Feb 28, 2012

VIDEO PAPARAN PANAS USTAZ BADROLAMIN B'SAMA TEMAN KHALWATNYA!!





 
 
 



Benar. Ustaz Badrolamin tergugup seketika tatkala ditanya wartawan soal berdua2 an bersama wanita yang dituduh bersama dengannya. Alasan tidak bersama didalam bilik tidak boleh diterima kerana jikalau di kawasan awam akan tetapi sunyi dan tidak orang lain melainkan mereka berdua, ia dikira berkhalwat juga, bukan? Tonton VIDEO ini.

13 comments:

Anonymous said...

perjuangan bsr konon, pale butuh!

Anak Gayong said...

khalwat tetap khalwat,,, tutuh tetap tutuh, balun tetap balun, kongkek tetap kongkek,, apa punya ops***tat daa...

Anonymous said...

sedarlh badrulamin...
asyik ceramah sana ceramah sini dgn pengisian yg mengutuk n maki hamun org... akhirnya kena pd diri sendiri.. diperangkap atau tidak, bkn soalnya... sbgi seorg yg arif tntang agama (kononnya) berdua2an dgn bkn muhrim apalg isteri org...
KAU MMNG BANGANG @ BODOH..
klupun nk tlg.. knp x simpan pompuan tu diblk lain...
INGATLH...
hntikn sifat suka mgata org sbb kini ALLAH dh bls pd kau blk..

Anonymous said...

pejabat agama memang cuti,,, cegah kemukaran tak penah cuti,,, ,, cuti pun leh buat keja

Anonymous said...

Osetat Terror nampak muka kecut perut, bacul juga lupanya Osetat mulut celupar. Inilah Osetat Parti Haramjadah, pejuang Israel, Barua lahanat Yahudi zionist, Imam Mahadi Zionist, peliwat terkutok, Bapa Zina, Bapa Liwat, Pejuang Yahudi zionist, BABI haramjadah. Badrul lendir dah kecut, dah jadi bacul, mana pergi suara Gagah Gempita yg melalak lalak maki hamun, nak pacung, suara anak dajjal? Pengecut punya osetat sebiji macam Imam Mahadi Zionist, hanya berani berzina dan meliwat, pukol bantai isteri depan anak2. Pokemon punya Badrul Lendir. Muka sayu je Osetat, muka pesalah. Kalau tak bersalah kenapa perlu bawa 3 peguam? Hanya pesalah saja bawa peguam. Sama kes Imam Mahadi larikan diri dan curi masuk ke Duta Turki dgn alasan berjambul ada pembunoh upahan, dan kata punya banyak alibi, tetapi di mahkamah satu pelutik alibi pun takde, konspirasi UMNO, akhirnya ngaku liwat atas dasar suka sama suka. Inilah haramjadah PKR, Parti Kencing Rakyat. Khas buat penjilat2 juboq belendir Imam Mahadi Zionist, ahlul2 bahalul PAS, ingatlah yg kena tudoh berkhalwat dgn osetat Badrul Lendir adalah isteri penjilat2 dan penyokong giler sperti anda. Selepas ini kalau isteri anda ke, anak lelaki atau pompuan anda ke, adik atau kakak anda ke, atau saudara mara anda ke yg jadi mangsa rakus dan buas pemimpin Fuckaton, jangan lah sedih, sebab memang padan muka anda!!!
Yg insaf dan bertaubat dan ada akal bole berfikir, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong Parti Haramjadah, spesis2 haramjadah ini terdiri dari pemimpin2 mereka yg temolok rakus, nafsu buas membabi, kaki pukol bantai anak isteri, sudah harus direjam sampe mampos, sperti anak2 Palestina merejam askar2 Israel. Selamatkanlah diri, agama, bngsa dan negara dari anasir dajjal lahanat, Yahudi zionist dan Komunis biaDAP yg rasis giler. Jangan biarkan mereka menghancurkan bumi Tanah Melayu.

Anonymous said...

Makin banyak bercakap makin basah benang tu.

Anonymous said...

ostat dan peguamnya sama keruh jer muka...pemaaf konon...bila kena aju mcm2 soalan terkebil2 menjawab...bila bab berceramah bukan main mengutuk mencarut lagi. paling tk tahan kena belasah dgn 20 samseng pon tk buat report jugak sbb kononnya pemaaf...cis...nampak benor penipunya...muka pun tk lebam..gigi pun tk tertanggal, mata pun tk koyak...dah tu nyer yg peguam upahan tu boleh pulak ckp org pejabat agama cuti malam sabtu. ramai jer org goverment yg standby utk kes2 mcm ni...oooohhh...kalo mcm tu syoklah sape2 nk buat maksiat sila book malam minggu siap2 sbb pencegah maksiat cuti. bengong!!!

Anonymous said...

"berani kerana benar, takut kerana salah" - tgk cara ostat jawab pun dh tau..

Anonymous said...

loyar 35% yg cakap lebih, aku kompus sapa yang kena tangkap ni ostat ke loyar 35%?
sungguh tinggi makam ostatni
dia pemaaf setelah
..diperangkap dengan penuh kehinaan, perangkap khalwat.
..dipukul lebih 20 orang lelaki, bukan pompuan, ilmu apa ostat pakai tak ada kesan lebam pun, org indon memang banyak ilmu.

Anonymous said...

buat le apa saja.Janji org PKR kuat,teguh,peramah,pakar cari lubang,kaunseling sampai dalam kain woi..bestnya..apam free ostat

Anonymous said...

kalo timb.pengarah jaip wat statement...ditangkap berkhalwat...maksodnyer ditangkap berdua-duaan lah...berkhalwatlah tu...ada kes lah tu...takkanlah seorang timb.pengarah dgn sewenang2nya membuat statement sedemikian...memang sah kantoi berkhalwat...oozeSTUD BADrole de swiss towel takyah wat muker terkebil2...nampak macam bersalah jer...stud stud stud

pakwadin said...

Loyer keledek bolehla cuti pada hari Sabtu, nasib baik aku bukan loyer kalau tidak dengan2 loyer sekali aku adu memberi keterangan palsu. Betoi juga nou!! mungkin Ostat ni spesis Badman kot, kalau dak pun spesis Kluangman sampai 20 orang bedai tak jadi apa-apa-tak pulak jadi boss dia orang tak buat pun sampai kena masuk wat pakai sarong tengkok. Tahun 2012 mungkin ostat akan dicalonkan pelakon terbaik anugerah Skrin. He he he he.

indecent said...

Betul la kata P. Ramlee. Bahasa menunjukkan bangsa. Segan aku baca komentar lucah kat sini.

Powered by Blogger.