Mar 30, 2012

BARU TADI PUJI KERAJAAN BN.. NIK AZIZ KEMBALI SEWEL DAKWA UNDI UMNO MASUK NERAKA!!







Baru sahaja sebentar tadi Diktator PAS Nik Aziz Nik Mat memuji Bekas Presiden UMNO Tun Mahathir Mohamad dengan menjelaskan kekagumannya malah terhutang budi dengan beliau. 

Malah pujian juga diberikan terhadap tindakan Kerajaan BN yang membantu dalam membangunkan Pelabuhan Tok Bali di Pasir Puteh yang dilancarkan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V semalam. Rujuk Artikel tersebut DI SINI.


Akan tetap tidak sampai beberapa jam di lokasi dan majlis yang sama Nik Aziz dilihat kembali kepada tabiat asalnya dengan mempertahankan fatwanya iaitu janji Syurga diberikan kepada setiap pengundi yang memilih PAS pada PRU13 kelak.


 


Malah lebih dari itu, beliau turut mengemaskini fatwa beliau dengan menjelaskan bahawa mengundi setiap Gabungan Pakatan Pembangkang turut dijamin beliau akan ke Syurga pada hari perhitungan di akhirat nanti.

Beliau juga menyelar  ahli2 UMNO yang bersubahat dengan Pemimpin2 mereka dan mereka ini dakwa beliau tidak mustahil bakal berhadapan dengan pintu Neraka kelak.

Respons itu diberikan hanya dek kerana berang dengan dakwaan Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan ketika Wacana Sinar Harian ke-12 kelmarin. MP tersebut telah membuat kenyataan mengkritik tindakan PAS yang terus bersubahat dalam membuat pertuduhan jahat terhadap UMNO secara keseluruhan.

Abdul Rahman juga berkata, pembangkang menuduh BN rasuah, namun mereka sendiri terlupa turut melakukan perkara sama pada setiap pilihan raya.

13 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Surga bukan semurah sehelai kertas undi.......Astaufirrullah.....

Anonymous said...

Itulah Nik Aziz, bila2 masa boleh berubah perkataan dan ayat mengikut kacamata beliau sendiri. Apa akibat dari percakapan itu belakang kira...tapi menanjikan syurga untuk mereka yang mengundi PAS adalah terlaluan apatah lagi mengundi DAP yang terang2 menentang Islam. Fikirkanlah samada Nik Aziz masih relevan menjadi Menteri Besar Kelantan...

Anonymous said...

PIS (singkatan sebenar) adalah parti yg PALING KUAT RASUAH. RASUAH MERENTASI MASA DAN ALAM.

PIS melalui Nik Aziz merasuah pengundi dengan MENJANJIKAN SYURGA, mengalahkan segala macam rasuah yg dilakukan BAPA PERASUAH @ PELIWAT NEGARA.

PIS patut bertemu dgn Mthembu di Afrika utk membincang dan menentukan sorga mana yg akan diperuntukkan kpd penyokong2 PIS dan pemimpin2nya, supaya mereka tidak tersesat atau terus menerus berpolitik disorga lain.

http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2012/03/lelaki-afrika-temui-peta-syurga.html

pakwadin said...

hampa tok sah lah dok kutuk org tua tu, kan dia dah nyanyok-orng nyanyok ne, buat benda baik dia dapat pahala tapi kalau buat benda jahat tak bedosadah kan nyanyok....tapi ingat wahai kawan2 ku kalau macam tu Karpal Sing , kit Siang, Guan Eng dll lagi masuk syurga juga ka? Beristikfarlah wahai tuan guru, jgn lah dok bagi pengikut mu lebih songsang.

Anonymous said...

Heheheh..bukan setakat releven ke tidak jadi MB kELANTAN...
Tak releven langsung dia tu seorang ulama?....hehehehe

Apa yg dia kata, undi PAS dan pakatannya leh masuk syurga, pasal syurga yg dia buat sendiri..jgn salah faham..

Kalau nak menang syurga dunia telah disediakan oleh sekutu mereka DAP. Dia tak kata Syurga Akhirat?. Pasal dia mmg tak berani nak kata sebegitu..nak mampus.

Kalau korang tak caya, korang panggil ulama2 besar dari Timur Barat datang sini dan soal Nik Aziz tentang janji syurga yg ditawarkannya...

Aku yakin 1000% dia akan kata, Ambo betul janjikan syurgo pado setiap pengundi yg mengundi PAH...
Tapi ambo janji nok bui syurgo dunio jah..kalu syurgo akhirat, demo semuo keno ikut ajare isle lah.

PAH buke isle..PAH cumo parti jah..kalu doh parti mace-mace ado la...mace parti2 lain tu ha...ingat nok buleh syurgo akhirat mudoh ko?...

Keh..keh..keh...Hok Aloh..Pah..Pah..

Anonymous said...

jange dok dengar cakap nik ajis. dia tu orang tua yg dah nyanyuk. patut berhenti jer dari politik, bertaubat dan buat amal di masjid lagi baik daripada dok buat dosa free.

Anonymous said...

Laaaa, ingatkan sorga akhirat, rupanya sorga dunia lah tu!

Patutlah PP dan Selangor dah rancakkan pembinaan sorga dunia utk penyokong PR. Ada sorga berbelit kat tiang lagi.

Sekarang dengar khabar di Kedah pun sudah dibina sorga2 sebegini.

Patutlah Nik Aziz rancak bagi jaminan sorga ni! MALANGLAH MEREKA2 YG DAPAT PEMIMPIN MACAM NI ... TERUS MENERUS KENA KELENTONG. JANJI SORGA YG AKAN MEMBAWA KENERAKA ALLAH SWT ....

Jokiden said...

kah!! kah!! kah!! kah!! kih!!kih!! Kih!!

Maaf Jokiden golak, goli hatilah..

Anonymous said...

Nik Aziz penganti ayah pin..

Tak ada ke majlis agama nak siasat nik aziz ni..

Ini fatwa tak masuk akal dan mengelirukan umat islam..

Kenapa tindakan tak diambil kepada nik aziz..

Anonymous said...

Orang macam ni memalukan islam aje..

Senang betul nak masuk syurga dalam islam ni..

Hanya perlu undi PAS sahaja..

Ada terdapat dalam alquran atau hadith ke pasal ni..

Ataupun nik aziz ni wali..

Anonymous said...

Tindakan undang undang perlu diambil kepada nik aziz.. Memperalatkan agama dan membuat dakwaan palsu..

Anonymous said...

Kuku panjang.. Xtermasuk dlm ciri2 seorang ulama

Anonymous said...

Nampak sangat PAS ni dah terkeluar landasan. Tidak memijak di bumi yang nyata...hidup penuh dengan angan2 dan suka menabur janji...dan jelaslah kebodohan pengikut2 PAS ini...hanya mengikut kata2 Nik Aziz tanpa usul periksa ...bukan PAS yg boleh menjaminkan masuk syurga aduhaiiiiii kemanalah pergi otak pemikiran mereka ni....Nik Aziz pun belum tentu masuk syurgalah!!!!!

Powered by Blogger.