Mar 10, 2012

ISU ALTANTUYA - HADI AWANG AKHIRNYA AKUI ANWAR FITNAH NAJIB!!





 Kesan Jangka Panjang Fitnah Altantuya sejak Kempen PRU12.



"MERDEKA CENTER LAKUKAN SURVEY PALING TELUS." Anwar Ibrahim. Hadi Awang selaku Pencetus idea Kerajaan Perpaduan bersama UMNO mungkin hari ini sedang menyesal kerana termakan hasutan Parasit2 PAS yang menjanjikan intan dan permata kuasa diberikan kepada beliau jika terus bersama Anwar dan kuncu2 nya. Sehingga kesannya hari ini, Parasit2 PAS tidak terkawal mencantas seorang demi seorang Pimpinan Ulama' PAS.






Fitnah Altantuya yang dibawa Anwar sejak bermulanya Kempen PRU12 menghina Najib selaku Pemimpin Negara sehingga disebarkan seantero dunia akhirnya memakan diri. Ini salah satu Dosa paling Besar yang PAS sanggup gondol demi kuasa menakluk Putrajaya bersama Anwar.

Merdeka Center. Yang dipuji Anwar sebagai rujukan paling telus dari aspek bancian terkini dalam membuat survey berkenaan isu2 politik tanah air semalam memaparkan keputusan  Rating sokongan rakyat Malaysia terhadap Perdana Menteri Najib Tun Razak.






Keputusan yang membuatkan Anwar buntu dan terduduk seketika kerana perancangan jangka panjang mengaplikasi 'fitnah jahat' ini hampir berkecai. Statistik Merdeka Centre for Opinion Research. melaporkan Sokongan rakyat terhadap PM meningkat secara mendadak  berbanding setahun yang lalu.






Hampir 70 Peratus secara keseluruhan. Peningkatan mendadak berbanding tahun lalu yang tidak mencapai 60 Peratus.  Merdeka Center menerusi tinjauannya mendapati antara 10 dan 23 Feb, sokongan terhadap PM paling tinggi, pada 78 peratus, di kalangan keluarga dengan pendapatan di bawah RM1,500 sebulan, dengan responden India pada 80 peratus dan responden Melayu 74 peratus.


Peningkatan sokongan ini didakwa berlaku atas faktor mood rakyat yang melihat Najib sangat komited dalam membantu rakyat dan meningkatkan ekonomi Negara secara efisyen dengan pengagihan dana bagi meringankan beban ekonomi keluarga berpendapatan rendah.








Tinjauan itu juga mendapati rasa puas hati dengan PM adalah lebih tinggi di kalangan responden pada usia 50 tahun ke atas, di tahap lebih 73 peratus, berbanding 64 peratus di kalangan responden lebih muda berumur antara 21 hingga 30.

Hasil tinjauan juga menunjukkan sebanyak satu pertiga daripada responden yang mirip kepada Pakatan Rakyat, selaku pembangkang, melahirkan rasa puas hati dengan PM.






"Pada hemat kami, meningkatnya rasa puas hati orang ramai barangkali disebabkan kesedaran meluas tentang inisiatif mesra rakyat dan cadangan menambah baik kedudukan demokrasi Malaysia, seperti penggantian Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), cadangan pindaan terhadap Akta Universiti dan Kolej Universiti, dan langkah-langkah bagi meningkatkan ketelusan proses pilihan raya," kata pusat itu.

Rasa positif terhadap kerajan adalah lebih tinggi di kalangan pengundi lebih tua dan paling rendah di kalangan pengundi muda, menurut tinjauan itu yang dijalankan bagi menilai persepsi pengundi terhadap perkembangan semasa dalam negara.


Selain itu, Rakyat juga secara jelas melihat simpa ti yang cuba dibawaAnwar menerusi kes Liwat beliau yang didakwa dengan dendam dirancang Najib merupakan satu helah penipuan setelah keputusan Mahkamah memberi 'respons' bercanggah dengan dakwaan Ketua Pembangkang itu.

