Jan 28, 2012

TERKINI - HADI AWANG UMUM BERUNDUR.. "SAYA SOKONG HASAN ALI.."








Kena tipu. Hasrat Presiden PAS merasa takhta Pemimpin No. 1 Negara berkecai setelah Anwar didapati tidak bersalah seperti yang diputuskan Mahkamah berkenaan soal liwatnya.

Sukar Hadi Awang menerima keputusan tersebut kerana beliau sendiri tahu akan tabiat rendah moral Diktator Pakatan tersebut.





Akhirnya, melalui laporan Malaysian Insider, Hadi Awang mengumumkan hasrat untuk berunndur daripada bertanding pada PRU13 seterusnya mengakui ini adalah penggal terakhirnya memegang jawatan Presiden PAS.

Hadi Awang rebah setelah dipukau janji2 kosong MAT Sabu agar bersama barisan Parasit meninggalkan usaha Kerajaan Perpaduannya. Membiarkan Ustaz Nasha rebah seorang diri. Semua ini kerana janji jawatan Perdana Menteri.

Satu demi satu dosa yang dikorbankan dan ditanggung Ulama PAS ini. Subahat Video Seks Anwar, Isu arak dan judi, Pusat Hiburan, Kisah Murtad dan akhir sekali pemecatan individu yang sangat beliau dan rakan2 Ulama' PAS kasihi bernama Hasan Ali.



Gambar pertemuan terakhir sebelum Hasan Ali dipecat beberapa hari selepas itu.


Mungkin kemuncak pengumuman dari mulutnya tentang pemecatan Hassan paling perit pernah beliau lalui. Rasa khianat sahabat2 Pro Ulama' dengan pengumuman yang keluar dari bibit mulutnya itu.

Walhal belum sampai seminggu musyawarah diadakan dan Hadi Awang sendiri memuji tindakan murni Hasan Ali mempertahankan Islam yang pada pandangan beliau dan sahabat2 Pro Ulama' seorang Pewaris Akar Umbi Jihad PAS.

Maka tidak sanggup lagi bersubahat dengan dosa2 parasit yang semakin kental bersama Anwar di dalam PAS.

Akan tetapi, ada pihak dalam PAS mendakwa ini adalah percubaan Hadi Awang buat kali pertama bagi melihat kejujuran Pemimpin2 Pro Erdogan di keliling beliau melalui respons pengumuman beliau tersebut.

Artikel ini pernah dikeluarkan Blog Gelombang Rakyat pada bulan Oktober 2011 yang mengiyakan tekanan maksimum Hadi Awang dipaksa oleh Anwar memecat Pemimpin2 Pro Ulama' termasuklah Hassan Ali. Klik pada tajuk di ini..  ANWAR UGUT HADI AWANG PECAT HASAN ALI!!


HIMPUN DI SHAH ALAM ISNIN INI.. DATANG BERAMAI-RAMAI.


16 comments:

Anonymous said...

PAS hanya dapat menunaikan satu sahaja dari lima belas manifesto PRU12 setelah tiga tahun memerintah Kedah mengikut kata bekas MB Kedah...

Saya rasa perkara sebegini lebih baik di war warkan didalam akhbar akhbar di malaysia dengan jelas sekali, iaitu dengan menyatakan dengan jelas apa kah janji janji dan manifestonya, dan yang mana telah dapat ditunaikan dan yang mana rakyat telah ditipu.. Dengan ini rakyat dapat membuat penilaiannya sendiri..

Anonymous said...

PAS sebuah parti yang terdiri dari orang munafik dengan sifat semulajadi Abu Jahal & Abu Lahab. PAS menjadikan UMNO musuh yang paling keji sekali dan itu sebab untuk menjatuhkan UMNO hendaklah tidak bekerjasama sesama ISLAM malah boleh berkerjasama dengan penzina seperti Anwar (Pro Yahudi) dan tunduk pada kemahuan kafir Karpal Singh.

Ramai dah tertipu dengan manifesto bangsat Pakatan Rakyat dan sekarang ramai yang sudah sedar. Hendak berkuasa diPutrajaya hanya hangat-hangat taik khinzir saja. Jangan harap orang yang sama akan mengundi mereka.

