Feb 27, 2012

TUN M MAHU PAMER SURAT ISRAEL - ANWAR RAYU MINTA TOLONG PM ISRAEL!!?







Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau sudah lama berniat mahu mendedahkan isi kandungan perutusan surat kepada bekas Perdana Menteri Israel Ehud Barak ketika memegang tampuk pemerintahan negara.

Dr Mahathir berkata hasrat berkenaan ingin dilakukan beliau semasa menulis buku memoir "A Doctor In The House" namun atas sebab tertentu kerajaan melarang beliau daripada berbuat demikian.

"Saya memang mahu dedahkan isi kandungan surat kepada Israel itu dalam buku terbaru saya, tapi atas sebab tertentu kerajaan menghalang hasrat itu," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ceramah "Patriotisme dan Politik" di Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) di sini Ahad.

Dr Mahathir berkata beliau bagaimanapun berterima kasih kepada kerajaan kerana bersetuju untuk mendedahkan kandungan surat itu minggu hadapan dan berharap ia dapat memperbetulkan sangkaan buruk yang dilontar pihak tertentu terhadapnya ketika ini.

Beliau berkata pelbagai tuduhan buruk dilemparkan kepadanya sejak akhir-akhir ini berhubung dakwaan pembangkang yang cuba mengaitkannya dengan Israel.


Kenyataan terbaru  Tun M ini dilihat menggusarkan Anwar yang diketahui teman2 lama Politik beliau mempunyai hubungan 'belakang tabir' bersama Pemimpin2 Barat berbangsa YAHUDI ini. Apa tindakan Anwar? Apakah pelan strategi Anwar dalam menafikan tuduhan Mahathir ini?

Permainan Politik Kotor Anwar semakin terbongkar. Drama yang dilakonkan beliau sudah kelihatan bosan dan jalan cerita seterusnya sudah diketahui.


8 comments:

Anonymous said...

Itu semua fitnah untuk memburukkan saya.
Ini semua kerja2 utusan dan tv3 agen kerajaan yang memutarbelitkan isi kandungan surat itu.
Saya baru terima panggilan dari Yusof Qaedawi yang menyatakan sokongan pada saya.
Anugay kaki putar belit....
Puak2 pkr memang bodoh nak mampos....

Anonymous said...

pkr dahlah bodoh kena kencing pulak...sah-sah dungu tak boleh diajar

Anonymous said...

PKR is irrelevant..

Anonymous said...

PKR is irrelevant..

Anonymous said...

A vote to PR is a vote to israel..

Anonymous said...

INI LAH BERKAT DR SEMBAHYANG HAJAT YG PARA ULAMA PAS BUAT DIMANA IANYA DIMAKBULKAN ALLAH SWT.

DOA DARI TOK GURU SEMASA SEMBAHYANG TERSEBUT DITERIMA ALLAH SWT, INI MENUNJUKKAN BHW PAS TIDAK SEPATUTNYA BERADA DI DLM PAKATAN RAKYAT. PAS PATUT KELUAR DARI PAKATAN & KEMBALI KE LANDASAN YG ASAL SEMULA. PAS ADA KEKUATAN SENDIRI. INI TERBUKTI BHW PAS SECARA BERSENDIRIAN PERNAH MENAWAN 3 NEGERI - KEDAH, TERENGGANU & KELANTAN. PAS 'KEMBALILAH KE ASAS PEJUANGAN SEMASA PENUBUHAN DAHULU.'

pakwadin said...

kita pakat la dok komen apa-apa lagi pasai kita semua tak tau apa isi kandungan surat tua lagi, manusia yang tau cuma YBhg. Tun M, YB.Ketua Pembangkang (dulu TPM)dan Kerajaan, kita sama-sama tunggula apa isi kandungan, nanti kita dikata sama saperti UTUSAN,TV3. Sama2 kita tunggu na....

nik najis said...

saya baru balik dari qatar, report tanya saya pasal malaysia......
saya baru sahaja jumpa menteri luar turkey semasa saya ada jemputan khas President turkey....
saya baru di interview oleh Indian news dorang semasa saya dia india...

Oitt anwar lu bawa tipu lah... lu punya perangai kalah binatang.

pakwan bukti dah keluar abih senyap?

Powered by Blogger.