Malah, rakyat melihat isu Altantuya yang dimainkan Anwar sekian lama merupakan fitnah Anwar susulan Kempen berkenaan kes ini dibawa beliau disebarkan sehingga ke peringkat Negara2 luar.





Hadi Awang... Anda tersilap langkah. Anda bukan sahaja terus membiarkan diri anda dikelilingi puak2 yang bakal membunuh Perjuangan anda, malah anda tergamak membiarkan Pemimpin2 kanan yang anda pernah bawa merealisasi Kerajaan Perpaduan ini dicantas dan dihina parti sendiri.


21 comments:

Adi Kencana said...

Ini petanda jelas pentadbiran PM berkesan.. Tahniah!!

NURUL IZZAH TABUR FITNAH DI BUKIT GASING? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

MERDEKA CENTRE telah dibeli oleh UMNO... Dia buat survey dengan hantu raya aje.. Semua orang masih sokong Anwar..

Anonymous said...

Hahahaha. UMNO ni hebat...dah belia semua media di dunia ;)

Anonymous said...

hahaha..really??congratulations!!we wait n see on pru 13 ya..thanx for make me laugh like hell!

Anonymous said...

semakin hari semakin banyak kebenaran mengatasi pembohongan....alhamdulillah. tkasih kpd pejuang2 menegak kebenaran spt Gelombang Rakyat ini.

Anonymous said...

Lihatlah sendiri betapa serinya wajah Anwar Ibrahim yang di agung2kan. Wajah Anwar Ibrahim mengambarkan segala2nya.

Anonymous said...

Umno dengan undi hantunya..

PR dengan tangan hantunya.. Tuan dia pu hantu... Hi hi hi..

Anonymous said...

Muka anwar tu dah hilang seri.. Muka orang bermasalah.. Mana tak.. Hantu raya (Amerika dan israel)yang jaga dia dah mula mintak macam macam.. Mendemokrasikan gay lesbian, tunjuk sokongan kepada ISRAEL dll... Tak lama lagi kurus keringlah kena hisap dengan hantu raya tu.. Ha ha ha..

A vote for PR is a vote for ISRAEL..

Anonymous said...

rakyat la ni dah semakin matang! cakap berapi2 dgn isi berbaur fitnah,bohong,pusing dan kelentong dah ketinggalan dan tak mendapat tempat!...rakyat mula percaya kpd realiti!...kalau dah si Omega dan senjata si parang bengkok pun dah tak dapat dijaga terus tertayang hampir setahun berputar di internet (tak berani saman Eskay)!...bagaimana nak jaga negara!...Realitinya Najib dan Muhyiddin terus bekerja keras tanpa sempat berehat untuk membangunkan negara!...telah terbukti kerja2 yg dibuatnya mengkagumkan!...so pasti sekali rakyat memilihnya dpd yg tak abis2 berjanji palsu dan berretorik semata2!

kari said...

anwar ibrahim adalah imam mahadi!

Anonymous said...

Mukjizat anwar ibrahim ada 2..

Pidato dia.. Tapi paling besar ialah batang bengkok dia.. Berapa ramai perempuan dan lelaki dah di joloknya... Depan belakang..

Ha... Ha.. Ha..

pakwadin said...

Sudah-sudah lah hampa ni la nak becakap pasai Agama tapi tak mengaji-tera aljubri pun hampa panggil Imam Mahadi-al sapu bini org hampa nak panggil apa pulak?-merdeka center dah kena beli-WSJ pun kena beli jugak ka?

Anonymous said...

Hahaaa................diangkat sebagai imam Mahadi oleh pengikutnyanya yang ditangkap berkhalwat awal pagi....2x5 dgn bosnya....sebarang cakap je manusia pr nie...bagi malu org Melayu dan Islam....mana ada Imam Mahadi buat video xxx dgn china doll...bodoh bodoh.....ex-PKR

Anonymous said...

pae pun tak bole,ckp tak serupa bikin semenjak ada pkr.kaum lain dah berani usik hak bumiputra,sikit demi sikit hak terhakis deminak sokongan,nanti pe yg tingal....,,besatu la hai bangsa ku...hampes pkr,,,,

Anonymous said...

you can cheat somebody everytime, you can cheat everybody sometime...but you cannot cheat everybody everytime!

putera gorontalo said...

semoga cita2 golongan pelobi zionis-neoconservatif mewujudkan politik Islam pluralisme-libralisme di Malaysia dapat kita patahkan...jika kita terus bersatu dan berani menentang mereka walaupun hingga ke titisan darah terakhir demi mempertahankan kedaulatan negara dan kesucian agama Islam....Insya-Allah!

