Jan 28, 2012

VIDEO SEKS ANWAR DI BANGKOK - MALAYSIAKINI CUBA PERANGKAP NAJIB!!








Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata beliau tidak tahu menahu mengenai satu video baru yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ditanya dalam sidang media lewat malam ini selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno di PWTC, Najib juga berkata perkara itu sepatutnya ditanya kepada Datuk T yang membuat dakwaan itu.

"Saya tak tahu. Saya tak ada makluman... Pasal video pula (pula) tengah-tengah malam ini," katanya lagi dengan tenang sambil tertawa.

Semalam, 'Trio Datuk T' yang menayangkan video seks yang mereka dakwa pelakunya adalah ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, mencabar Anwar membuktikan yang mereka salah atau berdepan dengan satu lagi pendedahan video yang "lebih dahsyat".

Dalam laporan muka depan akhbar harian berbahasa Melayu - Utusan Malaysia - salah seorang anggota Trio 'Datuk T, yang juga bekas bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim (kanan), berkata video baru itu dirakamkan pada 12 dan 13 Januari tahun lalu di Thailand.

Shuib berkata beliau sendiri telah menonton rakaman video ini selepas diberikan oleh seorang lagi anggota trio Datuk T, Datuk Shazryl Ekay Abdullah.

Shuib menambah Anwar perlu segera menyaman Trio Datuk T, termasuk bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, jika mana-mana penganalisis forensik antarabangsa boleh membuktikan bahawa pelaku dalam video seks pertama yang didedahkan Mac lalu, adalah bukan Anwar.

10 comments:

Anonymous said...

Tak payah nak kacau najiblah.. Dia tak ada masa nak memikirkan pasal semua tu.. Banyak hal negara yang perlu difikirkan.. syabas najib sebab telah mengumumkan banyak insentif kepada rakyat malaysia.. Teruskan usaha itu dan kami rakyat malaysia sentiasa dibelakang anda..

Bagi pihak pembangkang pula.. Teruskanlah berpolitik sampai semua orang jemu... Teruskanlah menjanjikan bulan dan bintang disetiap ceramah itu.. Rakyat sekarang dah pandai menilai..

Bagi yang anti PR pula.. Termasuk geng geng lama anwar dsbnya.. Teruslah usaha anda untuk menu jukkan kemungkaran PR ni..

penyokongketuanan said...

Puak-puak ni, Anwat berzina pu salah kat Najib. Anwat meliwat punsalah Najib. Agaknya kalau bini depa tak nak bagi pun, salah Najib kah?

Omar Ja'afar said...

itu punya hal pon Gomen mau angkat tau ka?

Anonymous said...

Masa yang tercatat dalam video itu lebih 40 minit Ooo. Tengok kain cadar tu dah berselerak, adalah dalam gambar itu selepas projek ka sebelum projrk.

Anonymous said...

Kalau betul lah video naik lif, projek dan turun lif, maknanya anwar hanya buat projek kurang dari sepulih minit termasuk semua.. Macamni chua soi lek lagi power... Malu lah anwar, tak power langsung...

TokMisaiGondrong said...

bukan apa kot kot ada lobang nak jolok supaya jadi "angkara umno" maca, depa buat sebelum ni! kongkek tetap kongkek, sedap dia punya, yang salah najib hahahahahaha

Anonymous said...

Najib diperangkapkan oleh malaysiakini ka atau tri Dato' T....

sapa yang munculkan isu video seks terbaru ni jika bukan Dato' T.. orang lain buat dajal, Malaysiakini di tuduh pendajal najib.. hang lupaka? sapa dok tayang video seks di Carcosa ? akhbar mana yang pos gambar video sebesar2nya?

melayu mudah lupa heeeeee..

Anonymous said...

mana gambar betina tuuuu? hahaha apa punya video daaaaa....

Ini memang jenis kaki fitnah... main dengan jin apa kah..kah..kah..

Anonymous said...

hai sibuk2 berceramah ada masa juga ke melencung ke Thailand?...ini macam bila dah jadi PM nanti ada masa ke nak fikirkan masalah rakyat sebab masa dah penuh digunakan mem.....malulah aku nak cakap!

Anonymous said...

kes video china dol blum selesai dah datang satu lagi!...heran juga saya agaknya tak de kerja lain ke ketua pembangkang ni...asyik ber... je!...bila masa nak bela nasib rakyat!...ini macam aku pun nak jadi MP Permatang Pauh!...syabas dan tahniah rakyat permatang pauh dapat MP yg pakar,teror dalam ber......malulah nak sebut..belum sebut pun dah nak termuntah!, he,he,he!

Powered by Blogger.