Mar 9, 2012

SERANG PERIBADI - RAFIZI 'PELACOR' ANWAR DENDAM TAK DAPAT TACKLE ANAK NAJIB!!







Pejabat Perdana Menteri (PMO) hari ini menafikan dakwaan PKR bahawa kerajaan telah membiaya majlis pertunangan anak perempuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Dalam satu kenyataan yang dihantar malam ini, PMO berkata pengarah strategik PKR, Rafizi Ramli perlu memohon maaf atas dakwaannya yang palsu, fitnah dan memburuk-burukkan reputasi perdana menteri.
Menurutnya, tiada dana awam digunakan untuk membiayai majlis pertunangan anak perempuan perdana menteri itu, sebaliknya telah dibayar sendiri oleh perdana menteri dan keluarganya.


Rafizi, dalam satu sidang akhbar petang tadi, mendakwa mempunyai bukti yang kerajaan telah membiaya majlis pertunangan anak perempuan perdana menteri itu.

Pengarah strategi PKR itu membuat dakwaan tersebut dengan merujuk kepada satu tempahan jamuan bankuet kepada Hotel Shangri La yang didakwa menyediakan katering untuk majlis berkenaan.






Rafizi mendakwa, kos berjumlah RM409,767 itu dibilkan kepada Pejabat Perdana Menteri (PMO).

Menurut salinan dokumen yang diedarkan kepada media itu, majlis berkenaan diadakan pada 17 Jun 2011 di kompleks Perdana Putra.

Bernama melaporkan pada tahun lalu bahawa pertunangan anak Najib, Nooryana Najwa dengan warga Kazakhstan, Daniar Nazarbayev itu dilangsungkan di kediaman rasmi perdana menteri di Seri Perdana pada malam tersebut.

5 comments:

Pedang Sibuti said...

mantap patutlah rafizi jeles semacam tuan!!???

Ahmad Shukri Mokhtar said...

dah tu takan nak antar kat Anu Berahi Opis, bodoh piang, hanya berdasarkan alamat je dah tau PMO yg bayar. Napa tak g check sapa yg bayar? Bankcheck tu atas akaun sapa bru lah jelas nak menuduh sapa yg bayar. Inilah masalah akauntan lowwer class mcm sibontot rafizi ni

Anonymous said...

Kalau JPM tak bayar, mana Najib dapat duit setengah juta tu hoooiii!!! Rakyat dah merempat bagi seciput, dia belanja anak bertunang SETENGAH JUTA RM.

Anonymous said...

Bakal menantu dia tu kerja apa ye.. Tukang angkat sampah kat negara khan kot... Tak berduit langsung.. Itulah najib setuju anak dia kahwin dengan org tu.. Tapi aku rasalah, menantu dia tu mungkin orang berada... Setakat setengah juta tu.. Selit celah gigi aje... Lagipun keluarga najib ni bukan orang tak berada.. Dia memang dah dilahirkan dengan silver spoon.. Bukan dilahirkan dengan garpu besi karat macam anwar ibrahim, tapi dapat duit dari amerika dan israel....

A vote for PR is a vote for ISRAEL...

Anonymous said...

Kalau malas nak usaha dapat la ciput. lpastu nak salahkn org.

Powered by Blogger.