Feb 25, 2012

TERBARU - GAMBAR WANITA DITANGKAP KHALWAT DGN. UST. BADRUL AMIN DISIARKAN!!








Berita mengenai penangkapan Pemimpin PKR yang menyanjung Anwar Ibrahim laksana Imam Mahdi bernama Badrul Amin ditangkap pihak Jabatan Agama Islam Pahang berkhalwat semakin tersebar. Malah beberapa info dalaman PKR telahpun mengesahkan penangkapan tersebut.

Gambar di atas dipaparkan OTAI Blogger Pisau.net yang mengesyaki wanita tersebut adalah individu yang ditangkap sedang berkhalwat dengan Ustaz Badrul Amin di Pahang.


Terlalu taksub untuk menyertai satu Perhimpunan berbunyi HIMPUNAN Hijau, yang memperbodohkan rakyat dengan putar alam kononnya Projek LYNAS ini bakal memberi kesan kematian penduduk2 sekitar kawasan Projek berkenaan.


Gara2 cuba berdusta memanipulasi dan terus menghina Kerajaan Pusat pimpinan Najib Tun Razak, Ustaz Badrul Amin telah menjadi penyebab PKR kini dibelenggu satu permasalahan baru yang kini sedang memerah otak untuk menyembunyikan waimah mencari alasan putar belit yang akhirnya dituju ke arah UMNO dan BN.







Berikut merupakan info penuh Penangkapan Ustaz Badrul Amin yang dipaparkan menerusi OTAI Blogger PISAU.NET


Menurut sumber,Pasangan Badrul bernama Zati Iwani isteri kepada Fazli Pungut,Zati bertugas sebagai juruteknik Kolej Komuniti Rompin.

Berdasarkan maklumat daripada saksi, Jabatan Agama Islam Pahang terpaksa menunggu hampir setengah jam sebelum pintu bilik dibuka.Apabila pintu dibuka Badul Amin hanya bertuala bersama pasangannya

Pihak Jabatan Agama Islam membuat pemeriksaan berdasarkan laporan oleh suami Zati Iwani,berlaku sedikit kekecohan apabila beberapa pemimpin PKR cuba merasuah pegawa penguatkuasa agar kes khalwat ini didiamkan agar pihak umum tidak mengetahui demi menyelamatkan maruah parti mereka.

Pegawai penguatkuasa tidak gelap mata dengan tawaran rasuah yang mahu diberikan oleh pemimpin PKR sebaliknya terus mengambil tindakan terhadap pasangan tersebut.Berita penangkapan Badrul Amin dan isteri orang turut disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.

Tindakan Badrul Amin tidak mengejutkan,kerana berdasarkan perjuangan PKR,berkhalwat adalah salah satu hak asasi manusia seperti mana yang diperjuangkan oleh Anwar dan seluruh penyokong Pakatan.

25 comments:

Anonymous said...

Yg cuba bg rasuah tu elok skali kne dgn sprm...

Anonymous said...

Manusia lupa diri apabila mereka berkuasa dan disanjung dengan begitu taksub sekali.

Tapi mereka lupa bahawa mereka sebenarnya insan biasa yang dicipta Allah s.w.t. dan mereka tidak mampu mengawal nafsu serakah dan banyak melakukan kesilapan dalam hidup.

Anonymous said...

mereka kena berhimpun membantah 'projek' ostat badrul ni.lg teruk org bleh kena 'radiasi dosa'..hahaha.projek lynas bg peluang kerja org tempatan.

JIHAD MISKIN PAPA said...

Kebanyakan pemimpin PKR tidak berakhlak sebab itu mereka dapat menerima Anwar yang tidak berakhlak sebagai pemimpin dan ketua mereka.

Anonymous said...

Ketua kencing berdiri, anak buah kencing curi2

Anonymous said...

hahaha Anak borik bapa rentik- ketua nya ngentot pengikut nya pun ngentok-Its a free world- human right konon

Anonymous said...

Don't worry...pas ni p jumpa Nik Ajis utk dihalalkan perbuatan keji itu.

Anonymous said...

