Feb 7, 2012

MALAM INI - MAHFUZ OMAR BAKAL UMUM USTAZ AZIZAN DIPECAT MB KEDAH?








Ura2 mendakwa MB Kedah Ustaz Azizan meletak jawatan telah mengejutkan ramai pihak.  Samada ianya benar atau tidak ianya masih belum disahkn.

namun apa yg pasti jika ianya tidak blaku pada mlm ini sekalipun, beliau tetap bakal disingkirkan angkara Parasit PAS dikepalai Mahfuz Omar yg sememangnya tidsk senang duduk dgn pdirian 'kuno' melaksanakan dasar berlandaskan Piagam Parti dan menentang Buju Jinggs ciptaan Anwar.

Dan jangan terkejut isu Madrasah yg bakal diruntuhkan itu juga adalah pelan jahat kumpulan Parasit PAS Kedah.


Sama seperti situasi di Selangor, Ustaz Azizan dilihat individu yg tidak seteru dgn pimpinan DAP dan PKR krn dasar perlaksanaan Enakmen Syariah yg bakal menutup perniagaan kroni2  DAP seperti Pusat Hiburan dan Perniagaan judi.

Jika tidak malam ini blaku, ia satu ugutan pertama sebelum disingkir. Syabas buat Mahfuz.

3 comments:

Anonymous said...

Bila parasit berleluasa dlm Kepimpinan PAS,nescaya ulama politik pas akan diNYAHkan demi kedudukan golongan liberal dlm pas

Anonymous said...

Sebenarnya Mahpus aka nk mampus yg bodoh piang tu teringin sgt2 nk ambik alih jawatan MB dari Dr Azizan.
Dia ingat semua org Kedah suka kat dia kot. Dia patut cermin diri dan x ray otak mangkok dia tu dulu.
Tak mengejutkan klau sabotaj MB tu keja2 kotor dia jugak.

Anonymous said...

diSelangor Khalid Samat, diKedah ni tentulah Mahfus-semua tu dok teringin naka jadi menteri besak-nak buat macam mana member depa sendiri-UMNO jgn. pukui teruk2 sangat-depa mengkelai sama-sama depa hampa jgn dok sembok.

Powered by Blogger.