Mar 22, 2012

MAKIN PARAH - PAPARAN BUKTI ANWAR SEDANG 'JUAL' SELANGOR!!





 
 
Pendedahan ini mesti disebarkan secara agresif dalam menyedarkan rakyat berjuang menyelamatkan segera Bumi Selangor. Janganlah diulang-ulang mengenai kelemahan Kerajaan terdahulu yang telah mengurus tadbir Negeri Selangor lebih dari 50 Tahun.
 
 
 
 
 

Paparan di atas hanya suku daripada penyenaraian Penipuan Kerajaan Negeri Selangor. 4 tahun pemerintahan Khalid Gagap, beliau yang sekadar angguk dan menadah dosa2 penyelewengan Anwar atas tiket Penasihat Ekonomi Selangor. 
 
KLIK DI SINI. Anda mesti baca dan sebarkan kepada rakyat.



3 comments:

Anonymous said...

Bro, penyelewengan PKNS paling kritikal ialah semua bos2 PKNS termasuk beberapa ahli PKR/DAP&PAS beli rumah tanpa bayar downpayment 20-30%... cuba kamu korek isu2 ni, saya dengar beberapa keluhan Developer yg JV dgn PKNS(tanah pkns) dimana bos2 PKNS termasuk beberapa ahli PKR/DAP&PAS paksa bersyarat supaya memberi 20-30% kepada geng2 ini jika nak dptkan tanah pkns... ini dikira rasuah! korek2 bro korek.. isu ni sgt kritikal..

wikileak2 said...

Bro, ko ni serius ker nak dedahkan penyelewengan.Kalau betul serius mai ke Kuantan, medan tok sira, tanah rezab melayu yang dijual dngn harga kacang kepada semua ahli MMK negeri Pahang kini sudah menjalani proses tukar syarat kepada geran putih dan setakat ini bekas ketua gerombolan Hasan Ariffin ( baca PDO ) sudah pun menjual lot yang diberi pada harga murah giler kepada seorang taukeh cina kuantan.
Skim rancangan tanah kerajaan Far East Holdings sudah pindah milik ke orang cina, Prosper Holdings sdn bhd. kilang sawit milik syarikat Melayu pun sudah dimiliki oleh prosper group. Kilang2 kayu bekas ASPA anak syarikat Pahang kini sudah 'bungkus' dan kini kilang2 ini disewa oleh takeh cina. Ap lu mau dedah PKR, hanya kcang yang MACC pun tau tidak boleh buat apa2. NO KES.
Nak selamatkan negara ker nak selamatkan UMNuuu yang korup bahkata Mahathir, 'Rotten to the core'. Tapi mcm biasa ler Mahathir mudah lupa apbila dia dah baik dngn PM sebab sudah layan anak2 dia dapat kontrak dngn Petronas. Malaysia ni hampir bangkerap, bangun ler woit. Jngn esk anak beranak jadi pembantu rumah di Indonesia pula. Awang adik kata hutang kita sudah mencecah 53% tapi masih selamat kerana berada dibawah paras bahaya. Jadi 2 peratus dianggap oleh menteri, oops tim.menteri bodoh ni sebagai masih dibawah paras bahaya .Lo, dengar cakap UMNUUU, malaysia subramaniam, menteri sumber manusia, rakyat malaysia, belajar2 lah wat keje rumah senndiri sebab negara pemberi pekerja asing Indonesia kini ekonominya semakin pulih dan kita tidak akan dapat amah dari Indon lagi. Boleh tak ko tafsir maklumat yang disamapaikan oleh kedua-dua menteri tadi. Selamat ker kita ni.
Jadi2 ler, sedar ler sebelum anak beranak kita jadi pembantu umah di Indon. Fikir lah.

Johan said...

wikileak2, wah ini suatu yang amat mengejutkan...oleh itu elok benar negeri Pahang pula mengambil giliran diperintah oleh tiga keluarga berlainan hala tuju... sudah tentu Pahang akan makmur dan selesa kerana ketiga-tiga keluarga parti ini sentiasa berbeda pandangan terpaksa siku menyiku demi untuk kebahagiaan rakyat Pahang. Macam selangor, Pahang akan jadi negri berkebajikan, telus dan sudah tentu berpasir. Mohon wikileak2 minta-minta agar penasihat ekonomi Selangor itu tengok-tengokkan negeri Pahang pula.

Powered by Blogger.