Mar 24, 2012

GOBALA DEDAH - PAS KEDAH RAMPAS REZAB MELAYU BUAT PROJEK JERAT CINA!!







FITNAH!! Itu sahaja jawapan Pakatan apabila ada pendedahan penyelewengan Pemimpin2 mereka. Tonton Video di bawah. 





Pendedahan seorang bekas Aktivis Reformis (PKR yang label dulu)  N.Gobalakrishnan yang mendakwa tanah rezab Melayu di kawasan Parlimennya di Padang Serai dirompak untuk membina kawasan Jerat Cina. Tak percaya juga? KLIK DI SINI untuk lihat Dokumen BUKTI Sahih rompakan tanah rezab Melayu tersebut.



4 comments:

Anonymous said...

Bloger bodoh umgok pria ni tengah mabuk tu jangan dengar,tapi kamu pun mabuk sama kot ha.ha.ha....

Anonymous said...

Jgn dok tuduh je siasat dulu baru di katakan orang yg berilmu...Ni apa juga salah kan UMNO... ko yg mabok ye

Alisha Residenc said...

Hello,
Anda boleh menukar pautan blog saya?
http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
Berterima kasih banyak

Alisha

Anonymous said...

Aku lebih percaya pada gobala tu.. Dia ada bukti.. Bukan cakap kosong aje.. Kalau tak betul kerajaan kedah patut keluar statement menafikannya dan saman gobala ni.. Kalau tidak, betullah apa yang dikatakannya itu.. Tak payah beremosi lah..

Powered by Blogger.