USTAZ AZIZAN WARNING MAHFUZ OMAR - 'HANG DOK JADI ANJING ANWAR..!!'




Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata pemilihan exco kerajaan negeri adalah hak beliau tanpa perlu merujuk kepada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.


Beliau telah menyerahkan senarai nama Exco Kerajaan Negeri bagi 2012 kepada Sultan Kedah, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah, yang juga Yang di-Pertuan Agong, dua hari lepas di Istana Negara.   


"Walaupun Sultan Kedah menjadi Yang di-Pertuan Agong, segala pelantikan exco kerajaan negeri masih dalam bidangkuasa baginda, dan saya tak akan buat sebelum dapat perkenan baginda kerana ia tradisi kerajaan negeri.
   
"Biasanya, Tuanku Sultan akan perkenan, (terpulang kepada) baginda tolak yang tu (exco lama), dan bagi yang ni (exco baru), dan bila dapat surat, baru boleh bagi tau," katanya kepada pemberita malam tadi.

Beliau berkata senarai exco dari Pejabat Sultan Kedah dijangka diterima Ahad ini.

Azizan juga berkata sebenarnya tidak timbul soal menolak pelantikan semula oleh dua exco seperti yang dilaporkan kerana beliau belum mengeluarkan surat tawaran kepada mereka.
   
"Pasai apa dia nak hantar surat, saya tak buat tawaran lagi, kalau hantar surat, baru boleh tolak, surat tak hantar, tawaran nak tolak macam mana. Spekulasi ni ada benda betul, dan ada tak betul," katanya.

Beliau mengulas khabar angin dua Exco Kedah menghantar surat kepada beliau bagi menyatakan keengganan dilantik semula ke jawatan itu, yang dijadual diumumkan Selasa ini.
    
Dua exco yang disebut-sebut berbuat demikian ialah Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Kedah Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Timbalan Pesuruhjaya II Datuk Dr Ismail Salleh, yang dipercayai kerana kecewa dengan sikap serta kepemimpinan Azizan, yang juga pesuruhjaya PAS negeri, berhubung pelbagai isu kebelakangan ini.



Majlis pelantikan anggota Exco Kerajaan Negeri Kedah bagi tahun 2012 akan diadakan di Istana Anak Bukit, Alor Setar.
 
   
Kedua-dua exco itu tidak mengesah atau menafikan khabar angin itu, dan menyerahkan perkara tersebut kepada Azizan.


Konspirasi ini didakwa sebagai klimaks kesemua perancangan yang dikepalai Parasit PAS di Negeri tersebut iaitu Mahfuz Omar atas arahan Anwar yang semakin tidak selesa dengan tindakan tegas Ustaz Azizan yang merancang untuk meruntuhkan pengaruh Mahfuz Omar.



Mahfuz merupakan pengikut Anwar di dalam PAS yang disasarkan dapat meyakinkan kepimpinan Diktator Pakatan itu memimpin Negara dari kalangan kaum Melayu fi Negeri tersebut.



Lagi Panas Kenyataan PRESIDEN PAS takut2 Bela Ustaz Azizan KLIK DISINI. 






12 comments:

Anonymous said...

Allah itu Maha Adil.....

Anonymous said...

Apa tajuk tak membayangkan kandungan berita?

Anonymous said...

BETOI LA.. TAJUK PERLI... Kira Ustaz Azizan kasi ketuk kapla Hadi awang jgn dok jadi kayu ja dgn parasit PAS macam Mahpuz omak ni..

Anonymous said...

Tok sahlah bergaduh-gaduh... ahli PAS kan dah dijamin masyuk syurga mah... Jawatan MB ni nothing compare to syoroga mah... Orang yang bersikap 'tawadduk' takkan berebut jawatan malah akan melepaskan jawatan kalau dah terlalu lama memegang jawatan. Hanya orang yang GILA KUASA saja yang akan berebut jawatan dan mahu mengekalkan jawatan hingga mati.

Anonymous said...

Hangpa pun rileks la sikit. Jgn balun org tua ni bertubi2. Kesian kat dia lah. Dia dah tua, apa nak buat. Kerja MB ni pun di bagi kat dia. Kalau dia tak pegang jawatan MB, sapa lagi dalam PAS. Mahfuz tu tgk lah mcm penyangak je tunggu org tua ni tumbang dan nak buat agenda Anwar dan LGE je. Depa dok tunggu ja nak tambah rumah urut dan tmpt judai. Tanah pun byk lagi bolih rampaih dan bagi cina. Nasihat aku, apa jadi pun tolak Mahfuz. (ABMO)=Asal Bukan Mahfuz Omar.

hangkedee said...

Kedah bakal terima MB yang terbengoong dalam dunia apa lulusan SRP tu besaq sangat ke?

Anonymous said...

Terkini: 4,000 Rakyat Kelantan Hadapan TESCO Buatkan Nik Aziz Tercungap!!

http://jendelamy.blogspot.com/2012/02/4000-rakyat-kelantan-hadapan-tesco.html

Kah kah kah kah kah... padan muka kaw SETANik....!!!

Anonymous said...

ALAHAI MAHFUZ...AKU NAK CARI CIKGU YANG MENGAJAR HANG DULU...NAK TANYA DIA PERANGAI HANG MASA KAT SEKOLAH DULU MACAM MANA,TAK TANYA CIKGU HANG KERJA SEKOLAH HANG BUAT KE DAK,KALAU PEKSA MACAM MANA...TAPI AKU RASA HANG NIE MENGAJI MEMANG SAH BEBAL....

Anonymous said...

Ustaz Azizan kena banyak bersabak jgn gabra walau pun PAS perintah negeri Kedah ne jgn la sampai nak jadi MB pun kena ambik org.yg terbenggong dlm dunia jadi MB.Ust jgn letak jawatan-kalau ust.letak jawatan jugak ustaz lari dari perang-org lari dari perang ust pun apa hukumnya- kerana apa geng mahfuz ini memang uzt kena perang.

Anonymous said...

syukur! ramai sudah orang Islam dah percaya siapakah itu Aljub sebenarnya!...pemilik Jam Omega yg masih berada di pihak polis yg belum diambil tuannya!...yg pelik bin ajaib Aljub masih tak berani saman sama Datuk Eskay! pada hal dia telah dimalukan menerusi tayangan video lucah di beberapa blog hingga rakyat dah naik termuntah menontonnya!bila tak berani saman Datuk Eskay maka tahulah kita sebabnya!Nauzubillah minzalik!

Pang Lima said...

syabas dato' seri..kerana masih berpegang teguh kepada prinsip asal parti tanpa memperjudikan agama. juga tidak membontoti bontot penggemar bontot. arwah dato' seri fadzil noor pasti tenang di sana kerana ada pemimpin macam dato' seri di kedah walaupun keadaan Pas sekarang semakin tenat diserang parasit2.

di kampung2 kalau kita jumpa anjing kurap mesti kita halau atau terebey (lastik), jadi eloklah dato' seri terebey saja si mahfuz omar tu..

pakwadin said...

Tahniah Ustaz- Ustaz ada perinsip-walau pun saya org. UMNO dulu kini dan selamanya tapi saya masih tabek kat ustaz zizan-kan jimat lah sikit belanja kerajaan negeri - dua org. Exco banyak jimat tu-terima juga cadangan saya pada 26/2/lalu-lepas ini PRU 13 kita pakat2 tukar talam-la, ustaz sendiri pun boleh-borang nak ambik kat saya pun ada.

Best Blogspot Templates 2013