Anonymous said...

sekarang ni video sudah tidak besi lagi...ia sudah bertukar menjadi besi berani...yakni...magnet...ini baru betul...tak gitu al-hadi de magneto...

Anonymous said...

Jom berkunjung ke blog Cerpen Dakwah (cerpendakwah01.blogspot.com). :D

Anonymous said...

sepatutnya n.aziz yang berundur...

hangkedee said...

Ini sperti cerita pendek,si gadis dari desa berhijrah ke kota mencari kerja secara halal sebaliknya terpaksa melacur.malu pulang ke kampong takut di ketahui orang kampung maka....fikirkan natijahnya.

Anonymous said...

Kembalikan PAS di zaman Fadil Noor...keluar dari Pakatan Rakyat (Pakatan yg Jijik lagi menjijikkan)

Anonymous said...

Sudah puas buat dosa, mengkafirkan org dan pecahbelahkan umat,tetiba nak letak jawatan. HARAMI.

Anonymous said...

PAS ni klu benar2 nak perjuangkan Islam yg sebenar bukan kerana nak kuasa mereka perlu keluar dari PAKATAN . DAP yg sentiasa mencari peluang utk berkuasa & tunngulah melayu akan nasib mu bila bangsa lain jadi PM, PKR parti yg bakal merosakkan akidah umat Islam.Anwar pula x habis berputar-belit yang haram jadi halal, yg halal jadi haram semata-mata meroyan nak jadi PM

cangkuilegend said...

dulu aku kagum dengan ulama dalam pas...berjuang kerana islam....walaupun aku penyokong kerajaan...kite perlukan pembangkang berkualiti...kalo kerajaan buat salah tegur..lepas tu bagi laa cadangan camne nak kerajaan nak baiki kelemahan...pastu kalo kerajaan buat tu betul sokong laaa....niee tidak...betul ker salah ke baik ker tak baik ker semua dibangkang...aduihhh

Anonymous said...

rosakkan akidah? xpayah tunggu pas.. sekarang pun elok sangat la akidah yang ada kat tv tu? muda-mudi yang kat kedai2 makan tu? yang dekat shopping komplek tu?

Anonymous said...

tengok la siapa yang ajar sampai jadi camtu? Tepuk dada tanya selera.

Anonymous said...

ALLAH TURUNKAN BALA PADA PAS.ERLALU BAYNK FATWA KAFIR OLEH NIK AJIS DAN HADI.AKHIRNYA MAKAN DIRI..TOBATLAH.

Anonymous said...

doh takleh cari makan dah....

Anonymous said...

PAS sebenarnya tersepit antara kuasa dunia dan kerana Allah...
Klu PAS benar2 ikhlas, Nik Aziz sepatutnya berundur. Ini tidak dia akan berkuasa sampai bila2. Dulu mengata Tun Mahathir suruh berundur krna telah lama pegang kuasa, skrg kena kat batang hidung dia...sepatutnya dia berundur secara terhormat sebelum rakyat tidak memilih dia lagi.

Anonymous said...

Aww, saudaraku!... di kalangan Pas ramai yg tak sebulu dgn Nuar sejak mereka tahu tentang manusia Chameleon ni!...masalah moral sampai la ni kes video x Eskay masih tak berani saman!...kemudian mereka juga ada yg dah tau Nuar ni akan membawa politik Islam pluralisme-liberalisme spt yg dah menular di Indonesia!...apabila nuar berbaik dgn tokoh2 dpd golongan'shadow govt'di AS yg dikuasai pelobi Zionis-Neocon!.. golongan inilah sebenarnya yg sedang menjadikan Anuar sebagai budak caturnya!...jika cita2 mereka berjaya para cendekiawan dan ulama islam barulah tersedar bahawa mereka hanyalah dijadikan alat kuasa anti-Islam utk melemahkan paksi penting Islam di Malaysia...ketika itu juga kita mungkin dah terlambat utk mematahkan cubaan golongan kafirun-munafikun dan musyrikun utk menguasai dunia Islam!...ini dah pun berlaku spt di Timur tengah dan Afrika!...sebab itu dah ada golongan yg sudah celik, curiga dan ber waspada niat jahat mereka!...sebagai orang Islam kita mesti tentang mereka demi mempertahankan agama Islam yg suci dan negara Malaysia yg kita cintai!

Powered by Blogger.