Jan 8, 2012

PAS PECAT HASAN ALI!! USTAZ NASHA TEKAD SERANG HADI AWANG!!





AJK PAS Pusat Datuk Dr. Hasan Ali hari ini dipecat dari PAS berkuatkuasa serta merta hari ini.


Keputusan yg dicapai melalui mesyuarat Jawatankuasa Pusat Parti atas sebab tidak menyokong Anwar Ibrahim.

9 comments:

Anonymous said...

Hassan Ali dipecat...

PAS pukimak haramjadah.... sanggup jadi pencacai aljuburi dan DAPig...

Para penjilat parti haramjadah hamPAS dan PGayR akan bersorak gembira dengan keputusan paling lahanat di abad ini.

Esok kamu semua dari kaum Nabi Luth bolehlah bergembira di depan mahkamah menyambut kepulangan anugerah tuhan berkote bengkok ke tempat asalnya di sg buluh.

Anonymous said...

Ustaz Nasha, you will next candidate to be sack out....

Pasti akan berlaku...
Sekiranya tidak, ini bermakna Pemimpin PAS takutkan pengaruh mereka longgar...why????

Pasal tidak ada kepimpinan didalam PAS yg hebat yg mampu menandingi kepimpinan Ustaz Nasha.

Yg ada sekarang semuanya tak ubah seperti kera yg mendapat bunga...

Aku cabar Hj Hadi pecat Ustaz Nasha, kerana pendirian Ustaz Nasha adalah selari dgn pendirian Datuk Hasan Ali.

Aku percaya...orang tua tersebut tak mampuuuuuuuu......

Anonymous said...

terimas kasih ajk pusat pas kerana menujukkan belang biawak yneee

Anonymous said...

terimas kasih ajk pusat pas kerana menujukkan belang biawak yneee

Anonymous said...

terimas kasih ajk pusat pas kerana menujukkan belang biawak yneee

Anonymous said...

Kan dah cakap...
Deme ni Ka... Yeob...
Hassan Ali nampak je cherdik,
tapi bab baca agenda tersembunyi PAS,
dia buta akal Yeob... macam yg lain.

Kalau nak kenal Kilat Intan,
kena belajor ilmu Intan.

Kalau tak, kaca pun kau kata Intan.
Itu namanya bodoh Yeob...

Toksah nak maghahkan PAS lagi dah,
salahkan diri sendiri sebab bodoh.
Yg dah ade ni dah betui, yg pi
cari Kaca tu buat ape Yeob..?
Belajor ilmu Aqidah dulu baghu
mu maghi cakap nak tegak Agama Islam.
Maghi kupas siapa tu Allah dulu,
baghu mu cakap nak tegak Islam.

Kalu mu sendighi tak tau ape tu Islam
toksah lah buang masa nak tegak
Islam orghang lain Yeob...

Jangan jadi bodoh banyak kali Yeob.

Anonymous said...

Nak percaya cakap Azmin ke atau KL CPO.. Ada buat 10 janji ke...

Anonymous said...

http://liveradio.super-resources.com/axn-indonesia/ <<-- layan AXN Online secara percuma tanpa perlu langgan astro.

ibnyusoff said...

tak tahulah kalau antum sume ni tau atau tak mengenai harakah Islam, adab berjamaah..moga tak terkeliru antara keputusan sebuah parti politik dengan sebuah harakah Islam yang bergerak secara berjamaah, bukan bersendiri..
-sekadar pandangan-

Powered by Blogger.