunyai kepercayaan kepada agama yang dianuti.

Anonymous said...

susah nak percaya kenyataan ni...... 1)tiada hujjah yang kukuh,hanya pendapat semata-mata
2)siapa yang mengarang tidak di ketahui..bagaimanakah akhlaknya..bagaimanakah ilmunya..adakah dia seorang yang boleh di percayai...ini semua perkara penting dalam menentukan sesebuah fakata BENAR atau SALAH.. (ada dalam ulum quran dan ulum hadis)
3)tidak ada hujjah yang konkrit..tiada nas!!berhati-hati sebelum menulis menuduh orang lain pluralisme.......

H.A. said...

Bismillahirrahmanirrahim.saya berdoa semoga apa yang saya tulis tidak dimurkai Allah.saya setuju dgn Anon dan blh rujuk Pendidikan Al-quran dan As-sunnsh dan Pendidikan Syariah Islamiah

Narayana 734 said...

Rasuah, tak paham lah awak ni... .

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

Best Blogspot Templates 2013