Feb 3, 2012

KHALID SAMAD STROK DGR. JERITAN HASAN ALI - "BUKAN NAK AMAL NAK SEBUT ISLAM PUN TAKUT!!"







Pupusnya Agama. Logikkah Agama Islam hampir Pupus? Logikkah Bangsa Melayu hampir Pupus? Logikkah Raja2 Melayu Pupus? 

Sekarang nak sebut Islam pun takut. Nak sebut Islam dalam mesyuarat Exco pun takut. Nak sebut Melayu takut diserang rasis. Bayangkan?

"Bukan nak Amal nak Sebut pun Takut."





TONTON Ceramah Hasan Ali ini. Satu jam. Takkan jemu. Malah insaf. Jangan takut... Hasan Ali cerita tentang Islam. Hasan Ali cerita tentang Melayu. 

Jangan takut.. Kerana itu Agama kita. Kerana itu bangsa kita.

MIR - Islam.. Melayu.. Raja.

1 comments:

Sebuah Perjuangan said...

Salam saudara blogger, saya ingin memohon jasa baik saudara untuk memautkan suapan daripada blog saya kepada blog saudara. Semoga dengan kerjasama kita, Malaysia dapat ditawan secara keseluruhan pada pru13 nanti. Sekiranya saudara telah memautkan blog saya, ribuan terima kasih diucapkan, dan andainya suapan daripada blog saudara tercicir dari berada dalam senarai suapan saya, sila maklumkan. tq

blog saya ialah lamanizzs.blogspot.com

Powered by Blogger.