Feb 26, 2012

ULAMA' PAS BANTAH HIMPUNAN HIJAU - DESAK SOLAT HAJAT LAKNAT PARASIT PAS!!








 Cakap Gebang. Didakwa kehadiran lebih 10 ribu peserta. Akan tetapi hakikatnya tidak sampai 5 ribu jumlahnya. Pemimpin majoriti 90 Peratus hanya dari kalangan DAP dan PKR. Pemimpin PAS macam tidak berminat dan yang dilihat hadir adalah Parasit2 PAS belaan Anwar.




Dan lebih memalukan, lokasi Pahang ini sekadar syok sendiri apabila diberitahu kehadiran peserta 78% adalah dari luar Negeri Pahang. Seperti biasa, majoriti 86 Peratus yang hadir adalah dari kalangan kaum Cina.

Oleh sebab itu, majoriti Pimpinan PAS Pro Ulama' menolak serta merta Himpunan Hijau 2.0 yang dilihat tidak releven untuk dijadikan Isu utama yang melanda Negara ini. 

Ulama' PAS tidak sanggup bersekongkol dengan provokasi jahat ini dan melihat ianya sengaja digembar gembur bagi menutup masalah utama yang kini sedang kritikal mengenai Cabaran Islam Alaf Baru melibatkan soal akidah ummah.


Ulama' PAS melihat masalah ini bukan sahaja tidak akan selesai, malah akan bertambah kritikal jika penukaran Kerajaan Pusat dengan gaya desakan menerusi provokasi2 yang dilihat karut semata2 mahu menumbangkan BN.


Pakatan dilihat tidak berminat malah menyekat soal Syariah diperbincangkan lantas masalah moral di kalangan beberapa Pemimpin PKR terus berlaku mencemar maruah Parti Islam ini.


Lantas Ulama' PAS mencadangkan agar Solat Hajat dianjurkan bagi meminta pertolongan Allah agar membuka pekung puak2 yang ada sebarang niat untuk memusnahkan Akidah dan Syariah Islam di Negara ini melalui Parti tersebut jika benar ianya sedang berlaku.
Tiada sebarang sebab Program Solat Hajat ini disekat kerana jika benar individu seperti Khalid Samad dan Mahfuz Omar yang mendapat jolokan Parasit PAS menafikan dakwaan tersebut, mereka sendiri akan tampil selaku penganjur utama.

Sepak Terajang Politik Kotor PAS dilihat semakin membimbangkan apabila beberapa Pemimpin yang diikhtiraf Parti sebagai Tokoh Ulama' sedang dicantas dengan cara yang sungguh mengaibkan. Ianya bermula dengan pemecatan Hasan Ali lalu kini tekanan kotor yang sedang dihadapi Ustaz Azizan.


TERBARU Parasit PAS kini Mula 'Beroperasi' secara rancak di PULAU PINANG (Klik pada tajuk di bawah) :-



5 comments:

Anonymous said...

Memang puak2 mata sepet ni nak merosakkan akidah umat islam jer. Yakin atas sesuatu akan memberi mudharat atau manfaat adalah syirik. Dikatakan Khalid alWalid ra. minum racun didepan panglima tentera musyrik untuk menunjukkan keyakinan yg teguh bahawa tiada apa pun yg boleh memberi manfaat dan mudharat melainkan Allah swt. Puak2 dap yg suka sgt bila umat islam sama keyakinan dgn mereka, tp umat islam pencacai mereka tak sedar, bahkan ada ustaz2 pas pis pus yg sama2 melalak menyokong keyakinan yg sesat ini semata2 demi kerana politik mereka.

--ganasnyer--

Anonymous said...

Siapa cakap pemimpin PAS tak sokong... Yang sebelah anwar yang pakai spec hitam tu bukanke nik aziz.. Pakai tudung dan spec sebab dah tak berani nak tunjuk muka..

Anonymous said...

Tak kan dah tukar ka?

Anonymous said...

Peluk pula mana saudara dapat cerita Khalid minum racun.

Lepas ni bolehla kita hisap rokok. Mudarat hanya datang dari Allah.

Anonymous said...

Serious, mana pergi pemimpin PAS yang lain..

Dah tak geng dengan PR ke...

Atau nak cuba jauhkan diri dari PR nak repair image..

Aku rasa biar dia dengan PR lagi bagus.. Boar image terus rosak dan bagi undi pada BN..

Ini semua pasal blogger blogger BN lah.. Hantam diaorang kuat sangat samapai tak berdaya.. Simpan lah sikit, hantam kuat masa nak PRU nanti..

Powered by Blogger.