Seandainya berita ini betul maka itu adalah Kebebasan....!Ikut dia la...barang dia.Sedap dia...kalau trjadi ape2 dia tanggung.Itu la Human Rights yg di pejuangkan oleh geng Ambiga dan disahkan oleh DSAI serta diperakukan oleh Pok Nik.Wasalam.

Anonymous said...

kalau betullah apa yg diberitakan ini,... sya tak ragu untuk menyatakan bahawa inilah balasan Allah kpd dia yg selama ini keterlaluan mengaibkan org yg x sehaluan dgnnya dgn kata caci maki.
Allahuakbar.

Anonymous said...

oozeSTUD BADrole hanyer sekadar membuat raptai demo...bagaimaner Himpunan semak samun Hijau haros diteroka...sayang seribu kali sayang...pihak berwajib telah mengganggu aksi demo oozeSTUD BADrole...songgoh tidak patot...sian oozeSTUD BADrole ...tak sempat nak gi Himpun Hijau...tersesat dalam semak samun Hijau...STUD STUD STUD

Anonymous said...

Ust Anuar dah ada bakal penganti untuk jadi pemimpin umum bila bila masa saja UST ANUAR DIGANTI DENGAN UST BADRUL-fikir-fikir lah sendiri oleh AHLI PKR,PAS,DAP (Islam).

Anonymous said...

Nanti geng mereka akan kata UMNO yang hantar perempuan tu untuk pasang perangkap, hehehe

Anonymous said...

Nanti geng mereka akan kata UMNO yang hantar perempuan tu untuk pasang perangkap, hehehe

Pena Selatan Malaya said...

haha....aku pun rase mcmtu...mesti puak2 nie akan ckp ini perangkap UMNO..ntah dah brpe ramai bini org die nie sapu sebelum2 nie..klaw korang taw sejarah si ketua die lg la..same jek kaki blasah....inilah kesan2 bile cube berselindung disebalik sifat2 alim...

Anonymous said...

" اللهم إني أسألك العفو و العافية في الدنيا و الأخره ، اللهم إني أسألك العفو و العافية ، في ديني و دنياي و أهلي ، و مالي ، اللهم استر عوراتي ، و آمن روعاتي ، اللهم احفظني من بين يدي ، و من خلفي ، و عن يميني ، و عن شمالي ، و من فوقي ، و أعوذ بعظمتك إن أغتال من تحتي ".

Semoga org yg berfitnah akan dihukum di dunia dan akhirat.

- KJ

Anonymous said...

Fitnah apanya??????
Dah sah kena tangkap,surat kabor muka depan lagi...

Fitnah kepala hotak ko berjambul....kalau kena tang umat dia, semua fitnah, walau pun terang dan nyata...kalau kena kat UMNO yang direka cipta senang2 percaya...kepala penuh dgn najis....

Terima jer la...soal dia kena perangkap itu citer lain. Kalau sebut Ustaz, sepatutnya dia tahu mana baik mana buruk.Kalau Badrul ni cerdik, pompuan tu datang dah diajaknya bincang diluar..kat LOBI tu...ni kalau duk bincang dalam bilik apa kejadahnya..bukankah mendatangkan syak? tidak kiralah niat tu sememangnya baik.

Kalau pukul 3 pagi, ko rasa logik ker? cuba bini ko keluar jumpa org jam 3 pagi? ko nak kata apa?..nak mintak tolong pun siang tak boleh ker?..kenapa harun 3 pagi? itu harus dijawab?.

Korang nampak ker pompuan tu kroni2UMNO heret ke bilik Badrol?. Bila silap pemimpin PR ..UMNO disalahkan, silap sikit UMNO jadi mangsa. Tang tu tak pikir pulak fitnah...lembu pun susu sapi dapat nama.

Korang ni buat penat jer beramal ibadat, tapi hati busuk. Korang peratikan betul2 sifat dan sikap Org UMNO...kalau pemimpin mereka buat salah, ada ker mereka pertahankan???...tak dak...yg salah tetap salah...tiada maaf bagi mu...berlawanan dgn PR...yg sah nyata salah pun diagung-agungkan...apa punya Parti da....bingai belaka.

Yang nyata korang ni bila mampus mmg tak aman dalam kubur...kat dunia nyata ni pun tak berapa aman dah....heiiii...mintak dijaukanlah aku dari dihasut puak2 PR ni. Manusia2 munafik zaman moden. Agama hanya topeng hiasan dan perhiasan, sedangkan hati penuh dgn keburukkan....

