Feb 4, 2012

"ZURAIDA HELP ME A LOT..!!" - RAFIDAH HINA SHAHRIZAT PULANG DARI MEKAH!!








"Bukan prinsip saya menyerang mana2 individu dalam parti jika adalah masalah timbul melibatkan saya dengan mereka. Bagi saya langkah sedemikian tidak bijak dan memakan diri. We are family. Prinsip saya sewajarnya ditanam dalam setiap pemimpin UMNO adalah menyelesaikan segala isu melalui Mesyuarat Majlis Tertinggi. Rakyat memandang kejujuran kita melalui aspek itu." - Kata Rafidah Aziz ketika memegang jawatan Ketua Wanita UMNO Malaysia.

Prinsip yang dijaja empunya diri Rafidah Aziz setiap kali menjawab isu2 dari pihak wartawan terutamanya isu pasca selepas PRU12.




Prinsip ini diutarakan ketika tidak dipilih semula sebagai anggota Kabinet pada 2008. Kemudia ayat seperti di atas diulang beberapa kali menjawab isu2 seperti tindak tanduk Ku Li atas desakan Perhimpunan Agung Khas UMNO, desakan keluar BN dari Kayveas mewakili PPP dan banyak lagi.


Ramai beranggapan serangan Rafidah terhadap Shahrizat pada hari kepulangan bekas Timbalannya itu dari Tanah Suci Mekah telah membantu Zuraida. Apa komplot?





Apa2 pun, Rafidah Aziz telah mempamerkan satu sikap yang akan menyebabkan lebih ramai masyarakat hilang hormat pada beliau. Ramai akan bakal tampil menempelak tindakan beliau.







Rafidah selepas ini bukan sahaja bakal diserang tokoh politik wanita dari pihak UMNO waimah dari Muslimat PAS sendiri, malah bakal berdepan dengan kritikan masyarakat Malaysia. "Kak Fidah. U should get ready."


Tonton Video di BAWAH. Rakaman kepulangan Shahrizat dari Kota Mekah menjawab serangan Rafidah yang membantu 'kemenangan moral' musuh parti, Zuraida.







Video ini adalah susulan daripada artikel yang telah dikeluarkan pagi tadi. Klik pada Tajuk ini untuk paparan anda :-

5 comments:

man on da street said...

Syabas Datuk Seri Shahrizat, gitu mantap sekali jawapan anda. No mud slinging, no hitting below the belt. Bukan saperti has been the "nenek" from Kuala Kangsar, the sour grapes yang tak bolih menerima kekalahan beliau sebanyak dua kali sebagai Ketua wanita. Acapkali beliau kalah , beliau akan rock the boat. Nampak sangat dendam kesumat kekalahan beliau sebagai Ketua Wanita yang lalu masih didalam igauan beliau. Sudah sudah lah nenek Pidah, ngaku aje lah dah tua, yang pergi silih berganti, tak kan ndak mendongak langit bahawasanya orang lain tak bagus hanya awak seorang saja yang elok. Banyak isu terdahulu sewaktu beliau menjadi menteri pun masih ada contoversy nya. Sebagai contoh isu pemberian saham tentang perniagaan kereta kepada menantu, masih kabur lagi, tentang pemberian AP's kepada AP kings, sehingga kini AP kings dok kaya raya, satu showroom kereta pun habuk pun tak da!Yang nampak helikopter terbang sana sini ada lah.Sebagai seorang anak Perak, dan menjadi ahli parlimen Perak, apa kah bantuan beliau terhadap parti barisan nasional sewaktu kekecohan DAP, PAS, PKR dan Nizar sewaktu mnjadi MB. Apa? Tak da kan? Sehingga instituisi kesultanan dan Raja Melayu Perak di hina,di mana kah beliau,. Living in a comfort zone in KL di kawasan elite. Jikalau beliau sincere, jangan pilih bulu, jangan pilih isu sensasi untuk menurunkan kawan, sebagai ahli politik bertapak di Perak, bantu lah negeri yang memberi nya ruang untuk bertapak berpolitik sekian lama. Sudah sudah lah, nati takut orang lain will dig up your bones from the closet , taku nanti jasa yang ada hilang begitu saja.

Anonymous said...

Silap kita juga, bagi jawatan kat dia lepas dia pencen. Sampai skrg tak bertudung. Siapa berani nak kata dia, duit dia belambak dah, dia saman pungkok hangpa, mampuih. Biarkan perempuan tua tu bertambah tua dan layu hilang di muka bumi bila Allah ambil dia. Bila nyawa dia dah nak habis, dan sedang dia uh, uh, uh...sedut nyawa, kita tanya, sakit kah, awat, sakit kah...lepas tu kita menjerit, haaa..mati hang masuk neraka, bodoh...hihihihihih

Anonymous said...

saya sokong Shahrizat , Rafidah tu dendam dgn shahrizat sebenarnya ! dendam lama ...

Rafidah tu dah di reject , buatlah cara orang kena reject, dah kalah tu buatlah cara kalah , awak tu dah tua pun , jadi menteri berapa lama , dulu masa jadi ketua wanita Rafidah tu bukan boleh ditegur , siapa tegur nahaslah!

Aku nasihatkan Rafidah tu baik duduk diam je, cubalah beribadat sikit, main dgn anak cucu , muka Rafidah tu pun dah kerut seribu , lapis dagu 4 tingkat , dah la rambut pun mula gugur, maklumlah dah jadi nenek !

sudah2 la tu Rafidah ...

Anonymous said...

naložbeno zavarovanje [url=http://www.medvesekpusnik.info]medvesek pusnik[/url]

Anonymous said...

Invennydise Anrielelin KagoConoLok [url=http://napechke.com]Senanamaso[/url] Mumequeuenumb http://napechke.com

Powered by Blogger.