Feb 17, 2012

GANGSTER AZMIN ALI UGUT HASAN ALI BATAL CERAMAH BUKIT ANTARABANGSA MALAM INI!!?







Jika dahulu apabila berlakunya budaya2 yang diamalkan seperti di atas, sudah pasti Penyokong2 UMNO menjadi sasaran. Malah 'lakonan' kononnya berlakunya serangan Ceramah ABU yang ekstrim membabi buta menentang AUKU sebelum ini dituduh atas arahan UMNO.

Apa yang mampu dibezakan, sekadar menentang AUKU yang menurut kajian statistik, lebih 60% tidak ambil tahu malah tidak tahu akan peranan Akta ini yang menyekat mereka menuntut ilmu. 

Akan tetapi, bayangkan, terpampang kalimah AQIDAH Umat Islam pada banner ini, dengan beraninya penyokong2 PAS menconteng, malah ada juga memijak banner2 akibat rasa benci terhadap Hasan Ali.

Harapan sekumpulan kecil penyokong Parasit PAS ini dengan melakukan tindakan sedemikian, akan mampu menggugat iman Ribuan Penyokong PAS untuk hadir ke Ceramah Hasan Ali. 



 


Akan tetapi hina. Hina kerana sanggup diconteng dengan gelaran yang mengaibkan pada sebuah Banner yang menguar2 kan umat Islam berkumpul mendengar syarahan yang menyeru dan menginsafkan kesemuanya untuk kembali memperkukuhkan akidah. 

Apa lagi isi kandungan jiwa umat Islam yang membawa Syurga jika tertera padanya Akidah dan Syariat. Daripada membicara soal politik rakus tidak berkesudahan sehingga melawan arus Agama sendiri demi tawanan Putrajaya. Bukan sahaja dusta menjaja Hukum Hudud. Malah Enakmen Syariah juga cuba dihapuskan.  Bukan sahaja tiada bezanya. Malah lebih teruk daripada Kerajaan UMNO yang didakwa munafiq kerana tidak melaksanakan Hukum Hudud.






Mana janji PAS Pusat yang memberi jaminan tidak akan menyekat atau mensabotaj Road Show Hasan Ali? Dalam masa ketika inipun masih mahu menuding jari terhadap UMNO? Cukup2lah. Fitnah melalui blog2 Parasit PAS sudah dibuktikan. Tidak logik ceramah di sebuah kawasan yang mencecah 10 Ribu kesemuanya penyokong UMNO. 


Dan agak pelik kerana 1 ketika dahulu ucapan2 seperti Hasan Ali ini dijaja PAS mengumpul kekuatan. Kini mana2 Pemimpin PAS lantang bicara soal Akidah, dituduh Agen UMNO.


Malah di beberapa kawasan termasuklah di Rawang Jawatankuasa PAS Kawasan sendiri yang sukarela menganjurkan ceramah Hasan Ali.

PAS nyata rasa tergoncang dengan momentum yang dibawa Hasan Ali ini. Lakukanlah. Anda bakal mengaibkan maruah Syiar Islam di mata Parti anda sendiri.





AYUH!! Banjiri Umat Islam. Kita serang CERAMAH HASAN ALI DI BUKIT ANTARABANGSA MALAM INI.. Tentang PERJUANGAN Politik Kotor PKR yang antara pemimpinnya adalah ADUN kawasan ini. Individu yang berkuasa memecat Hasan Ali.

AYUH. Beri sokongan memantapkan lagi pengukuhan Akidah, Syariah dan Akhlak, menerusi laungan IMR. Islam Melayu dan Raja sebagai nadi dan dasar penyatuan ummah. Percayalah. Ini bukan penentangan. Ini penyatuan ummat. Tanpa mewakili mana2 tiket Parti Politik. Asalkan prinsip dan dasar pada jiwa anda tertera padanya IMR.


7 comments:

Anonymous said...

ini semasa ceramah berkenaan akidah umah di pekan meru,klang..saya sendiri berada di situ..mana ada bendera umno terpampang..mengarut sekali cara penipuan puak2 israel ni..bertaubatlah..

Anonymous said...

malam ni bukan ker Hassan Ali buat ceramah kat Kg.Limau Pantai dalam ... mana satu betui ni woiiii

azhar said...

salam.. bila Hassan Ali nak datang ke JItra/Alor Setar...

Anonymous said...

PAS dulu lain dihormati dan disegani tetapi PAS sekarang tak boleh diikuti banyak yang tak betul dari yang betul.....

Anonymous said...

Selamat datang ke Pahang Darul Makmor. Taji betul2 pengkhianat bangsa, harta, agama dan negara...

Anonymous said...

Baru balik dari dengar ceramah Dr. Hassan Ali di Bukit Antarabangsa. Ceramah Ustaz Hassan Basri "BERAPI". Ajak tolak AZMIN Ali..Kehadiran sekitar 200 orang. Di seberang jalan ada satu khemah khas "samseng" tapi jenis "takde gigi" jerit 5-6 kali terus senyap..PORAH...Tak nampak macam samseng pun & tak rasa takut pun..

Anonymous said...

Diaorang ni memang bangsat tak sadar diri!! Dulu masa HA dlm puak diaorang, jubur HA pon sanggup di jilat nya, bahkan disuruh mak bapak dan anak pinak jilat sekali!!! Bila dah HA kuar puak diaorang, semus tetiba jadi tak betol! Ini mungkin membawa maksud ianya sudak tak betol semasa HA masih lagi dalam puak diaorang lerrr!!!! Bodoh....

Powered by Blogger.