Anonymous said...

Fitnah apanya??????
Dah sah kena tangkap,surat kabor muka depan lagi...

Fitnah kepala hotak ko berjambul....kalau kena tang umat dia, semua fitnah, walau pun terang dan nyata...kalau kena kat UMNO yang direka cipta senang2 percaya...kepala penuh dgn najis....

Terima jer la...soal dia kena perangkap itu citer lain. Kalau sebut Ustaz, sepatutnya dia tahu mana baik mana buruk.Kalau Badrul ni cerdik, pompuan tu datang dah diajaknya bincang diluar..kat LOBI tu...ni kalau duk bincang dalam bilik apa kejadahnya..bukankah mendatangkan syak? tidak kiralah niat tu sememangnya baik.

Kalau pukul 3 pagi, ko rasa logik ker? cuba bini ko keluar jumpa org jam 3 pagi? ko nak kata apa?..nak mintak tolong pun siang tak boleh ker?..kenapa harun 3 pagi? itu harus dijawab?.

Korang nampak ker pompuan tu kroni2UMNO heret ke bilik Badrol?. Bila silap pemimpin PR ..UMNO disalahkan, silap sikit UMNO jadi mangsa. Tang tu tak pikir pulak fitnah...lembu pun susu sapi dapat nama.

Korang ni buat penat jer beramal ibadat, tapi hati busuk. Korang peratikan betul2 sifat dan sikap Org UMNO...kalau pemimpin mereka buat salah, ada ker mereka pertahankan???...tak dak...yg salah tetap salah...tiada maaf bagi mu...berlawanan dgn PR...yg sah nyata salah pun diagung-agungkan...apa punya Parti da....bingai belaka.

Yang nyata korang ni bila mampus mmg tak aman dalam kubur...kat dunia nyata ni pun tak berapa aman dah....heiiii...mintak dijaukanlah aku dari dihasut puak2 PR ni. Manusia2 munafik zaman moden. Agama hanya topeng hiasan dan perhiasan, sedangkan hati penuh dgn keburukkan....

Anonymous said...

kalau ostat tu x bagitau dia duduk di hotel tu mana betina tu nak tau, pukul 2 pg pulak tu, ini mesti buat dating....nih...

masbak rumashid said...

Siapa tidak akan tergoda melihat keayuan bini orang itu. Jika Bosnya lagi amat tergoda dan tdk akan sabar sabar untuk berjuang.

Anonymous said...

Pandai pompuan tu cari ostad d pagi2 buta tu... Sapa bagi tau no bilik ostad ni , arr? Najib yg bagitau ker atau ostad tu yg sms no bilik..?

Nak ngetot .., tapi otak macam budak2 mat rempit! Macam bohsia. Macam pengkid.

Anonymous said...

dah muka terpampang satu dunia, sapa yg tak tau ustaz kaki burit, fitnah ke nak adil ker itu bab lain, yg sah dah ditangkap berkhalwat dgn bini org.

tuhan dah tunjuk didunia lagi, ustaz jembalang, lepas ni sesapa yg sudi jemput berceramah sahlah pendengarnya juga adalah keturunan jembalang.

Anonymous said...

Hampa cuba bagi jawapan- Kalau Ustaz menikah la dengan bini org tu,kat adik pompuan tu dia panggil adik, kat abang ustaz panggil abang dan kalau kat kak pompuan tu tentula dia panggil kak-tapi dal kes ni apa dia nak panggil kat laki kawan pompuan tu?-Hj.Fadzil Baling

Hanya Hatinya yang tahu said...

Kalau betul dan sahla bagai dikatakan oleh laporan ini, sahla uztaz ni dah songsang ilmunya dan bakal menjadi penghuni neraka , Nauzubilah min zalik.

Anonymous said...

apahukum manusia mengaku islam yg meruntuh mesjid, sama lah dgn su badrol amin ini yg mengporak peranda dan cerai berai suami isteri...

ketikketok said...

Heboh 'dragons' di tanah tinggi Cameron Highlands..lawat Gallery Magic Potions Taman Royal Lily Tanah Rata

Powered by Blogger.