Elperani said...

dari segi psikologi pun...ibaratnya kita ada dua tokoh dlm keluarga kita,tokoh yg pertama merupakan seorang yg punya moral yg tinggi,sabar ada visi dn misi yg jelas tak banyak cakap tapi rajin dan punya kesungguhan tanpa mengenal penat untuk menyara dn memberi kejayaan keluarga...tokoh kedua seorang yg dipertikai moralnya,banyak cakap tapi bohong dn klentong jadi mainannya, malas kerja dok juli dn enjoy merata2 menghabiskan harta ,berkawan pulak dgn musuh2 durjana...antara kedua pasti kita akan pilih tokoh yg pertama sebab dia memiliki pakej lbih lengkap,kita rasa lebih selamat dn tlh berjaya menunjukkan kebolehannya membawa kejayaan keluarga kita! teringat aku kata2 TS dr nordin kardi..."hari ini dan sekarang adalah data yg pasti, ada rakan2 spt menolak hari ini dn sekarang, yg pasti kerana melayan hari semalam dn esok yg belum pasti menjanjikan apa2 hanya meyeronokkan utk diramal. Jika sesuatu berlaku nanti adakah rakan2 sy akan menyatakan"apakan daya ini takdir kita!" atau berani berdiri mengaku'bencana ini adalah hasil doa kami!"...sekian buat renungan!

la ugi said...

prilaku buruk anwar dah mula dipercayai rakyat...pelakon watak sesumpah penuh putarbelit dn fitnah akhirnya memakan diri sendiri!...Allah maha berkuasa dn maha adil lagi mengasihani...anwar pernah memfitnah PM hingga ke tahap tuduhan membunuh! satu tuduhan yg amat berat dn sesungguhnya ia satu tuduhan yg tidak sepatutnya dibuat oleh sesiapa pun lebih2 lagi oleh seorang pemimpin ...tapi kesabaran PM akhirnya Allah tunjukkan balasannya kpd anwar sejak di dunia lagi!...satu demi satu bala dn musibah tlh diturunkannya ke atas anwar! seperti... kehancuran PKR sendiri dimana ramai pemimpin2 mereka yg meninggalkan parti... bekas rakan2nya ini kemudian bangun menentangnya!...kemudian timbul pula pendedahan Video seks oleh bekas rakannya Eskay...begitu juga yg terbaru timbul pula isu kenyataannya di wsj mengenai sokongan kpd keselamatan Israel yg telah menimbulkan kemarahan org Islam dlm negara...kemudia timbul pula tuduhan Datuk nalla bahawa dsai adalah pengamal biseksual!...mungkin banyak lagi musibah yg akan dihadapi anwar...kita tunggulah!...aku setuju dgn kata mr karpal singh... "anwar ibrahim is created enough trouble for the country, anwar ibrahim harus bertaubat!"

Anonymous said...

Ramalan pakar ramal negara Tun Daim pula berkata, 'Saya melihat pembangkang idak akan menang kali ini kerana mereka ada banyak perbezaan. Dlm banyak hal mereka gagal berpakat. Kita lihat bukan sahaja soal pembahagian kerusi dn calon, ini termasuk perbezaan antara prinsip perjuangan.'

wak kandar said...

betul ramalan tun daim tu...BN menang Pru 13 terus menerajui pemerintahan negara... Allah senantiasa menyebelahi pihak yg benar dn mengalahkan segala kebatilan!

Anonymous said...

Allah telah selamatkan malaysia!...nyaris bukan PR yg menang...tengok aje lah belum menang pun tak abis2 duk buat demo huru-harakan negara!...tahniah BN!

Powered by Blogger.